پذیرش NFT ها آنقدر گسترده است که افسانه هایی مانند فلوید می ودر در رویدادهایی شرکت می کنند که طرفداران برای حضور در آن باید NFT خریداری کنند. دبی میزبان اولین پرداخت به ازای نمایش NFT در جهان است رویداد که فلوید می ودر و اندرسون سیلوا را به عنوان بخشی از سری مبارزه جهانی تایتان ها به نمایش می گذارد.

فلوید می‌ودر مبارز شکست‌ناپذیر بوکس است که از طرفداران برجسته فناوری بلاک چین و NFT است و مجموعه NFT خود را در دسترس دارد. https://floydnft.com/. این افسانه در یک مسابقه هیجان انگیز و هیجان انگیز با دان مور شرکت خواهد کرد. از دیگر شرکت کنندگان این رویداد می توان به برونو ماچادو، بادو جک، هانی آتیو، رایان فورد، بلال لاگوون، دلفین پرسون و غیره اشاره کرد.

به عنوان اولین رویداد پرداخت به ازای NFT، همه بینندگان باید از آن بلیط خریداری کنند راریبل. NFT های خریداری شده برای رویداد به دارنده اجازه دسترسی انحصاری به رویداد را می دهند.

این رویداد یک نمونه بارز برای موارد استفاده بالقوه برای صنعت NFT و بلاک چین است. چندین پروژه NFT از محبوبیت فزاینده به عنوان وسیله ای برای بازگرداندن به جامعه خود، تهیه محتوای جالب و هیجان انگیز و ایجاد ارتباط با مردم استفاده کرده اند. گروه ها و رویدادهای زندگی واقعی منحصر به فرد

یکی از پروژه هایی که در فضای NFT به مشتریان با مشخصات بالا ارائه می شود کریپتو Panther Club.

کریپتو Panther Club – جامعه دیجیتال و زندگی واقعی

کریپتو Panther Club مجموعه ای از 5555 طرح متحرک دوبعدی منحصر به فرد پلنگ است که در شبکه اتریوم توسط مدیریت شده است. خدایا، هنرمند شناخته شده بین المللی و یکی از جوان ترین و محبوب ترین هنرمندان مدرن اتریش.

حتی با هم شریک شده اند لینک زنجیره ای برای اطمینان از توزیع تصادفی منصفانه و قابل تأیید برای NFTها در هنگام ورود خریداران در تاریخ ضرب.

هر NFT در این مجموعه مزایای واقعی مانند آثار هنری فیزیکی، دسترسی به مهمانی ها و هنر خیابانی با جوایز دارنده را به دارندگان ارائه می دهد. کریپتو Panther Club NFT های غیرمتمرکز واقعی را ارائه می دهد که در آن تمام ابرداده ها در IPFS (سیستم فایل بین سیاره ای) ذخیره می شود و آن را ضد دستکاری می کند. هر NFT بر اساس صدها ویژگی مختلف منحصر به فرد و منحصر به فرد است و هدف آن ایجاد قوی ترین جامعه در فضای هنری است.

کریپتو Panther Club قبلاً قدردانی کرده و جایزه دریافت کرده است پروژه NFT سال 2022 توسط AIBC Summit Asia. مجموعه NFT دنیای واقعی و دنیای دیجیتال را با هم ترکیب می‌کند، زیرا کلکسیونرها دیگر فقط مالک NFT نیستند، بلکه آثار هنری Glod را نیز با دسترسی به مزایای جامعه و مادام العمر دارند.

برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی رسمی کریپتو Panther Club که در لندن اتفاق خواهد افتاد، مراجعه کنید https://cryptopanther.club/ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های هیجان انگیزی که در انتظار آنهاست و برای یک تجربه انحصاری به جامعه آنها بپیوندید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر