میم کوین Shiba Inu بهتر از حد انتظار ماندگار شده است، اما دارایی دیجیتال هنوز به میزان قابل توجهی از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است. با این حال، این پیشرفتی را که در پشت صحنه در حال انجام است متوقف نکرده است و اکنون توسعه دهندگان SHIB شروع به اشتراک گذاری محصولاتی که روی آنها کار کرده اند، کرده اند. اینها و موارد دیگر، آینده امیدوارکننده ای را برای دارایی دیجیتال نشان داده اند، اما برخی از آنها ممکن است در این هفته SHIB صعودی داشته باشند.

یک بازی، یک نهنگ، و یک سوختگی

هفته گذشته برای شیبا اینو یک هفته جالب بود. ابتدا، توسعه دهندگان اصلی Shiba Inu اعلام کردند که بازی SHIB Eternity کامل شده است و اکنون توسط کاربران در حال آزمایش است. این بازی برای اعضای جامعه در ویتنام و استرالیا در دسترس قرار گرفته است، که برخی از آنها به این بازی رفته اند توییتر تا تجربیات خود را در مورد بازی به اشتراک بگذارند. تا اینجا نقدها خوب بوده است و SHIB Eternity قرار است روز پنجشنبه برای دانلود عمومی در دسترس باشد.

یکی دیگر از پیشرفت های مهم برای میم سکه یک است خرید بزرگ از یکی از بزرگترین نهنگ های اتریوم. این نهنگ که در رده 98 نهنگ بزرگ ETH قرار دارد، 300 میلیارد SHIB خریداری کرده بود. مجموع در زمان خرید به 3,417,000 دلار رسید. اما مهمتر از آن این بود که نهنگ با توکن هایی که یک بار خریداری کرد چه کرد. این نهنگ SHIB را در دو تراکنش مختلف به کیف پول های ناشناس منتقل کرده بود، احتمالاً برای نگهداری.

SHIB down more than 80% from all-time high | Source: SHIBUSD on TradingView.com

سومین این لیست سوختگی SHIB است که مدتی است ادامه دارد. هر روز که می گذرد، سوختگی تسریع می شود، که به خوبی باعث تقویت روحیه اعضای جامعه شده است. در بازه زمانی 7 روزه، بیش از 560 میلیون SHIB در 54 تراکنش سوزانده شده است که در مجموع 257.49 میلیون SHIB در یک تراکنش سوخته شده است که یک رکورد جدید است.

آیا این می تواند قیمت شیبا اینو را افزایش دهد؟

این رویدادها برای میم سکه هایی مانند شیبا اینو که به دلیل عدم کاربرد و عرضه زیاد مورد انتقاد قرار گرفته بود، مهم هستند. SHIB اکنون به عنوان تنها ابزار پرداخت، از داشتن یک بازی کارآمد که بازیکنان می توانند از آن لذت ببرند، استفاده شده است. راه اندازی یک مورد پیش بینی شده است که احتمالاً پس از اعلام قیمت دارایی دیجیتال را افزایش می دهد.

همچنین مشخص شده است که خریدهای بزرگ از نهنگ ها باعث افزایش قیمت دارایی دیجیتال می شود. به عنوان مثال، پس از خرید 3.4 میلیون دلاری توسط 98 امین نهنگ بزرگ ETH، حجم معاملات شیبا اینو بیش از 50 درصد افزایش یافت و در همان بازه 24 ساعته شاهد افزایش قیمت حدود 1.2 درصدی بود. ممکن است با حاشیه های ثابت جهش زیادی نداشته باشد، اما برای کمک به افزایش قیمت ارز دیجیتال در زمانی که دارایی های دیجیتال در حال افت هستند، کار می کند.

رایت SHIB شاید یکی از مهمترین چیزها برای دارایی دیجیتال باشد. با کاهش عرضه هر دارایی، احتمال افزایش ارزش بیشتر می شود. با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که حجم معاملات SHIB در حال کاهش است، که می تواند منجر به کاهش عملکرد در هفته آینده شود.

Featured image from Finbold, chart from TradingView.com

دنبال کردن بهترین Owie در توییتر برای بینش های بازار، به روز رسانی ها، و گاه به گاه توییت های خنده دار…

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر