وقتی صحبت از صنعت کریپتو به میان می‌آید، برای اینکه با یک محصول برتری پیدا کند، شرکت باید بتواند چندین محصول و پروژه راه‌اندازی کند. با این حال، هسته اصلی شرکت باید در کل یکسان باشد. این یکی از بهترین استراتژی ها، به ویژه در صنعت کریپتو و مرتبط با آن بوده است.

خارج از احتمالات، اگر یکی موفق شود، دیگری با هم موفق خواهد شد. به طور مشابه، با در نظر گرفتن ایدئولوژی تا حدی جدی، در واقع XinFin، یک پلتفرم زنجیره ای ترکیبی شبکه اثبات سهام اجماع (XDPoS) برجسته برای پروژه اخیر خود، XDCNFT، تحسین بسیاری را به دست آورده است.

XDCNFT در واقع یک بازار غیر قابل تعویض توکن (NFT) است که توسط شرکت فناوری BlocksWorkz راه اندازی شده است. با این حال، هسته اصلی در این واقعیت نهفته است که بازار XDCNFT از فناوری بلاک چین XinFin، شبکه XRC20 استفاده می کند.

علاوه بر راه اندازی در ابتدای سال 2022، عملکرد XDCNFT تاکنون بسیار امیدوارکننده بوده است. با ویژگی‌های جدید، افزودن مداوم NFT‌های جدید و شراکت‌های NFT XDCNFT یک افزایش ناب قوی را حفظ می‌کند.

علاوه بر این، با در نظر گرفتن سایر ویژگی‌های صریح دیگر XDCNFT مانند هزینه‌های نصب صفر و کارمزد تراکنش ۱%، همه به وضوح به موفقیت فعلی XDCNFT اضافه می‌کنند.

XDC’s Surge از طریق XDCNFT

XDCNFT در واقع فقط دو توکن را برای خرید هر NFT می پذیرد. اینها XDC، توکن اصلی XinFin و توکن اصلی BLKZ، BlockWorks هستند.

بنابراین، همه کاربران XDCNFT محدود به این هستند که باید یکی از این دو توکن را برای خرید یا فروش NFT های مورد نظر خود داشته باشند. بر این اساس با افزایش کاربران از XDCNFT، همچنین استفاده و دارندگان XDC و BLKZ افزایش می یابد.

در چنین سناریویی، XDC در مقایسه با BLKZ تأثیر مثبت بسیار بیشتری خواهد داشت. این به این دلیل است که XDC نسبت به BLKZ در گردش و استفاده فعلی بیشتر است. بنابراین، بسیاری تمایل دارند XDC را از طریق BLKZ خریداری کنند.

علاوه بر این، با افزایش تعداد تراکنش های XDC و همچنین بر روی شبکه XRC20، این به طور مستقیم قیمت بازار بالاتری را برای توکن XDC به وضوح ارزیابی می کند.

در حال حاضر XDC با قیمت 0.05628 دلار معامله می شود که نمودارها با توجه به 24 ساعت گذشته 5.07 درصد افزایش یافته است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر