پس از خرید FairX، مشتقات به Coinbase می آیند

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال آمریکا اعلام کرد که صرافی مشتقات FairX را خریداری کرده است و قصد دارد در آینده معاملات مشتقه را به مشتریان آمریکایی آغاز کند.

صرافی بزرگ کریپتو ایالات متحده، کوین بیس، سومین صرافی بزرگ جهان با حجم 24 ساعته، قصد دارد با خرید صرافی مشتقات FairX، وارد بازارهای معاملات مشتقه شود.

FairX یک بورس مشتقات بازار قرارداد تعیین شده (DCM) است که توسط کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) تنظیم می شود. علیرغم اینکه FairX در بازار نسبتاً جدید است، با راه اندازی در می 2021، مشارکت کارگزاری با رهبران صنعت TD Ameritrade و E*Trade به همراه 18 نفر دیگر را تضمین کرده است.

معاملات مشتقه به تجارت محصولات مختلف عجیب و غریب مرتبط با ارزش آتی دارایی های اساسی، به جای معامله خود دارایی ها اشاره دارد.

در 13 ژانویه اعلامیهکوین‌بیس برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی تجارت مشتقات ارز دیجیتال برای مشتریانش در کوین‌بیس ایالات متحده توضیح داد: «ما می‌خواهیم بازار مشتقات را برای میلیون‌ها مشتری خرده‌فروشی‌مان قابل دسترس‌تر کنیم.»

بعدی توییت از صرافی گفت که افزودن معاملات مشتقه به مجموعه محصولات خود در نهایت به نفع سرمایه گذاران در پلتفرم آن خواهد بود.

«ایجاد یک بازار مشتقات شفاف، مشارکت بیشتر در اقتصاد کریپتو را برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی به طور یکسان باز می‌کند.»

بر اساس گزارش CoinGecko، مشتقات کریپتو در یک روز گذشته، 137 میلیارد دلار در حجم معاملات 24 ساعته سودآور بوده است. این مقدار آن را بسیار بالاتر از حجم معاملات نقطه ای 55 میلیارد دلاری در صرافی های ارز دیجیتال در همان دوره قرار می دهد.

مربوط: Coinbase اعلام کرد که تقریباً کل شرکت برای چهار وقفه هفتگی در سال 2022 تعطیل خواهد شد تا به کارگران اجازه شارژ مجدد بدهد.

با توجه به اهمیت ایجاد و پرورش بازارهای مشتقات مایعکوین بیس گفت: «توسعه بازار مشتقات شفاف یک نقطه عطف حیاتی برای هر طبقه دارایی است.»

برترین مشتقات ارز دیجیتال صرافی ها شامل Binance هستند، FTX ، Bybit و OKEx که همگی رقبای Coinbase در بازارهای نقدی هستند.

Coinbase با راه‌اندازی بازارهای مشتقات ارز دیجیتال تنظیم‌شده، احتمالاً بلافاصله آن را به صرافی‌های برتر در آن دسته تبدیل می‌کند، زیرا 56 میلیون کاربر فعال دارد که 8.8 میلیون نفر از آنها حداقل یک معامله در ماه انجام می‌دهند. BusinessofApps.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس