در بحبوحه تغییرات شگرفی که در فضای ارزهای دیجیتال پس از آن رخ داده است نصف شدن بیت کوین Bitfinex تجزیه و تحلیل ادراکی ارائه می دهد که به سرمایه گذاران اطمینان می دهد که پویایی بازار BTC در دوره پس از نصف شدن مثبت باقی مانده است. بیت‌فینکس داده‌های زنجیره‌ای را بررسی می‌کند و علائم دلگرم‌کننده‌ای برای بیت‌کوین پیدا می‌کند، علی‌رغم وضعیت فعلی عدم قطعیت اقتصاد ایالات متحده در آخرین آلفای آن. گزارش، که در 22 آوریل منتشر شد.

پویایی بازار بیت کوین همچنان صعودی است

با توجه به پلتفرم ارز دیجیتال مستقر در هنگ کنگ، برداشت های مبادله ای از بیت کوین در حال حاضر در سطوحی هستند که از ژانویه 2023 مشاهده نشده است. این به سادگی نشان می دهد که بسیاری از سرمایه گذاران دارایی های خود را به انتظار افزایش قیمت ها در سردخانه می گذارند.

همچنین، صرافی خاطرنشان کرد که فروش تهاجمی سرمایه‌گذاران بلندمدت هنوز باعث کاهش معمول قیمت قبل از نصف شدن نشده است، که نشان می‌دهد شرکت‌کنندگان جدید بازار فشار فروش را به خوبی جذب می‌کنند و بر استحکام ساختار بازار فعلی بیت‌کوین تأکید می‌کند.

این Bitfinex گزارش آلفا نشان داد که میانگین ورودی روزانه خالص از صندوق های نقدی مبادله ای بیت کوین (ETF) 150 میلیون دلار است. با توجه به اینکه جریان ورودی صندوق های ETF بسیار فراتر از نرخ انتشار روزانه 30 و 40 میلیون دلاری بیت کوین پس از نصف شدن است، این عدم تعادل قابل توجه عرضه و تقاضا می تواند افزایش بیشتر قیمت را تشویق کند.

Bitfinex همچنین ادعا می‌کند که خریدهای انبوه ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای، که بر کل روایت بازار سال حاکم بوده‌اند، ممکن است کاهش یابد. با این حال، خروجی های اخیر ETF نشان داده است که تقاضای ETF ممکن است شروع به تثبیت کند.

مهم است که توجه داشته باشید که هالوینگ اخیراً به نتیجه رسیده است پاداش ماینرها را از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین کاهش داد. در نتیجه، ماینرها اکنون تاکتیک های عملیاتی خود را تغییر می دهند تا فعالیت های خود را در برابر کاهش پاداش پس از هاوینگ حفظ کنند.

بنابراین، مقدار بیت‌کوینی که استخراج‌کنندگان به صرافی‌ها ارسال می‌کنند به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته است، که ممکن است نشان‌دهنده این باشد که آنها در حال فروش زودتر از موعد یا وثیقه‌گذاری دارایی‌های خود برای ارتقاء زیرساخت هستند. در نتیجه، این احتمالاً می تواند منجر به افزایش تدریجی فشار فروش به جای کاهش ناگهانی ارزش در هاوینگ شود.

نهنگ های جدید BTC از نهنگ های قدیمی پیشی گرفتند

از زمان پایان چهارمین هالوینگ، داده های زنجیره ای افزایش قابل توجهی را در جدید نشان می دهد نهنگ های بیت کوین. کی یانگ جو، مدیر اجرایی کریپتوQuant، گزارش شده است توسعه، با اشاره به اینکه سرمایه گذاری اولیه توسط نهنگ های جدید در بیت کوین تقریباً دو برابر نهنگ های قدیمی است.

بر اساس داده‌ها، کل نگهداری این نهنگ‌های جدید که نگه‌دارنده‌های کوتاه‌مدت هستند، 110.6 میلیارد دلار ارزش دارد. در همین حال، نهنگ‌های قدیمی، که دارای مدت طولانی هستند، دارای 67 میلیارد دلار بیت کوین هستند. این تغییر در جمعیت نهنگ ها ممکن است بر روند آینده بیت کوین و پویایی چشم انداز ارزهای دیجیتال به طور کلی تأثیر بگذارد.

معامله بیت کوین با 66002 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر