پمپ و دامپ روزانه یک به‌روزرسانی روزانه در بازار کریپتو است که به شما اطلاعات مختصری از قیمت‌های مربوط به بیت‌کوین، اتریوم و سایر آلت‌کوین‌های پرطرفدار ارائه می‌کند.

خلاصه امروز:

  • بیت کوین پس از رد شدن، 30000 دلار را دوباره آزمایش می کند.
  • چرا اتریوم از بقیه ارزهای دیجیتال عقب است؟
  • پست های ICP مجنون رالی درون روز

بیت کوین 30000 دلار را دوباره آزمایش می کند، آیا سطح مهم می تواند نگه دارد؟

قیمت بیت کوین به شدت از مقاومت در برابر 32000 دلار رد شد و ارز رمزپایه را برای تست مجدد پشتیبانی در 30000 دلار فرستاد.

پاییز BTCUSD را روزانه به سطح متوسط ​​رساند.باند بولینگر – که میانگین متحرک ساده 20 روزه است. نگه داشتن خط می تواند منجر به صعود بیشتر شود، در حالی که از دست دادن آن نشان دهنده ادامه روند نزولی است.

Bitcoin is trying to hold above the 20-day SMA | Source: BTCUSD on TradingView.com

نزدیک شدن به بیش از 32000 دلار در حال حاضر مانع فوری برای غلبه بر گاوها است، در حالی که خرس ها در فاصله قابل توجهی از پایین ترین حد جدید باقی می مانند.

مطالب مرتبط | Hammer Time: سیگنال صعودی که می تواند بیت کوین را نجات دهد

اتریوم از دست دادن سر (و شانه های خود) در برابر بیت کوین

در مقایسه با بیت کوین، اتریوم به خوبی اجرا نمی کند آلت کوین برتر نمایانگر وضعیت آلت ها به عنوان یک کل نیست، که امروزه در برخی موارد بهبودی قوی داشته اند.

ETHBTC_2022-06-02_16-18-41

Ethereum could head down further against BTC | Source: ETHUSD on TradingView.com

با بررسی دقیق‌تر، ETHUSD در بازه‌های زمانی روزانه بسیار پایین‌تر از همان باند بولینگر متوسط ​​و SMA 20 روزه بیت‌کوین است. این اختلاف در جفت ETHBTC نشان داده شده است، که در صورت شکسته شدن پشتیبانی افقی در معرض خطر شکست بیشتر است.

افزایش 20 درصدی رالی کامپیوتر اینترنتی

یکی از نقاط پرت در بازار امروز کامپیوتر اینترنتی است. سکه بنیاد دیفینیتی در روز افزایش دو رقمی داشت. تقریباً مانند بیت کوین که از نظر بصری با توجه به قیمت و موقعیت آن در باندهای بولینگر، از اتریوم صعودی تر است، ICP به نظر می رسد که بیشترین آمادگی را برای گسترش تهاجمی دارد.

باندهای بولینگر ابزاری برای سنجش نوسانات هستند. وقتی نوارها سفت می شوند، نشان می دهد که نوسانات به زودی فرا می رسد. بسته شدن خارج از باند بالایی همیشه یک سیگنال صعودی نیست و می تواند منجر به برگشت شود. اگر حجم با بسته شدن قیمت در خارج از باند بالا برسد، یک حرکت قوی بالاتر ممکن است.

ICPUSD_2022-06-02_16-20-54

ICP requires strong volume to keep the recovery going | Source: ICPUSD on TradingView.com

با توجه به کاهش 98 درصدی از زمان عرضه در بازار کریپتو، انتظار می رود که 20 درصد رشد روزانه داشته باشد. در زمان راه اندازی، بیش از 500 دلار به ازای هر ICP با گذاشتن سکه پیشنهاد داد بلافاصله در ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار گرفت.

مطالب مرتبط | عواقب LUNA: کل بازار کریپتو بیش از پنجشنبه سیاه فروش رفت

از منظر ریسک در مقابل پاداش، بازگشت به هر نقطه نزدیک به قیمت‌های اولیه از قیمت امروزی 9 دلار به ازای هر ICP، تقریباً 5000% ROI یا 50 برابر سرمایه را نشان می‌دهد. این ممکن است برای رد شدن بیش از حد فریبنده باشد.

دنبال کردن @TonySpilotroBTC در توییتر یا ملحق شوید تلگرام TonyTradesBTC برای بینش منحصر به فرد بازار روزانه و آموزش تحلیل تکنیکال. لطفا توجه داشته باشید: محتوا آموزشی است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

Featured image from iStockPhoto, Charts from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر