اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) معاملات اهرمی قیمت سهام ایالات متحده را از طریق پلت فرم معاملاتی gTrade خود معرفی خواهد کرد.

شبکه سود، یک اکوسیستم کاملاً پیشرفته DeFi، نسخه بتای خود را از معاملات اهرمی روی زنجیره قیمت سهام ایالات متحده در gTrade، یک پلت فرم معاملاتی غیرمتمرکز، راه اندازی می کند. در بیانیه تیم شبکه Gains آمده است که راه اندازی بتا با سه سهام در فهرست ایالات متحده به نام های $AAPL، $GOOG و $FB آغاز خواهد شد. این شرکت افزود که قرار است پس از یک دوره آزمایشی آزمایشی موفق، سهام ایالات متحده بیشتری به پلتفرم اضافه شود.

سه شنبه، 3 می، راه اندازی معاملات اهرمی قیمت سهام ایالات متحده به کاربران این امکان را می دهد که قیمت سهام را در زنجیره با اهرمی تا 150 برابر معامله کنند. هدف از این کار، افزایش نقدینگی معاملات غیرمتمرکز در حالی که نقطه عطف مهمی در فضای DeFi به‌عنوان اولین پلتفرم معاملاتی اهرمی DeFi برای سهام‌های قابل معامله عمومی است.

سباستین، بنیانگذار شبکه Gains، می گوید: “ما بسیار خوشحال و مفتخریم که پروژه ای هستیم که DeFi را با ارائه اولین معامله اهرمی مصنوعی در قیمت نقدی سهام ایالات متحده، یک گام مهم جلوتر می برد.” موارد استفاده به آنچه TradFi ارائه می‌دهد نزدیک‌تر می‌شود و تجربه کاربر در نهایت به سطوح قابل قبولی برای پذیرش انبوه می‌رسد. واقعاً هیجان انگیزترین زمان برای حضور در DeFi است.”

شبکه Gains که بر روی چند ضلعی ساخته شده است، یک اکوسیستم کاملاً نوآورانه DeFi را ارائه می دهد که شامل جوایزی از طریق توکن کاهش تورم، GNS دلار، توکن های غیرقابل تعویض عمیق (NFTs)، استخرهای سهام که ارزش و بازده بالا را ارائه می دهد، و تجارت اهرمی غیرمتمرکز از طریق پلت فرم gTrade.

به گفته این تیم، آخرین راه‌اندازی معاملات اهرمی قیمت سهام، فناوری پیشرفته، UI/UX کاربرپسند، اهرم بالا و تجربه کاربری برتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اولاً هیچ کارمزدی برای تأمین مالی یا استقراض وجود نخواهد داشت و به کاربران امکان می دهد تا حد ممکن سود ببرند. ثانیاً، کاربران با اهرم بالایی تا 150 برابر ارائه می‌شوند که در gTrade نیز بر روی دارایی‌های کریپتو ارائه می‌شود. در نهایت، پلتفرم اوراکل های غیرمتمرکز Chainlink را یکپارچه کرده است تا قیمت سهام را در زمان واقعی و بدون اعتماد به پلتفرم ارائه دهد.

برای اطمینان از تجارت روان و افزایش نقدینگی، gTrade از یک معماری معاملاتی اهرمی مصنوعی مبتکرانه استفاده می‌کند که توسط توکن ابزار GNS $ پشتیبانی می‌شود. این پلتفرم دارای دو استخر نقدینگی است که به انجام معاملات برای همه دارایی های فهرست شده در gTrade کمک می کند که نیاز به ایجاد یک استخر نقدینگی برای هر جفت را کاهش می دهد. اهرمی که در این پلتفرم به معامله گران ارائه می شود مصنوعی است، که درجه بسیار بالاتری از کارایی نقدینگی را باز می کند. علاوه بر این، این پلتفرم از کاهش ریسک انحلال، بدون کلاهبرداری و عدم تاثیر قیمت بر معاملات اطمینان می دهد.

در هفته‌ها و ماه‌های آینده، gTrade تقریباً از تمام سهام فهرست‌شده در ایالات متحده پشتیبانی می‌کند و پلتفرم را به روی کاربران بیشتری باز می‌کند. هر سهام قابل معامله عمومی در آینده فهرست شده و برای معاملات با قیمت اهرمی در دسترس خواهد بود.

معاملات اهرمی سه سهام پیشرو ایالات متحده در gTrade ($GOOG، $AAPL، و $FB) در 2 مه 2022 در بازار باز فعال شد. این پلتفرم قصد دارد دسته دوم را که شامل 20 قیمت سهام بزرگ ایالات متحده است، در 9 می 2022، یک هفته از امروز راه اندازی کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر