Binance.US

    • پورتوریکو اخیراً مجوز انتقال پول به Binance.US را اعطا کرده است.
    • این دومین تلاش این شرکت برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران ایالات متحده است.
    • این مجوز شرکت را کمی به داشتن مجوز در تمام 50 ایالت و منطقه در ایالات متحده نزدیک می کند.

Binance.US اخیراً یک حوزه قضایی دیگر را اضافه کرده است که به آنها مجوز انتقال پول داده است: پورتوریکو. چندین ایالت آمریکا قبلاً این مجوز را به Binance.US صادر کرده اند. برخی از این ایالت ها عبارتند از وایومینگ، کانکتیکات و ویرجینیای غربی.

این مجوز توسط دفتر کمیسیون موسسات مالی پورتوریکو (OCIF) به Binance.US داده شد. به گفته برایان شرودر، مدیر عامل Binance.US، این مجوز شرکت را کمی به داشتن مجوز در تمام 50 ایالت و منطقه در ایالات متحده نزدیک می کند.

شرودر اظهار داشت که “پورتوریکو، به ویژه، بازار مهمی برای رشد ارزهای دیجیتال است.”

به طور واضح، Changpeng Zhao مدیر عامل Binance به عنوان یک کل است، و این دومین تلاش او برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران ایالات متحده بود. عملیات قبلی بایننس به دلیل نگرانی های نظارتی توسط ایالات متحده ممنوع شد. این مجوز جدید برای Binance.US CZ را یک قدم به رویای او برای داشتن مجوز در همه جا نزدیکتر می کند.

بایننس برنامه هایی برای سایر نقاط جهان نیز دارد، زیرا این شرکت در خاورمیانه با استقبال مثبتی روبرو شده است. ابوظبی به سومین حوزه قضایی در خاورمیانه تبدیل شد که مجوز اصولی بایننس را برای فعالیت به عنوان یک صرافی کنترل شده ارز دیجیتال اعطا کرد. مناطق قبلی که این کار را انجام دادند، بحرین و دبی بودند.

تاییدیه بازار جهانی ابوظبی (ADGM) به بایننس آزادی لازم را برای فعالیت به عنوان دلال-فروشنده در دارایی های دیجیتال، از جمله ارزهای دیجیتال، می دهد.

بایننس قصد دارد از بودجه اخیر خود برای تامین مالی و بهبود سیستم‌های موجود و راه‌اندازی انواع محصولات جدید و هیجان‌انگیز استفاده کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر