پلیس کره جنوبی از مبادلات درخواست کرد تا وجوه مربوط به LFG را مسدود کند

پلیس کره جنوبی با صرافی های اصلی این کشور تماس گرفته است تا هرگونه وجوه مرتبط با گارد بنیاد لونا را مسدود کند.

صرافی‌های ارز دیجیتال در کره جنوبی اخطاریه‌هایی از سوی پلیس صادر شده است که در آن درخواست توقیف وجوه مربوط به گارد بنیاد لونا شده است.

در 23 مه 2022، مقامات کره ای درخواستی ارسال کردند به صرافی های برتر ارزهای دیجیتال در کشور برای جلوگیری از برداشت وجوه. به طور خاص، آژانس پلیس متروپولیتن سئول خواست تا گارد بنیاد لونا را از هرگونه اقدامی منع کند. پلیس ادعا می کند که سرنخ هایی پیدا شده است که ممکن است سازمان را به اختلاس مرتبط کند.

سقوط استیبل کوین الگوریتمی Luna/Terra، که ارزش سکه را تا بیش از 99 درصد کاهش داد، یک شبه در اوایل ماه جاری، پرتفوی سرمایه گذاران را خرد کرد.

اما این درخواست یک مطالبه نیست و قانوناً قابل اجرا نیست. هر صرافی می تواند انتخاب کند که چگونه می خواهد پاسخ دهد، اما هنوز مشخص نیست که چگونه واکنش نشان خواهند داد.

چند سرمایه‌گذار برجسته کره‌ای درخواست کردند که دو کوون، مدیر عامل آزمایشگاه Terraform، به دلیل سقوط استیبل کوین UST مورد بررسی و شکایت قرار گیرد. این باعث شد احیای “Grim Reaperیک تیم تحقیقاتی مشترک جنایات مالی و اوراق بهادار کره ای.

قانونگذاران کره ای تا جایی پیش رفته اند که با مدیران هر یک از این صرافی ها از جمله Upbit، Bithumb، Coinone، Korbit و Gopax ملاقات کرده اند. از آنجایی که آنها ملزم به رعایت آنها نیستند، این نشست احتمالاً اقدامی برای فشار بر روسای این مبادلات است.

مطابق با نیوزپیمیون چانگ هیون، رئیس کمیته ویژه دارایی های مجازی قدرت مردم، در فیس بوک گفت: “ما اقدامات حفاظت از سرمایه گذاران بورس را بررسی خواهیم کرد.”

مربوط: بنیانگذار Huobi Global می گوید سقوط Terra خطری برای اکوسیستم ارز دیجیتال گسترده تر نیست.

منطقی است انتظار داشت که نمایندگان صرافی ها به نوعی در قبال خسارت وارده به سرمایه گذاران از سقوط LUNA پاسخگو باشند. Newspim همچنین گزارش داد که مجلس ملی کره ابتکار عمل برای تنظیم مجازات در این مورد را به عهده می گیرد.

دو تا از مبادلات قبلا اخطارهایی را در وب سایت های خود صادر کردند، Coinone از تاریخ 11 مه تجارت LUNA را متوقف کرده است و Binance نیز برخی از معاملات نقطه ای را به حالت تعلیق درآورده بود.

اگرچه این گزارش رسمی به داستان گسترده‌تر در حال توسعه می‌پیوندد، اما درخواست صرافی‌های ارز دیجیتال و تحقیقات Do Kwon ارتباطی ندارند. اقدامات مجلس ملی و مقامات کره ای به وضوح نشان می دهد که کره مایل است اقدامات لازم را برای رسیدن به اعماق فروپاشی اکوسیستم Terra انجام دهد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس