اتریوم می تواند منطقه پشتیبانی خود را مجدداً آزمایش کند زیرا احساسات عمومی در بازار ارزهای دیجیتال به ضررهای بیشتر اشاره دارد. دومین کریپتو بر اساس ارزش بازار با Solana (SOL)، Avalanche (AVAX) و سایر ارزهای دیجیتال بزرگ، پیشتاز این رالی فعلی بوده است.

مطالب مرتبط | توپ کریستالی آرتور هیز پیش بینی می کند: اتریوم تا 5 رقم

در ماه های آینده، اتریوم می تواند همچنان بر بازار تسلط داشته باشد. به گفته برخی از کارشناسان، مانند مدیر عامل سابق BitMEX، آرتور هیز، قیمت ETH می تواند از رقبای لایه 1 خود پیشی بگیرد.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت ETH در 3400 دلار با 2 درصد ضرر در 24 ساعت گذشته معامله می شود.

روند اتریوم در نمودار 4 ساعته به سمت بالا می رود. منبع: ETHUSD Tradingview

هیز از تز صعودی خود برای اتریوم در مورد “ادغام” حمایت می کند. ارتقای ETH 2.0 آتی که لایه اجرایی شبکه را با لایه اجماع آن ترکیب می کند.

این امر مهاجرت ETH را به الگوریتم اجماع اثبات سهام ادغام می کند. علاوه بر هیز، مایک مک گلون، تحلیلگر ارشد کالایی بلومبرگ معتقد است این رویداد برای قیمت ETH صعودی خواهد بود.

این تحلیلگر معتقد است که ETH در شرف تغییر قوانین بازی است. ادغام ETH را به یک دارایی مالی منحصر به فرد با ویژگی های کالا، حقوق صاحبان سهام و پول تبدیل می کند.

تحلیلگر با استفاده از یک مدل جریان نقدی تخفیف خورده در ETH به این نتیجه رسید که در حال حاضر کمتر از ارزش گذاری شده است. مک‌گلون معتقد است که ارز دیجیتال می‌تواند به بالای 6000 دلار با پتانسیل صعودی 110 درصدی برسد.

همانطور که در زیر مشاهده می کنید، در نموداری که مدل جریان نقدی تنزیل شده را توضیح می دهد، سیستم سهامداری آینده برای ETH چندین عامل ارزش آفرینی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

اتریوم ETH ETHUSD
ETH پس از The Merge فاکتورهای ارزش آفرینی بیشتری خواهد داشت. منبع: اطلاعات بلومبرگ

اتریوم در مورد تغییر بازی است؟

مک گلون از زمان آغاز به کار آن در سال 2015، کارمزد تراکنش‌های ETH را مورد بررسی قرار داد. در این دوره، دومین کریپتو بر اساس ارزش بازار شاهد افزایش قیمت هر تراکنش بوده است. این روند حاکی از شتاب در فعالیت، تقاضا برای فضای بلوک، پذیرش بیشتر و ارزش تجمیع شده در شبکه است.

اتریوم می تواند این روند را تا سال 2035 به خوبی حفظ کند. در این زمان، تحلیلگر انتظار دارد که پس از افزایش سالانه 30 درصدی کارمزد تراکنش ها یا جریان نقدی تا سال 2025، به “کاهش به نرخ رشد ترمینال” برسد. این محاسبات “محافظه کارانه هستند، کارشناس گفت

مطالب مرتبط | TA: Ethereum Gearing برای افزایش دوباره، چرا ETH می تواند 3750 دلار را آزمایش کند

در درازمدت، اتریوم می‌تواند تا 9000 دلار یا 219 درصد افزایش به سمت بالا را ببیند. مک گلون گفت که پتانسیل ETH را با ادغام آینده برجسته می کند:

اگرچه هرگونه تأخیر یا اشکال در ادغام می‌تواند تأثیر منفی داشته باشد، خطر اصلی برای تجدید ارزیابی، رشد زیرمجموع کارمزد تراکنش است. هنگامی که فاز بعدی، Sharding، زنجیره پایه را به 64 “شارد” مجزا تقسیم می‌کند و فضای بلاک لایه 1 را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد، انتظار می‌رود قیمت گاز به طور متناسب کاهش یابد. برعکس، این کار پتانسیل کامل لایه 2 را باز می کند، که می تواند تعداد فزاینده ای از تراکنش ها را با هزینه تقریباً صفر پردازش کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر