Caduceus

    • Caduceus ($CMP) دسترسی به web3 را فعال می کند.
    • هدف Caduceus ارائه ابزارهایی با سرعت بالا و کم هزینه برای ایجاد اختلال در آموزش، رسانه های اجتماعی و بازی است.
    • Caduceus از رمزی به نام $CMP استفاده کرد.

هنگامی که شیطان قرن، معروف به کووید-19، زندگی ما را ویران کرد، جهان ما زیر و رو شد. درست از ̧جلسات گرفته تا مهمانی های خانگی (چه کسی آن برنامه را به خاطر می آورد؟) زندگی ما در مقابل صفحه نمایش رایانه/تلفن ما شروع و به پایان می رسد.

دنیای دیجیتال تنها پناهگاه امن ما بود و این حوزه فرصت های جدیدی را برای ما باز کرد. وب 3 و بلاک چین با سرعتی تصاعدی تکامل یافتند و فرصت های زیادی را برای همه ما ایجاد کردند.

و اکنون، برای بسیاری از ما، این فرصت‌ها حول یک مفهوم، فراجهان، ادغام می‌شوند.

ما به خاطر سادگی آن را تجزیه می کنیم. شما از یک هدست واقعیت مجازی برای شرکت در جلسات کاری به عنوان آواتار و ابزاری روی مچ دست خود برای ارسال پیامک مخفیانه به دوستانتان استفاده می کنید. وقتی بیرون راه می روید، عینک هوشمندی می زنید که هر چیزی را که می بینید و می شنوید ثبت می کند و واقعیت افزوده را ارائه می دهد.

متاورس از طریق تلفن، لپ تاپ، فناوری پوشیدنی و هدست (یا ترکیبی از اینها) قابل دسترسی خواهد بود. جایی است که کار می کنید، خرید می کنید، ورزش می کنید، معاشرت می کنید، فیلم تماشا می کنید و بازی های ویدیویی انجام می دهید.

این گجت های هوشمند شما را به دنیای دیجیتال و واقعیتی که بسیار فراتر از تصور است مرتبط می کند!

به طور خلاصه، این است متاورس.

این عناصر زندگی واقعی را با دنیایی که بر اساس پیش فرض دیجیتالی سازی ساخته شده است، مرتبط می کند.

با این حال، اغلب روایت های شرکتی زیرساخت دیجیتال را دیکته می کنند. هر شرکتی که درگیر است نسخه‌ای از متاورز خود را دارد و واقعاً نماینده چیزی نیست که ما به‌عنوان افراد در جستجوی آن هستیم. هیاهوی اطراف آن ما را وادار می کند تا عمیقاً در آن غوطه ور شویم، اما آیا این همان چیزی است که همه ما واقعاً آرزو داریم؟ و آیا قابل دسترسی است؟

ممکن است آنطور که فکر می کردیم در دسترس نباشد. وب 3 قرار بود برای همه باز باشد و فضایی با موانع ورود صفر باشد. با این حال، مهم ترین مانع، اصطلاحات، دشواری درک متاورس و مفهوم بلاک چین بوده است.

بله، GenZ ممکن است استعدادهای آن را درک کند، اما والدین آنها چطور؟ آنها نمی کنند. حذف یک نسل کامل از افرادی که می‌توانند بلاک چین بالقوه را به حداکثر برسانند، اما احتمالاً نمی‌توانند ادامه دهند!

به همین دلیل است که گفته می شود “سادگی نهایت پیچیدگی است.” و برای پروتکل‌هایی مانند Caduceus ($CMP)، آنها دوست دارند با ساختن کارها را تا حد امکان ساده کنند وب 3 در دسترس.

آن‌ها می‌خواهند به جامعه‌ای که عصر وب2 را گذرانده است، برگردانند و با تبدیل آن به تجربه‌ای غنی، همه آن‌ها را همراهی کنند.

آنها مطمئن شده اند که web3 همان چیزی است که شما از آن می سازید، و می تواند هر چیزی باشد که ما می خواهیم. این یک PSA برای هر کسی است که فکر می کند راه بهتری برای انجام کارها وجود دارد. از همه برای ایجاد ابزارهایی برای ایجاد اختلال در حوزه سفر، آموزش، رسانه های اجتماعی، فیلم و تلویزیون، بازی و به طور کلی سرگرمی استقبال می شود.

باید اجازه داد خلاقیت شکوفا شود، و این همان چیزی است که Caduceus برای کل جامعه در نظر گرفته است – ایجاد با سرعت بالا و کم هزینه. وقت نعناع است. وقت اشتراک گذاری است.

فانتزی های خود را آزادانه با پل یکپارچه بین قالب های بازی معمولی و Web3 ببافید.

Caduceus با پس دادن به جامعه، به همه فرصت مساوی برای ساختن ساختار مورد نظر خود می دهد.

اگر یک مانع پیدا کنید، آن را از بین خواهند برد. Caduceus واقعاً برای همه باز است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر