پیش بینی قیمت معجون عشق صاف 2021

  • پیش بینی قیمت SLP صعودی از 0.1027 تا 0.4002 دلار متغیر است.
  • قیمت SLP نیز ممکن است به زودی به 0.5 دلار برسد.
  • پیش‌بینی قیمت بازار نزولی SLP برای سال 2022 0.0071 دلار است.

این معجون عشق صاف (SLP) مقاله پیش‌بینی قیمت 2022 تنها بر اساس تحلیل تکنیکال است. در زیر، اقدامات مهم را مشاهده خواهید کرد که پس از ارائه SLP خود در نظر گرفته ایم تحلیل قیمت و پیش بینی

بازار ارزهای دیجیتال دوباره شروع به رشد کرده است. در واقع، دارایی‌های دیجیتالی بسیاری وجود دارند که طی دوره صعودی اخیر در سال 2021 به بالاترین حد خود رسیده‌اند. در مقابل، برخی از ارزهای دیجیتال نیز روند نزولی از خود نشان داده بودند. این امر بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال را در مورد اینکه آیا چنین است سردرگم کرد زمان نگهداری یا فروش کریپتو با قیمت مناسب است. این همان سناریو برای SLP است که 43 درصد از سود خود را در سال گذشته از دست داده است.

با این وجود، اخیراً بازار کریپتو در حال تثبیت است و اکثر ارزهای دیجیتال سود قبلی خود را از دست می دهند. آیا سناریو مشابه قیمت SLP است؟ به زودی در این مقاله تجزیه و تحلیل قیمت SLP 2022 خواهیم فهمید. اما ابتدا، بیایید نگاهی به چیستی SLP بیندازیم.

معجون عشق صاف (SLP) چیست؟

ظهور دنیای بلاک چین امکاناتی را نشان می دهد که می تواند توسط تخیل یک فرد محدود شود. علاوه بر این، موارد استفاده از فناوری بلاک چین بر روی یک چرخ ثابت هستند و تقریباً در تمام حوزه های زندگی، از جمله صنعت بازی، نفوذ می کنند. در مجموع، بیشتر پلتفرم‌های بازی ترجیح می‌دهند از دارایی‌های دیجیتال معروف مانند BTC، ETH یا ADA به عنوان پاداش استفاده کنند.

با این حال، Smooth Love Potion (SLP) یک توکن بازی است که توسط Axie Edge ایجاد شده است. علاوه بر این، توکن مربوط به ETH است و از طریق در دسترس بودن آن در استخر نقدینگی Uniswap، هم دنیای بازی و هم فضای Defi را نقض کرد.

علاوه بر این، یک رمز ارز دیجیتال پیچیده بازی نیست که به دلایل جالب استفاده شود. بیشتر، توکن به عنوان رمز رمز اولیه برای پرورش هر موجود در حین بازی عمل می کند. Axie Infinity. با این حال، می توان آن را خرید و در Uniswap معامله می شود.

اکنون که ایده ای در مورد SLP داریم، آیا فکر می کنید SLP در سال 2022 ارز دیجیتال سودآوری خواهد داشت؟ به من بپیوندید و اجازه دهید نمودارهای این تحلیل قیمت SLP و پیش بینی قیمت SLP را ببینیم.

Smooth Love Potion (SLP) وضعیت فعلی بازار

Smooth Love Potion یکی از تهاجمی‌ترین دارایی‌های ارزهای دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال امروزی است. در واقع، کریپتو توانست نرخ رشد عظیمی بیش از 42.97% را در یک ماه گذشته ثبت کند. به همین دلیل، SLP تبدیل به یکی از دارایی های دیجیتالی مورد بحث در دنیای ارز دیجیتال شده است.

از نظر جایگاه بازار، کریپتو خود را به عنوان یکی از این ارزها معرفی می کند برجسته ترین ارزهای ارز دیجیتال شده در CoinGecko. در نتیجه، قیمت SLP با 0.02574 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 974،230،538 دلار معامله می شود. در واقع، این وضعیت بازار کریپتو، سرمایه‌گذاران جهانی را در سراسر جهان جذب می‌کند.

اکنون که ایده ای در مورد ارز دیجیتال Smooth Love Potion دارید، فکر می کنید Smooth Love Potion سرمایه گذاری خوبی برای امسال است؟ اگر از قبل هیجان‌زده هستید، بیایید و با هم این مقاله پیش‌بینی قیمت و تحلیل قیمت معجون عشق Smooth را بررسی کنیم.

تحلیل قیمت معجون عشق صاف (SLP) 2022

در حال حاضر، SLP دارای 104 استهفتم بگذار روی CoinGecko. اما آیا توسعه و تغییرات اخیر در بلاک چین به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال کمک می کند؟ بیایید به نمودارهای این مقاله پیش بینی قیمت SLP برویم.

نمودار 1 روزه SLP/USDT که الگوی کانال کلتنر را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

از نمودار شاخص کانال Keltner در بالا برای معجون عشق صاف (SLP) در بالا، می بینیم که قیمت در نیمه اول منحنی از بالا قرار دارد و آخرین کندلی که تشکیل شده صعودی است. به زودی باید منتظر افزایش قیمت SLP باشیم.

نمودار 1 روزه SLP/USDT که شاخص قدرت نسبی را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

از آنجایی که مقدار شاخص قدرت نسبی (RSI) معجون عشق صاف (SLP) 56.12 است، نشان دهنده قوی بودن روند فعلی است. منحنی رو به بالا است و آخرین کندل صعودی است، این می تواند به زودی به فشار بیشتر خریداران برای افزایش قیمت منجر شود.

نمودار 1 روزه SLP/USDT نمایش 90-MA و 30-MA (منبع: Tradingview)

90-MA for Smooth Love Potion (SLP) بالاتر از 30-MA است که نشان می دهد قیمت SLP در بلندمدت صعودی است.

پیش بینی قیمت معجون عشق صاف (SLP).

همانطور که در نمودار زیر در این نمودار پیش بینی قیمت SLP نشان داده شده است، در یک بازه زمانی کوچکتر، SLP یک روند صعودی را نشان داده است.

از نمودار بالا، اگر گاوها راه خود را داشته باشند، قیمت SLP ممکن است سطح مقاومت 0.0448 دلاری را بشکند و حتی به 0.4002 دلار در مقاومت 4 برسد، که سیگنال صعودی قیمت برای سال 2022 است.

نمودار 1 روزه SLP/USDT که سطوح مقاومت و پشتیبانی را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

در مقابل، ممکن است بازار علیه ارز های دیجیتال مخالفت کند و در نتیجه موقعیت روند صعودی اخیر خود را از رده خارج کند و در نتیجه باعث شود که قیمت SLP سطح حمایت 0.0071 دلار را بشکند که یک سیگنال نزولی است.

اما، قیمت SLP برای سال 2022 صعودی است، اما باید بسیاری از مقاومت‌های روان‌شناختی را بشکند تا بالاتر رود.

پیش بینی قیمت معجون عشق صاف (SLP) 2022

اگر روند صعودی SLP ادامه یابد، SLP تا پایان سال 2022 به 0.4002 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریعی را تا 0.1027 دلار نشان خواهد داد. سپس این افزایش کاهش می یابد، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار نمی رود. با مشارکت‌های آتی و پیشرفت‌هایی که به 0.5 دلار می‌رسند، از نظر قیمت کاملاً خوش‌بینانه است، اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان‌پذیر است. این نشان می دهد که SLP احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید به زودی دارد.

پیش بینی قیمت معجون عشق صاف (SLP) 2023

قیمت SLP می تواند حتی در ارتفاعات زیادی حرکت کند، اما به 1 دلار می رسد. علاوه بر این، این تنها در صورتی امکان پذیر است که بازار روند صعودی خود را حفظ کند. علاوه بر این، تنها در صورتی که ارز دیجیتال SLP از سطح مقاومت روانی عبور کند.

پیش بینی قیمت معجون عشق صاف (SLP) 2024

طبق آخرین به روز رسانی ها، پیشرفت ها، پیش بینی قیمت SLP و پیش بینی های پروژه جدید پلت فرم، قیمت ها افزایش می یابد. علاوه بر این، این ممکن است قیمت SLP را در بازار کریپتو افزایش دهد و بهترین سرمایه گذاری خواهد بود زیرا قیمت می تواند افزایش یابد و به حدود 2 دلار برسد.

پیش بینی قیمت معجون عشق صاف (SLP) 2025

در چهار سال آینده، قیمت SLP ممکن است تا 5 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای SLP چندان دشوار نیست زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد.

پیش بینی قیمت معجون عشق صاف (SLP) 2026

در پنج سال آینده، قیمت SLP ممکن است تا 10 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای SLP چندان دشوار نیست زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد.

نتیجه

SLP آینده بسیار خوبی در سال 2022 در پیش دارد. با پیشرفت های مداوم در اکوسیستم SLP و همچنین در بازار کلی ارزهای دیجیتال، ممکن است شاهد رسیدن SLP به ارتفاعات جدیدی باشیم. پیش بینی قیمت صعودی SLP 0.4002 دلار است.

همچنین توجه به اکشن قیمت در سطح حمایت به دلیل احتمال تشکیل کف دوبل و در سطح مقاومت 2 به دلیل احتمال تشکیل دو رویه ضروری است.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت SLP ما برای سال 2022 صعودی است. با توجه به CoinMarketCap امسال، این امکان بالا رفتن از بالاترین قیمت فعلی خود (ATH) در حدود 0.4191 دلار را دارد. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که از تعدادی مقاومت های روانی عبور کند.

همچنین، اگر سرمایه گذاران تصمیم گرفته باشند که SLP سرمایه گذاری خوبی در سال 2022 در کنار ارزهای رمزپایه اصلی مانند بیت کوین و اتریوم.

سوالات متداول

معجون عشق صاف (SLP) چیست؟

Smooth Love Potion (SLP) یک توکن بازی است که توسط Axie Edge ساخته شده است. علاوه بر این، توکن مربوط به ETH است و از طریق در دسترس بودن آن در استخر نقدینگی Uniswap، هم دنیای بازی و هم فضای DeFi را نقض کرده است.

چگونه توکن های SLP بخریم؟

مانند سایر دارایی های دیجیتال در دنیای کریپتو، SLP را می توان در بسیاری از صرافی ها معامله کرد. کاربران می توانند توکن های SLP را با خرید آنها از صرافی های ارزهای دیجیتال مانند Binance یا Huobi Global دریافت کنند.

آیا SLP از ATH فعلی خود پیشی خواهد گرفت؟

SLP یک سرمایه گذاری خوب در سال 2022 است. با این حال، SLP احتمال بالایی برای پیشی گرفتن از ATH فعلی خود در حدود 0.419 دلار در سال جاری دارد.

آیا SLP سرمایه گذاری خوبی است؟

SLP یکی از دارایی های دیجیتال فعال در بازار ارز دیجیتال است. علاوه بر این، SLP اکنون یکی از معروف ترین پلتفرم های ارز دیجیتال است. با این حال، SLP یک سرمایه گذاری خوب در سال 2022 است.

قیمت معجون عشق صاف (SLP) تا سال 2022 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت معجون عشق صاف (SLP) تا سال 2022 به 0.4 دلار برسد.

قیمت معجون عشق صاف (SLP) تا سال 2023 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت معجون عشق صاف (SLP) تا سال 2023 به 1 دلار برسد.

قیمت معجون عشق صاف (SLP) تا سال 2024 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت معجون عشق صاف (SLP) تا سال 2024 به 2 دلار برسد.

قیمت معجون عشق صاف (SLP) تا سال 2025 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت معجون عشق صاف (SLP) تا سال 2025 به 5 دلار برسد.

قیمت معجون عشق صاف (SLP) تا سال 2026 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت معجون عشق صاف (SLP) تا سال 2026 به 10 دلار برسد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

مقالات پیشنهادی

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر