«پرچم خرس» قیمت اتریوم پس از 20 درصد کاهش در سه هفته ممکن است اتریوم را به 2 هزار دلار کاهش دهد.

تحلیلگران همچنان انتظار دارند که اتریوم تمایل بلندمدت صعودی خود را روی شرط‌بندی موفقیت آمیز بودن ارتقای فنی مورد انتظارش در سال جاری حفظ کند.

توکن بومی اتریوم اتر (ETH) در سه هفته گذشته نزدیک به 20 درصد کاهش یافته است و در 19 آوریل به پایین‌ترین حد ماهانه نزدیک به 2900 دلار رسیده است.

راه‌اندازی «پرچم خرس» قیمت اتریوم فعال شد

دوبله شده “پرچم خرسسیگنال ادامه نزولی به نظر می رسد که قیمت در داخل یک کانال موازی صعودی پس از یک حرکت رو به پایین قوی (که میله پرچم نامیده می شود) بالاتر می رود.

قیمت اتریوم پس از آزمایش خط روند بالای پرچم خرس خود در 4 آوریل کاهش یافت و اکنون به سمت خط روند پایین تر خود نزدیک به 2700 دلار کاهش یافته است. اگر الگوی مطابق با هدف پیش برود، قیمت می تواند بیشتر کاهش یابد و طول هدف آن برابر با ارتفاع میله پرچم باشد، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

نمودار قیمت روزانه ETH/USD با تنظیم «پرچم خرس». منبع: TradingView

در نتیجه، راه اندازی پرچم خرس اتر خطر آزمایش مجدد احتمالی 2000 دلار را در سه ماهه دوم دارد.

قیمت ETH: عوامل کلان

اتریوم ارتباط با بیت کوین و حوزه‌های بازارهای سنتی نیز در ماه‌های اخیر ریسک‌های نزولی آن را افزایش داده‌اند.

به عنوان مثال، ضریب همبستگی بین اتر و نزدک 100 در 19 آوریل 0.95 بود. ضریب 1 به این معنی است که این دو دارایی در پشت سر هم حرکت می کنند.

ETH/USD و ضریب همبستگی نزدک 100 در نمودار روزانه. منبع: TradingView

قیمت اتر از ابتدای سال 2022 تقریباً 19 درصد کاهش یافته است. در همین حال، بیت کوین، سهام و سایر بازارهای پرریسک تر نیز سقوط کرده اند امسال در حالی که سرمایه گذاران تمایل فدرال رزرو برای افزایش شدید نرخ ها و کاهش ترازنامه 9 تریلیون دلاری خود را ارزیابی می کنند.

عوامل صعودی بلند مدت

کم و بیش، سقوط ETH عمدتاً به دلیل این احساسات است که پول نقد کمتری برای خرید دارایی‌های پرریسک‌تر وجود دارد.

مربوط: در اینجا آمده است که معامله گران اتر آپشن چگونه می توانند برای مهاجرت اثبات سهام آماده شوند

با این وجود، سفته بازان به دلیل ارتقای پروتکل مورد انتظار آن به نام “به یک روند صعودی بلند مدت امیدوار هستند.ادغام” احتمالا بعد از ژوئن منتشر می شود.

“ETH هنوز هم تحت فشار فروش از سوی افرادی است که می‌خواستند از ادغام سریع درآمد کسب کنند.” اشاره شد DoopleCash، یک تحلیلگر مستقل بازار، اضافه کرد:

“در لحظه ای از زمان ما تعادل را پیدا خواهیم کرد، من علاقه ای به پیش بینی این پایین ندارم، فقط می خواهم تا آنجا که می توانم قبل از رسیدن به آنجا جمع آوری کنم.”

علاوه بر این، ماه های در حال اجرا تا به روز رسانی فنی با روند نزولی همزمان شده است اتر توسط صرافی ها نگهداری می شود، تعداد مخاطبین غیرصفر ETH در حال صعود، و ETH بیشتری که به قرارداد هوشمند رسمی Merge سرازیر می شود.

کنان مل، تحلیلگر Seking Alpha، استدلال می کند اینکه سبک اتریوم برای اجرای Shadow Fork ها قبل از راه اندازی Merge، امکان موفقیت آپدیت را پس از راه اندازی افزایش می دهد. این باید بر سرمایه‌گذاران بیشتری تأثیر بگذارد، به‌ویژه آنهایی که در حاشیه منتظرند تا اتر را در بلندمدت جمع کنند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس