پس از اعلام سهام دی‌فای، فروش S-NFT و فهرست‌های CEX، قیمت پرطرفدار (OPUL) افزایش یافت

قیمت OPUL پس از اعلام سهام DeFi، لیست‌های CEX و فروش S-NFT آتی، 175% کاهش یافت.

NFTهای غیر PFP در چند ماه گذشته کاهش یافته بودند، اما اکنون که بیت کوین و اتریوم دوباره صعودی شده اند، آلت کوین ها و توکن های متمرکز بر NFT شروع به دنبال کردن کرده اند.

موسیقی NFT یکی از بخش‌های اکوسیستم است که این هفته نشانه‌های صعودی از خود نشان می‌دهد و پروتکل Opulous (OPUL) ستاره اصلی روز بود. هدف Opulous آوردن جنبه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) به صنعت موسیقی و همچنین تغییر نحوه دسترسی هنرمندان به بودجه است.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که قیمت OPUL از زمان رسیدن به پایین‌ترین قیمت 0.287 دلار در 18 مارس، 260 درصد افزایش یافته و در 4 آوریل در میان افزایش 415 درصدی حجم معاملات 24 ساعته، به بالاترین قیمت روزانه 1.04 دلار رسیده است.

نمودار 4 ساعته OPUL/USDT. منبع: TradingView

سه دلیل برای چرخش قیمت در OPUL عبارتند از تکمیل آخرین فروش امنیتی NFT (S-NFT)، لیست‌های جدید مبادلات و راه‌اندازی آتی استخرهای نقدینگی برای OPUL در پروتکل‌های DeFi متعدد مبتنی بر الگوراند.

اولین فروش S-NFT موفقیت آمیز بود

بزرگترین محرک علاقه به OPUL طی چند هفته گذشته، راه اندازی آخرین فروش S-NFT آن برای آهنگ “Patek Myself” توسط هنرمند رپ بریتانیایی Ard Adz بود.

فروش S-NFT در 31 مارس اتفاق افتاد و کمتر از 45 دقیقه برای فروش و رسیدن به هدف خود برای جمع آوری 50000 دلار طول کشید، با داده های WeFunder نشان می دهد که فروش بیش از حد مجاز بوده و توانسته 66900 دلار را جمع آوری کند.

از زمان فروش، تیم Opulous فاش کرد که اعلامیه اصلی بعدی پروژه در این هفته فاش خواهد شد و شامل فروش S-NFT برای کل آلبوم موسیقی است.

DeFi staking در راه است

یکی دیگر از عواملی که به افزایش قیمت Opulous کمک می کند، برنامه هایی برای فهرست کردن OPUL در چندین پروتکل DeFi در اکوسیستم Algorand (ALGO) است.

پکت، یک بازارساز خودکار مبتنی بر الگوراند، قبلاً دو استخر نقدینگی برای OPUL ایجاد کرده است که با ALGO و USD Coin جفت شده‌اند.USDC) و اخیراً کمپینی را در همکاری با بنیاد الگوند اعلام کرده است که 1 میلیون توکن ALGO را بین 8 آوریل تا 2 ژوئن در استخرهای پشتیبانی شده خود توزیع می کند.

Opulous همچنین فاش کرده است که استخرهای جدید از تاریخ 5 آوریل به Algorand DeFi Hub AlgoFi می آیند.

مربوط: سود پخش موسیقی ضبط شده نشان می‌دهد که NFT چگونه به تولیدکنندگان محتوا قدرت می‌دهد

لیست های OPUL در صرافی های متمرکز

OPUL همچنین اخیراً در چند صرافی متمرکز از جمله HotBit و LAToken فهرست شده است.

پس از اعلام لیست 30 مارس برای LAToken، این پروژه مسخره کرد این که فهرست بورس دیگری “هفته آینده” خواهد بود، که نشان دهنده پتانسیل افزایش بیشتر قیمت است.

علاوه بر این لیست های مبادله ای جدید، استخر سهام OPUL در KuCoin ظرفیت خود را به 5 میلیون OPUL افزایش داده است، زمان قفل در دسترس را به 60 روز افزایش داده است و اکنون APY 30٪ را ارائه می دهد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس