• Audius تأیید کرد که انتقال‌های غیرمجاز توکن‌های AUDIO از خزانه‌داری جامعه وجود دارد.
  • کلاهبردار توکن را از طریق Uniswap DEX با 705 ETH تعویض کرد.
  • آدرس کیف پول کلاهبردار نشان می داد که آنها توکن های سرقت شده را از طریق یک پروتکل تراکنش خصوصی منتقل کرده اند.

در ساعات اولیه 24 جولای، Audius، یک پلتفرم موسیقی غیرمتمرکز، تأیید کرد که “انتقال غیرمجاز” رمز ابزار آن، AUDIO، از خزانه داری جامعه وجود دارد.

Audius همچنین خاطرنشان کرد که توسعه دهندگان آن منبع مشکل را شناسایی کرده و اقداماتی را انجام داده اند تا همه چیز را به حالت عادی برگردانند. در حالی که آنها معتقدند هیچ وجهی در معرض خطر نبود، پروژه تمام قراردادهای هوشمند Audius در شبکه اتریوم، از جمله موجودی توکن و نقل و انتقالات را محدود کرد تا از آسیب بیشتر جلوگیری کند.

یک پلتفرم ردیابی و انطباق ارزهای دیجیتال، MistTrack_io، اشاره کرد که ضرر تخمینی درآمد 18.5 میلیون توکن AUDIO بوده است، و افزود که کلاهبرداران وجوه را از طریق Uniswap، یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال، برای تقریباً 705 مبادله کردند. اتریوم (ETH) توکن ها

نکته قابل توجه این است که تاریخچه تراکنش آدرس کیف پول کلاهبرداران نشان می دهد که آنها قبلاً 10 توکن BNB را از طریق Tornado Cash، یک پروتکل تراکنش خصوصی دریافت کرده اند. در نتیجه، آنها برای فرار از اسارت، تمام توکن های ETH سرقت شده را به پروتکل منتقل کرده اند.

برای زمینه، پروتکل‌های تراکنش مخفی، که در غیر این صورت میکسر نامیده می‌شوند، ابزاری مناسب برای مجرمان سایبری هستند زیرا به مبهم کردن منبع وجوه کمک می‌کنند. مطابق با تحلیل زنجیره ای، استفاده از میکسرهای ارز دیجیتال در سال 2022 به بالاترین حد خود رسید و تقریباً 10٪ از کل وجوه ارسال شده از آدرس های غیرقانونی از طریق میکسرها عبور می کرد.

با این وجود، استفاده مشروع از میکسرها برای مواردی است که حفظ حریم خصوصی مالی ضروری است، به ویژه برای افرادی که تحت حکومت های سرکوبگر زندگی می کنند یا افرادی که به توانایی انجام معاملات قانونی به صورت ناشناس نیاز دارند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر