پولکادوت در نمودار خود بهبود یافت، در 24 ساعت گذشته سکه بیش از 4 درصد افزایش یافت. طی هفته گذشته، آلتکوین حرکت قیمت زیادی را ثبت نکرد.

آلتکوین امروز تصویری صعودی را با چشم انداز فنی نشان داد که به تغییر در عملکرد قیمت اشاره می کند. سکه ارزش از دست رفته خود را با توجه به نشانه هایی از احیای فلش شده DOT ​​تا حدودی به دست آورد.

پولکادوت خطوط مقاومت را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است و در حال حاضر سکه می تواند سقف قیمت سربار خود را هدف قرار دهد.

قیمت از زمانی که از سطح قیمت 9 دلار عبور کرد شروع به افزایش کرد. سطح قیمت فوق الذکر اکنون به عنوان سطح حمایت عمل می کند. فشار خرید در بازار بازگشت که نشان داد DOT در حال بازیافتن قیمت صعودی خود است.

تحلیل قیمت پولکادوت: نمودار یک روزه

پولکادوت در نمودار یک روزه با قیمت 10.27 دلار معامله می شد منبع: DOTUSD در TradingView

DOT در زمان نگارش این مقاله 10.27 دلار قیمت داشت. نزدیکترین کف قیمت 9 دلار و سایر خطوط حمایتی 8.71 دلار و 7.20 دلار بودند.

مقاومت سربار برای سکه در 11.87 دلار بود، سکه تلاش کرده بود بالای 11 دلار معامله شود، بنابراین اگر گاوها کمی بیشتر فشار بیاورند، سکه می تواند سطح فوق را دوباره آزمایش کند.

اگر سکه به بالاتر از 11 دلار ادامه دهد، آلتکوین می تواند نزدیک به 14.62 دلار معامله شود. حجم سکه به رنگ سبز دیده می شد که نشان از صعودی شدن سکه داشت.

این همچنین نشان می دهد که فشار خرید در نمودار در حال افزایش است.

تحلیل فنی

پولکادوت
پولکادوت شاهد افزایش قدرت خرید در نمودار یک روزه | منبع: DOTUSD در TradingView

DOT شروع به نمایش تغییرات در قیمت کرد و فنی به سمت صعودی اشاره کرد. سکه پس از افزایش، سعی کرد از خط 20-SMA بالاتر برود.

در زمان نگارش این مقاله، سکه بالاتر از خط 20-SMA قرار داشت. این نشان می‌دهد که خریداران بر حرکت قیمت در بازار نقش دارند.

شاخص قدرت نسبی یک صعود را در نمودار یک روزه نشان داد. این مطابق با شاخص فوق بود که افزایش قدرت خرید را نشان داد.

مطالب مرتبط | احساسات منفی در کریپتو عمیق می شود، چرا بازیابی ممکن است دوام نیاورد

پولکادوت
Polkadot یک سیگنال خرید را در نمودار یک روزه نمایش داد منبع: DOTUSD در TradingView

پولکادوت به محض بازگشت خریداران به بازار، سیگنال خرید را ثبت کرد. Awesome Oscillator نوارهای سیگنال سبز را به تصویر کشید. این اندیکاتور حرکت قیمتی بازار را نشان می دهد.

نوارهای سبز رنگ سیگنال خرید را نیز نشان می دهد. اگر خریداران همچنان بر اساس آن عمل کنند، قیمت می تواند بالاتر از مقاومت سربار حرکت کند.

وقتی خط +DI به آرامی به سمت بالا حرکت می کرد، شاخص حرکت جهت دار مثبت می شد. را

میانگین شاخص جهت (قرمز) بالاتر از علامت 40 بود، این نشان دهنده قدرت حرکت قیمت در زمان نوشتن است. برای اینکه پولکادوت قیمت فعلی خود را حفظ کند، قدرت بازار گسترده تری لازم است.

مطالب مرتبط | پولکادوت (DOT) زیر 11 دلار معامله می کند. چقدر زود 14 دلار را هدف قرار می دهد؟

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر