بیت کوین در آخرین روز افزایش می یابد زیرا بازار برای سخنرانی آتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا (FED) آماده می شود. با وجود دستاوردهای اخیر، احساسات عمومی در بازار کریپتو نزولی باقی مانده است.

مطالب مرتبط | بیت کوین به 32 هزار دلار کاهش یافته است – اما نه در این ماه – همانطور که تحلیلگران می بینند که به 48 هزار دلار رسیده است

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 1.5 درصد سود در 24 ساعت گذشته با قیمت 38800 دلار معامله می شود.

BTC در نمودار 4 ساعته به سمت و سوی حرکت می کند. منبع: BTCUSD Tradingview

اولین ارز دیجیتال با ارزش بازار می تواند فعالان بازار را شگفت زده کند. برخی از اپراتورها شروع به پیش بینی یک تصادف بزرگ قبل از مداخله پاول کرده اند.

آداجیوی قدیمی بازار “در ماه می بفروش و برو” به نظر می رسد بیش از هر زمان دیگری وجود داشته باشد زیرا این احساس کاملاً ترسناک می شود. در اخیر گزارششرکت تجاری QCP Capital فاش کرد که زنجیره آنها مغرضانه است زیرا احساسات نزولی “کمی بیش از حد گسترش یافته” به نظر می رسد.

به این معنا، این شرکت ادعا می‌کند که فعالان بازار می‌توانستند در هر اعلامیه FED «بیش از حد تهاجمی» قیمت‌گذاری کنند. بنابراین، اگر مؤسسه مالی بدبین به نظر می‌رسد یا افزایش نرخ بهره را در حد انتظار اعلام می‌کند، بازار کریپتو می‌تواند برای تسکین کمی آماده باشد. سرمایه QCP گفت:

با احساسات نزولی در افراط، می‌توانیم در کوتاه‌مدت شاهد یک فشار کوتاه بالقوه باشیم. این ممکن است همان رالی باشد که ما منتظر فروش آن بوده ایم، زیرا اثر فشرده سازی چندگانه ناشی از QT و فشارهای رکودی ناشی از افزایش نرخ شروع شده است (…).

این ممکن است چند ماه طول بکشد تا اینکه اجرایی شود. در این بین، بیت کوین ممکن است به بالای 40000 دلار بازگردد.

همانطور که NewsBTC گزارش داد، دو سناریو برای بازارهای جهانی در سال 2022 وجود دارد. دومی برای قیمت بیت کوین و سایر دارایی های ریسک پذیر بهترین است.

چرا بیت کوین می تواند از پیش بینی بازار سود ببرد؟

اگر بازار قبل از اطلاعیه های آتی واکنش نشان دهد، موسسه مالی می تواند در اجرای سیاست پولی خود نرمتر عمل کند. QCP Capital معتقد است که این در حال حاضر اتفاق می افتد:

(…) واکنش های قیمت در پیش بینی FED به طور موثر در خدمت اهداف FED هستند. پاول در 21 آوریل گفت که از واکنش بازارها به نشانه های جنگ طلبانه FED خرسند است. (…) ما شاهد برخی از بزرگترین حرکت ها در بازارها در سال های اخیر بوده ایم.

این شرکت ادعا می کند که فعالان بازار انتظار افزایش نرخ بهره را تا 75 واحد پایه (bps) دارند. این یک رویکرد بسیار تهاجمی است که به این معنی است که هر چیزی کمتر از آن می تواند برای بیت کوین و بازار کریپتو مفید باشد.

از این نظر، QCP Capital ادعا می کند که بازار با پایین نگه داشتن قیمت ها و واکنش به اطلاعیه ها، کار FED را انجام می دهد. این شرکت افزود: “این به فدرال رزرو فضای بیشتری برای مبارزه با تورم می دهد.”

علاوه بر این، QCP Capital معتقد است که تورم ممکن است در نهایت به اوج خود برسد. بنابراین، چرا FED ممکن است از لفاظی های خود کم کند، یا حداقل به آن اجازه دهد در حد انتظارات باقی بماند.

مطالب مرتبط | نسبت خرید و فروش گیرنده بیت کوین به منطقه «حفظ» باز می گردد

در صورت نزولی احتمالی قبل از سخنرانی پاول، این شرکت به قیمت BTC 50% از بالاترین قیمت خود در حدود 36,400 دلار و 61.8% اصلاح آن در 28,700 دلار اشاره کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر