Ravencoin-RVN-Price-Prediction

  • پیش بینی قیمت RVN صعودی از 0.08 تا 0.16 دلار متغیر است.
  • قیمت RVN نیز ممکن است به زودی به 0.2 دلار برسد.
  • پیش‌بینی قیمت بازار نزولی RVN برای سال 2022 0.045 دلار است.

این Ravencoin (RVN) مقاله پیش‌بینی قیمت 2022 تنها بر اساس تحلیل تکنیکال است. در زیر، معیارهای مهم را مشاهده خواهید کرد که ما هنگام ارائه RVN خود در نظر گرفته ایم تحلیل قیمت و پیش بینی

بین ارزهای ارز دیجیتال شده که امسال در حال افزایش هستند، Ravencoin شاید یکی از شگفت‌انگیزترین برای برخی باشد. مستقیماً به آن متصل نیست بیت کوینو نه پرطرفدارترین ارز دیجیتال امروزی.

اما برای کسانی که آگاه هستند، RavenCoin از سال 2017 وجود داشته است. طبق گفته CoinGecko، اخیراً پس از رسیدن به 0.285 دلار در 20 فوریه 2021، سرفصل خبرها شد.

آیا Ravencoin در سال 2022 می تواند به 0.160 دلار برسد؟ به زودی متوجه خواهیم شد. اما قبل از اینکه به تحلیل قیمت Ravencoin خود بپردازیم، اجازه دهید ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که RavenCoin چیست؟ در این مقاله پیش بینی RVN 2022.

Ravencoin (RVN) چیست؟

Ravencoin یک پلت فرم دیجیتال همتا به همتا (P2P) است که بر پیاده سازی یک مورد خاص تمرکز دارد. بلاک چین. علاوه بر این، به منظور رسیدگی به یک عملکرد خاص، که انتقال دارایی ها از یک طرف به طرف دیگر است، توسعه یافته است. علاوه بر این، بر روی یک فورک کد بیت کوین توسعه یافته است.

اکنون که ایده ای در مورد RVN داریم، آیا فکر می کنید RVN در سال 2022 ارز دیجیتال سودآوری خواهد داشت؟ به من بپیوندید و اجازه دهید نمودارها را در این تحلیل قیمت RVN و پیش بینی قیمت RVN ببینیم.

وضعیت فعلی بازار RVN

در زمان نگارش این تحلیل قیمت Ravencoin، RVN با 0.055 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 20,786,247 دلار معامله می شود. قیمت RVN در 24 ساعت گذشته 2.96 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، RVN در حال حاضر دارای 10.47 میلیارد RVN در گردش است. در حال حاضر، صرافی‌های ارز دیجیتال برتر برای RVN عبارتند از Binance، Huobi Global، OKEx، ZG.com و HitBTC.

حالا بیایید به قسمت بعدی این تحلیل فنی RVN برای سال 2022 برویم.

تجزیه و تحلیل قیمت Ravencoin 2022

در حال حاضر، RVN جایگاه 117 را در CoinMarketCap دارد. اما آیا آخرین ارتقا، توسعه و تغییرات در بلاک چین RVN به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال کمک می کند؟ بیایید به نمودارهای این مقاله پیش‌بینی قیمت RVN برویم.

نمودار 1 روزه RVN/USDT نمایش کانال Keltner (منبع: Tradingview)

کانال Keltner یک نشانگر تحلیل تکنیکال است که برای تعیین جهت روند با اندازه گیری نوسانات در بالا یا پایین کندل ها استفاده می شود. از سیگنال‌های کانال Keltner برای RVN/USDT، می‌توانیم نتیجه بگیریم که قیمت Ravencoin ممکن است در چند روز صعودی شود زیرا قیمت تقریباً در نیمه دوم کانال از بالا شروع می‌شود. با این حال، در بلندمدت، قیمت ممکن است صعودی شود زیرا ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت‌کوین و اتریوم در حال حاضر از روند صعودی اخیر نزولی شده‌اند.

نمودار 1 روزه RVN/USDT که شاخص قدرت نسبی را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

شاخص قدرت نسبی (RSI) حرکت نسبی در میزان تغییرات اخیر قیمت را اندازه گیری می کند تا دارایی های بیش از حد فروش یا خرید بیش از حد را استنتاج کند. مقدار RSI نمودار 1Day 43.75 است. این نشان می دهد که RVN یک روند خنثی نشان می دهد زیرا RSI آن بین 30 و 50 قرار دارد. اگر سرمایه گذاران خود را به سمت خریداران یا فروشندگان تغییر دهند، این مقدار می تواند یک روند صعودی یا نزولی ایجاد کند.

نمودار 1 روزه RVN/USDT نمایش 200-MA و 100-MA (منبع: Tradingview)

از نمودار بالا، 200-MA بالاتر از 100-MA است که به این معنی است که سرمایه گذاران بلند مدت سود خواهند برد. با این حال، از آنجایی که شکاف بین دو میانگین متحرک زیاد است و 100-MA با کندل قبلی برخورد نمی کند، قیمت سکه ممکن است به زودی افزایش یابد.

پیش بینی قیمت Ravencoin

نمودار زیر نشان می دهد که Ravencoin عملکرد نزولی را در چند روز گذشته نشان داده است. علاوه بر این، قیمت RVN در 7 روز گذشته 11.6 درصد کاهش یافته است. اگر این روند ادامه پیدا کند، RVN ممکن است همراه با خرس ها اجرا شود و RVN را به سطح حمایت 0.045 دلار کاهش دهد و به پایین تر سقوط کند.

نمودار 1 روزه RVN/USDT که سطوح مهم را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

برعکس، اگر سرمایه گذاران به سمت ارز دیجیتال روی بیاورند، گاوها ممکن است از سطح مقاومت 1 آن در 0.063 سبقت بگیرند و تا 0.160 دلار در سطح مقاومت 5، که یک سیگنال صعودی است، بالاتر بروند.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت RVN ما برای سال 2022 صعودی است. احتمال بالا رفتن از بالاترین قیمت فعلی خود (ATH) در حدود 0.285 دلار در سال جاری بسیار زیاد است. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که بسیاری از مقاومت های روانی قبلی را بشکند.

پیش بینی قیمت Ravencoin (RVN) 2022

اگر این روند صعودی ادامه یابد، Ravencoin (RVN) تا پایان سال 2022 به 0.160 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریع تا 0.080 دلار را نشان خواهد داد. سپس این افزایش کاهش می یابد، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار نمی رود. در آینده، مشارکت ها و پیشرفت ها به 0.20 دلار می رسد، از نظر قیمت کاملاً خوش بینانه است، اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان پذیر است.

پیش بینی قیمت Ravencoin (RVN) 2023

اگر RVN سطح مقاومت را در حدود 200-MA، میانگین متحرک بلندمدت، نگه دارد، خریداران زمان و ثبات کافی خواهند داشت تا مأموریت حمله بعدی را در سطح حیاتی 0.5 دلار انجام دهند، و باعث می‌شود که سقوط نکند، بلکه به طور مداوم بازی کنند.

پیش بینی قیمت Ravencoin (RVN) 2024

طبق آخرین ارتقاها، پیشرفت‌ها، پیش‌بینی قیمت Ravencoin (RVN) و پیش‌بینی پروژه‌های جدید پلتفرم، سرمایه‌گذاران RVN می‌توانند انتظار مشارکت و ادغام بسیاری را در حدود سال 2024 داشته باشند. علاوه بر این، این ممکن است قیمت RVN را در بازار ارزهای دیجیتال افزایش دهد و بهترین سرمایه گذاری خواهد بود زیرا قیمت می تواند افزایش یابد و به حدود 1 دلار برسد.

پیش بینی قیمت Ravencoin (RVN) 2025

در چهار سال آینده، قیمت Ravencoin (RVN) می تواند تا 4 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای RVN چندان دشوار نیست زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. این نشان می‌دهد که RVN طبق پیش‌بینی، احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در چهار سال آینده دارد.

پیش بینی قیمت Ravencoin (RVN) 2026

در پنج سال آینده، قیمت Ravencoin (RVN) می تواند تا 10 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای RVN چندان دشوار نیست زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. این نشان می‌دهد که RVN طبق پیش‌بینی، احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در چهار سال آینده دارد.

نتیجه

Ravencoin آینده درخشانی در سال 2022 در پیش دارد. با پیشرفت های مداوم در اکوسیستم RVN و همچنین در کل اتفاق می افتد. بازار کریپتو، ممکن است شاهد رسیدن RVN به ارتفاعات جدیدی باشیم.

پیش‌بینی قیمت RVN صعودی برای سال 2022 0.160 دلار است. علاوه بر این، اگر سرمایه گذاران تصمیم بگیرند که RVN یک سرمایه گذاری خوب در سال 2022 است، ممکن است حتی به 0.2 دلار برسد، همراه با ارزهای رمزپایه اصلی مانند بیت کوین و اتریوم.

سوالات متداول

چگونه توکن های RVN بخریم؟

کاربران می توانند توکن های RVN را با خرید آنها از صرافی های ارزهای دیجیتال مانند Binance یا Huobi Global دریافت کنند.

آیا RVN از ATH فعلی خود پیشی خواهد گرفت؟

RVN یک سرمایه گذاری خوب در سال 2022 است. با این حال، RVN احتمال کمی برای پیشی گرفتن از ATH فعلی خود در حدود 0.285 دلار در سال جاری دارد.

آیا RVN به زودی به 0.2 دلار می رسد؟

بله، این احتمال وجود دارد که RVN در آینده نزدیک به 0.2 دلار برسد.

قیمت Ravencoin (RVN) تا سال 2022 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Ravencoin (RVN) تا سال 2022 به 0.160 دلار برسد

قیمت Ravencoin (RVN) تا سال 2023 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Ravencoin (RVN) تا سال 2023 به 0.5 دلار برسد.

قیمت Ravencoin (RVN) تا سال 2024 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Ravencoin (RVN) تا سال 2024 به 1 دلار برسد.

قیمت Ravencoin (RVN) تا سال 2025 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Ravencoin (RVN) تا سال 2025 به 4 دلار برسد.

قیمت Ravencoin (RVN) تا سال 2026 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Ravencoin (RVN) تا سال 2026 به 10 دلار برسد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

مقالات پیشنهادی

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر