پلتفرم بانکداری نوپا Web3 برای پر کردن شکاف بین TradFi و DeFi

  • هدف Finvault پل زدن شکاف بین TradFi و DeFi است.
  • در یک انحصاری CoinQuora، بنیانگذار Finvault و CTO در مورد این پلتفرم صحبت می کنند.
  • Finvault یک سیستم DeFi با یک کلیک می‌سازد.

Web3، عصری که به آینده اینترنت اشاره می کند، با نوآوری ها و ارتقاءهای پیشرفته همچنان به ظهور خود ادامه می دهد. علاوه بر این، صنعت DeFi، بلاک چین و ارزهای دیجیتال همچنان مورد توجه مردم قرار می گیرند.

با این حال، علی‌رغم تبلیغات مداوم، هنوز هم برخی از افراد به دلیل «پیچیدگی‌های» فرضی آن، در مورد پرش از باند وب 3 تردید دارند. با این حال، چندین پلتفرم برای رسیدگی به این مشکل ظاهر شده اند – یکی از آنها Finvault است.

Finvault یک پلت فرم بانکداری وب 3 است که به کسب و کارها و افراد کنترل کامل پول و دارایی های دیجیتال خود را می دهد، همه در یک صندوق امن. هدف آن پر کردن شکاف بین بانکداری سنتی و DeFi است و راه را برای Banking 3.0 هموار می کند.

Finvault در حال حاضر در مرحله آزمایشی خود است و به صورت نرم در شبکه آزمایشی Polygon راه اندازی شد. در حال حاضر برای عرضه کامل در ماه ژوئن آماده می شود.

به عنوان شریک رسمی رسانه ای اجلاس جهانی بلاک چین، CoinQuora یک مصاحبه اختصاصی با یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری Finvault، کریستین ‘کریس’ پاپاتاناسیو که قبل از کار برای Finvault، با نام های بزرگی مانند Careem، Dark Matter و Citibank کار می کرد، انجام داد. به طور خلاصه، کریس عمیق تر به فرضیه و ماهیت پلت فرم بانکداری web3 پرداخت.

در شروع کار، کریس دلیل ایستادن Finvault در جایی که اکنون است را برجسته کرد. به گفته او، “ما Finvault را برای رسیدگی به یک مشکل بسیار بسیار ساده ایجاد کردیم که همه دارند… استفاده از پلتفرم های DeFi در حال حاضر بسیار بسیار سخت است.” او همچنین آن را به عنوان “فوق العاده پیچیده” توصیف کرد.

کریس پیچیدگی‌هایی که بسیاری از آنها با آن مواجه هستند و موانعی که برای ورود به آن وجود دارد را تصدیق می‌کند، به همین دلیل است که تیم Finvault در ماموریت «ابهام‌زدایی از DeFi» است. او به مزایای فوق‌العاده وب 3 و نقش آن به عنوان «آینده امور مالی در وب آینده» معتقد است. کریس به توضیح نیروی محرکه Finvault ادامه داد: «چگونه می توانیم بسازیم [these benefits] برای بسیاری قابل دسترسی است؟» Finvault به دنبال استفاده از مزایای وب 3 و ارائه آنها به دنیای وب 2 است.

با فعالیت در امارات و اروپا، این پلتفرم دارای یک صرافی مجاز ارز دیجیتال در استونی است و آنها همچنین در حال کار بر روی دریافت مجوز در لیتوانی و لهستان هستند.

Finvault آماده ارائه یک محیط تنظیم شده است که در آن افراد می توانند بازدید کنند، فیات خود را سپرده گذاری کنند، به پروتکل های web3 دسترسی پیدا کنند و بازدهی بالاتری از سرمایه گذاری خود دریافت کنند.

در پایان مصاحبه، کریس به اشتراک گذاشت که Finvault در حال ساخت چیزی است که از آن به عنوان “DeFi با یک کلیک” یاد می شود. کاربران می توانند با آدرس ایمیل یا حساب Metamask خود ثبت نام کنند، بسته به اینکه یک کاربر اولیه یا پیشرفته باشند. آنها در عرض چند دقیقه دسترسی خواهند داشت و می توانند شروع به اتصال حساب های بانکی موجود و کیف پول های ارز دیجیتال کنند.

کاربران اکنون می توانند با مراجعه به لیست انتظار Finvault ثبت نام کنند www.finvault.com.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر