بیت کوین به زیر 40000 دلار بازگشت زیرا به نظر می رسد که احساسات عمومی در بازار بدبینانه شده است. اولین کریپتو با ارزش بازار نتوانسته به منطقه 50000 دلاری صعود کند و در محدوده محدودی در اطراف سطوح فعلی خود حرکت کرده است.

مطالب مرتبط | بیت کوین از سقوط سهام ایالات متحده پیروی می کند، کارشناسان سطح قیمت 37500 دلار را پیش بینی می کنند

پیش بینی های منفی برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بزرگتر در حال افزایش است. به نظر می رسد عدم اطمینان در مورد جنگ بین اوکراین و روسیه و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده (FED) دو عامل اصلی برای ضعف در بازار جهانی باشد.

به نظر می رسد پیتر برانت، تاجر افسانه ای، از تز نزولی کوتاه مدت حمایت می کند. کاربران نام مستعار پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین را با برندت به اشتراک گذاشتند که نشان می‌دهد این ارز دیجیتال می‌تواند مناطق حیاتی پشتیبانی زیر 30000 دلار را دوباره بررسی کند.

این می تواند قیمت بیت کوین را در ماه می یا ژوئن امسال به 28000 دلار یا 27000 دلار برساند. این پیش‌بینی با آرتور هیز، مدیرعامل BitMEX مطابقت دارد. او انتظار دارد که BTC و ETH به ترتیب به 30000 دلار و 2000 دلار سقوط کنند.

همانطور که در زیر مشاهده می کنید، در نمودار ارائه شده به برانت، بیت کوین قبل از از سرگیری حرکت صعودی خود در قلمرو ناشناخته به منطقه حمایت خود سقوط می کند. در ماه‌های پس از آن، اولین ارز دیجیتال با ارزش بازار ممکن است حدود 100000 دلار افزایش یابد. برانت گفت:

بسیار ممکن است. این حدس من برای چندین ماه است. خواهیم دید.

منبع: @CrypoFuture از طریق توییتر

بازار کریپتو در حال حاضر با امور مالی سنتی در ارتباط است. قیمت بیت کوین همگام با نزدک 100 حرکت کرده است.

وقتی سهام های بزرگ فناوری ضعف نشان می دهند، قیمت بیت کوین نیز ضعیف می شود. از این نظر، تز نزولی می تواند پشتیبانی بیشتری در نمودار زیر پیدا کند.

بیت کوین BTC BTCUSD
منبع: پیتر برانت از طریق توییتر

که توسط برندت به اشتراک گذاشته شده است، حاکی از کاهش بیشتر سهام فناوری بزرگ است که می تواند بر قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد و فشار فروش بیشتری را بر بازار ارزهای دیجیتال وارد کند.

بیت کوین می تواند تسکین کوتاه مدت را ببیند

با این حال، معامله گران باید هر گونه پیش بینی را با یک دانه نمک به خصوص از Brandt یا Hayes انجام دهند. اگر شرایط بازار از آنها حمایت کند، می توانند نظرات و پیش بینی های خود را تغییر دهند.

در کوتاه مدت، بیت کوین با وجود افزایش فشار فروش، توانسته است در سطوح فعلی خود باقی بماند. داده های بدست آمده از شاخص های مواد، پشتیبانی مهمی را در زیر قیمت نشان می دهد.

بیش از 33 میلیون دلار سفارشات پیشنهادی از 39000 دلار تا 38000 دلار وجود دارد که نشان می دهد BTC می تواند در صورت کاهش قیمت در آینده از اینجا بازگردد. از سوی دیگر، 41500 دلار به عنوان بزرگترین مقاومت بالقوه با حدود 8 میلیون دلار سفارشات است.

بیت کوین BTC BTCUSD
BTC در نمودار 4 ساعته به سمت و سوی حرکت می کند. منبع: BTCUSD Tradingview

مطالب مرتبط | بیت کوین از سقوط سهام ایالات متحده پیروی می کند، کارشناسان سطح قیمت 37500 دلار را پیش بینی می کنند

به عنوان NewsBTC گزارش شده است، بازار آپشن ها در حال موقعیت برای سقوط احتمالی است. در ماه های مه و ژوئن در تماس های فروش افزایش یافته و تقاضا برای گزینه های فروش افزایش یافته است. به عبارت دیگر، معامله گران در حال کاهش هستند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر