جامعه پولکادوت الف را تایید کرده است پیشنهاد اسپانسر اینتر میامی، باشگاه فوتبالی که دیوید بکهام مالک آن مشترک است و لیونل مسی فوق ستاره آن را در اختیار دارد. این حرکت می تواند یک تصمیم استراتژیک برای سوق دادن Polkadot، پلتفرم قراردادهای هوشمند مشابه اتریوم، در کانون توجه جهانی باشد.

پولکادوت برای حمایت مالی از اینتر میامی

این پیشنهاد که توسط جامعه Open Gov Polkadot تأیید شد، به دنبال 968000 DOT (تقریباً 6.5 میلیون دلار) برای تضمین حمایت بود. تحت “صندوق حمایت از ورزش”، هدف شراکت با اینتر میامی بود، تیمی که به عنوان یکی از “درگیر کننده ترین و دنبال کننده ترین تیم های ورزشی جهان” توصیف می شود.

در حالی که هدف “افزایش” دیده شدن برند جهانی Polkadot است، برنامه توسعه یکپارچگی عمیق تر، با استفاده از پایگاه جهانی هواداران اینتر میامی است.

به عنوان مثال، تیم قصد دارد تجربه کاربر را از طریق درگیر کردن توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT ها) و سایر تجربیات گیمیفی شده در پاراچین های پولکادوت مستقر شده اند. علاوه بر این، تیم قصد دارد چگونگی پیاده‌سازی راه‌حل‌های مبتنی بر Polkadot را در اینتر میامی بررسی کند که منجر به کارایی بیشتر و بهبود ابتکارات تعامل طرفداران می‌شود.

در حالی که جزئیات معامله احتمالی محرمانه است، این پیشنهاد بر شفافیت تاکید دارد. بر این اساس، وجوه در یک کیف پول چند امضایی نگهداری می شود که فقط با تایید جامعه قابل دسترسی است. علاوه بر این، ORSEN SA، یک آژانس بازاریابی ورزشی سوئیسی، حقوق مشارکت را مدیریت خواهد کرد.

برنامه های پولکادوت برای مقیاس

همانطور که Polkadot دید جهانی خود را افزایش می دهد، توسعه دهندگان همچنین در حال فعال کردن یک به روز رسانی مهم هستند: “پشتیبان گیری ناهمزمان”. سال گذشته، سوفیا گلد، مدیر مهندسی در Parity Technologies، گفت که این فناوری یک تغییر بازی خواهد بود.

پشتیبان گیری ناهمزمان به پولکادوت امکان می دهد تا پایان سال تعداد پاراچین ها را از 100 به 1000 کاهش دهد. این شبکه ظرفیت پردازش تراکنش‌های خود را افزایش می‌دهد و پولکادوت از «بلاک چین‌های مستقل» بیشتری از طریق Parachains پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، پیشرفت‌ها از طریق تکنیک‌هایی مانند «پایپ لاینینگ» به چند پاراچین اجازه می‌دهد تا داده‌ها را به طور همزمان پردازش کنند و زمان تأیید تراکنش را به نصف کاهش دهد.

اگرچه پولکادوت به تقویت شبکه خود و بستن معاملات بیشتر ادامه می دهد، قیمت های DOT همچنان تحت فشار هستند. در نرخ های نقطه ای، DOT نسبت به اوج های سال 2024 40 درصد کاهش یافته است. در حالی که داده های CoinMarketCap نشان می دهد که سکه در هفته گذشته 14 درصد افزایش یافته است، شکست گاوها در رسیدن به بالای 7.5 دلار نگران کننده است.

روند صعودی قیمت پولکادوت در نمودار روزانه | منبع: DOTUSDT در Binance، TradingView

از نظر فنی، افزایش حجم بالای سکه به بالای این سطح انحلال محلی، راه را برای گسترش به سمت 9 دلار و بالاترین قیمت مارس 2024 در جلسات آینده هموار می کند.

تصویر ویژه از Unsplash، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر