چرا سرمایه گذاران ADA را در آخر هفته در چشم انداز خود نگه می دارند؟

  • به نظر می‌رسد که کاردانو (ADA) از بقیه زمین‌های بازی کریپتو عقب‌تر است زیرا در تلاش برای به دست آوردن زمین است.
  • در حال حاضر، ADA با قیمت 0.5194 دلار معامله می شود.
  • سرمایه گذاران ADA باید ذهنیت اسکالپر را اتخاذ کنند.

به نظر می رسد کاردانو (ADA) پشت بقیه زمین بازی کریپتوها قرار دارد، زیرا در تلاش برای به دست آوردن جایگاه است و سایر ارزهای دیجیتال در حال حاضر شروع به بهبودی از فروش 13 ژوئن کرده اند. این می تواند نشان دهد که علاقه پول هوشمند به کاردانو فقط 0.68 دلار است.

درحال حاضر، Cardano ADA در حال معامله است در 0.5194 دلار، که به این معنی است که فضایی برای افزایش ارزش حدود 35٪ بدون بی اعتبار کردن تز کلان وجود دارد.

اگر ADA به بالای 0.51 دلار برسد، می تواند یک بار دیگر صنوبر را به بالاترین حد هفتگی 0.66 دلاری خود در 13 ژوئن برساند. از سوی دیگر، خرس‌ها ممکن است ADA را نیز در نظر داشته باشند در حالی که امیدوارند به زیر 0.41 دلار کاهش یابد تا افت بسیار مورد انتظار را به 0.20 دلار القا کنند.

ADA / USD 3h (منبع: Coinbase).

به این دلیل است که ADA سرمایه گذاران باید ذهنیت اسکالپر را در نظر بگیرند. برای باطل کردن روند نزولی باید به سطح 0.93 دلار رسید، اما اگر گاوها بتوانند از این سطح عبور کنند، ممکن است بتوانند تمام ضررهای خود را جبران کنند و حتی قیمت را به بالای 3.00 دلار بفرستند.

این به نوبه خود منجر به افزایش 550 درصدی نسبت به قیمت کنونی ADA می شود.

Cardano / TetherUS 1D (منبع: TradingView).

مطابق با CoinMarketCap، ADA در حال حاضر پس از افزایش 3.84 درصدی قیمت، 0.5194 دلار ارزش دارد. این کریپتو نیز طی هفته گذشته 17.21 درصد افزایش قیمت داشته است.

حجم معاملات 24 ساعته ADA 5.72 درصد کاهش یافته و در حال حاضر به 742,944,772 دلار رسیده است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر