بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در وضعیت نوسان مداوم قرار گرفته است. به نظر می رسد قیمت بیت کوین بدون کنترل کم یا بدون کنترل، نوسانات ثابتی را ثبت می کند. طی چند روز گذشته، خرس ها در بازار بیت کوین دست بالا را گرفته اند. از این رو، عملکرد بیت کوین بیشتر در جهت جنوب بوده است.

با کاهش مداوم قیمت بیت کوین، واکنش های متفاوتی در صنعت کریپتو بروز کرده است. بسیاری از مردم نگرانی های خود را به دلیل پایین آمدن قیمت از سطح 20 هزار دلار ابراز کرده اند.

این محدودیت برای ارز دیجیتال پیشرو کاملاً غیرمنتظره است. این به این دلیل است که تسلط بیت کوین بر آلتکوین ها به طور مداوم در حال کاهش است، که نشان می دهد آلت کوین ها عملکرد بهتری دارند.

با این حال، هنوز هم برخی از حامیان بیت کوین هستند که معتقدند تمام امید به توکن از بین نمی رود. برای دن مورهد، مدیر عامل Pantera Capital، BTC به زودی گاوها را وارد عمل خواهد کرد. مدیرعامل بر این باور است که کاهش قیمت بیت کوین در حال پایان است زیرا توکن به سرعت افزایش می یابد.

آینده برای بیت کوین روشن تر است

دن مورهد، یکی از حامیان بیت کوین، اخیراً در طی مصاحبه ای با بلومبرگ نظر خود را فاش کرد. او ادامه داد که آینده برای BTC روشن تر است، زیرا گاو به زودی روند نزولی فعلی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

به گفته مدیرعامل، داشتن روندهای رفت و برگشتی در بازار یک تجربه عادی است. وی خاطرنشان کرد: در گذشته نیز چنین مواردی وجود داشته است. مدیر اجرایی به کاهش قیمت در سال 2018 و به دنبال آن یک روند صعودی شگفت‌انگیز در سال‌های بعد اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت پیش بینی کرد که بیت کوین تقریباً 2.5 برابر سالانه افزایش می یابد. با این حال، او تاکید کرد که فضای کریپتو در طول سال ها تحولات زیادی را تجربه کرده است. بنابراین، علاوه بر بیت کوین و اتر، سایر ارزهای دیجیتال در صنعت موج می زند.

مورهد یادآور شد که فضای کریپتو سه چرخه بازار نزولی برجسته داشته است. برای او، توالی این بود که بازار کریپتو تا ژوئن 2022 یکنواخت شده بود.

او اظهار داشت که اگرچه وضعیت فعلی هنوز برای دارایی کریپتو سخت و ناپایدار به نظر می رسد، اما هنوز مرحله ای است که در حال محو شدن است. از این رو، مورهد معتقد است که مرحله بعدی با گاوها برای یک رالی همراه است.

نظرات مختلف در مورد رالی آینده گاو نر

سایر شرکت کنندگان در صنعت کریپتو هنوز نظرات متفاوتی در مورد روند صعودی احتمالی دارند. به عنوان مثال، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase، دو هفته پیش پیش بینی خود را برای بازار ارزهای دیجیتال ارائه کرد.

موضع او در مورد بازار کریپتو کاملاً با موضع مورهد متفاوت است. آرمسترانگ از شرکت‌ها خواست که سرپا بمانند، زیرا او معتقد است که کاهش در بازار طولانی‌تر خواهد بود.

بیت کوین در حال حاضر در منطقه قرمز l معامله می شود BTCUSDT در Tradingview.com

به گفته آرمسترانگ، پیش بینی وضعیت آینده بازار می تواند خوشایند باشد. با این حال، او فکر می کند که روند نزولی برای 12 تا 18 ماه آینده باقی خواهد ماند.

Featured image from Pexels, charts from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر