پس از یک هفته بازار کریپتو رالی سبز با رنگ قرمز معامله می شود

  • پس از یک هفته رالی مثبت، بازار دوباره به رنگ قرمز سقوط کرد.
  • بیت کوین و اتریوم در 24 ساعت به ترتیب 3.3 و 5.7 درصد از دست دادند.
  • یک تحلیلگر توییتر به کاربران یادآوری می کند که در این هفته سود ببرند.

سودهای بازار پس از یک هفته پرمشغله مثبت به تدریج شروع به از بین رفتن می کنند. پس از یک هفته رالی مثبت، بازار با یک روز ضرر دیجیتال در 24 ساعت گذشته نشانه هایی از رکود را نشان می دهد.

بازار در این هفته پس از طولانی شدن شرایط نزولی بازار نشانه هایی از بهبود را نشان می داد. به نظر می رسد که سودها از بین رفته اند، زیرا در حال حاضر بازار به حالت قرمز بازگشته است.

یک تحلیلگر توییتر با نام IncomeSharks در توییتر نوشت که بازار ارزهای دیجیتال پس از یک هفته عظیم در حال خنک شدن است. این کاربر همچنین اضافه کرد که تنها کیسه هایی که در دست دارند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) هستند.

اتریوم با بیش از 38.61 درصد افزایش در هفت روز گذشته بیشترین سود را نشان داد. ETH از نظر سود نسبتاً از BTC پیشی گرفت. در هفته گذشته بیت کوین تنها 15.9 درصد افزایش داشته است.

اتریوم از 1800 دلار به 1200 دلار کاهش یافت قبل از اینکه در ابتدای ماه به 980 دلار سقوط کرد. با این حال، پس از عبور از مرز 1500 دلار دیروز، اتریوم در این هفته قدرت بیشتری پیدا کرد.

علاوه بر این، کاربرانی که موفق به برداشتن کیسه در حین غواصی شده‌اند نیز از این مزیت برخوردار شده‌اند.

اخبار روز گذشته در مورد افشای فروش 75 درصد بیت کوین تسلا توسط تسلا، قیمت سکه را در شب گذشته افزایش داد. اما، قیمت آن دوباره کاهش یافت و در حال حاضر به 22726.31 دلار رسید که بر کل بازار نیز تأثیر گذاشت.

به طور متوسط، به نظر می رسد کل بازار کریپتو، به جز مونرو (XMR) در وضعیت قرمز قرار دارد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا رالی سبز به پایان رسیده است یا اینکه آیا بازار در حال فرورفتن به بازار نزولی طولانی مدت است.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می‌کند تا قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر