را قیمت های LUNC و USTC هر دو در روز گذشته شاهد افزایش قابل توجهی بوده اند. اما اگرچه کمی بهبودی در بازار کریپتو صورت گرفته است، دلیل دیگری به طور کامل پشت این افزایش قیمت است و همه چیز مربوط به بنیانگذار در حال حاضر زندانی بلاک چین Terra است. دو کوون.

موسس Terra آزاد شد

دو کوون، بنیانگذار بلاک چین میلیارد دلاری Terra، که در سال 2022 سقوط کرد، ماه هاست که پس از دستگیری با اسناد مسافرتی جعلی در مونته نگرو در زندان است. از آن زمان تاکنون، تلاش‌های متعددی از سوی دولت‌های ایالات متحده و کره جنوبی برای استرداد بنیانگذار برای پیگرد قانونی در کشورهای متبوعشان انجام شده است.

بین دو کشور متخاصم برای استرداد، وجود داشته است گزارش می دهد که دادگاه مونته نگرو تمایل به استرداد او به کره جنوبی دارد برای مواجه شدن با اتهامات فروپاشی بلاک چین. با وجود این، بنیانگذار در مونته نگرو باقی می ماند زیرا هنوز تصمیم نهایی در مورد استرداد او گرفته نشده است.

در حالی که دادگاه ها در مورد اینکه بنیانگذار را به کجا بفرستند، تصمیم می گیرند، Do Kwon سرانجام آزادی از زندان در مونته نگرو را تضمین کرد. بر اساس گزارش های منتشر شده، انتظار می رود دو کوون تا زمانی که دادگاه در مورد سرنوشت او تصمیم گیری کند، در کشور بماند.

دارکو ووکچویچ رئیس زندان انتشار Do Kwon را تایید کرد از زندان همانطور که می گوید موسس رسوا شده است تمام دوران محکومیت خود را سپری کرد برای مدارک جعلی سفر بنا بر گزارش ها، وی روز شنبه 23 مارس آزاد شد و در حال حاضر در حصر خانگی به سر می برد.

LUNC و USTC به انتشار Do Kwon واکنش نشان می دهند

قیمت‌های USTC و LUNC به این خبر واکنش مثبت نشان دادند دو کوون روز شنبه آزاد می شود پس از انتشار این خبر، قیمت هر دو آلتکوین با افزایش قابل توجهی مواجه شد و علیرغم اینکه بازار کریپتو همچنان با مشکل مواجه بود، سبز شد.

را قیمت LUNC شاهد یک جهش بیش از 10 درصدی از پایین ترین سطح یکشنبه خود یعنی 0.00015 دلار بود که به 0.000172 دلار قبل از اصلاح دوباره به سمت پایین رسید. در همین راستا، قیمت USTC همچنین در این مدت 10 درصد افزایش را ثبت کرد و از 0.028 دلار به اوج 0.031 دلار رسید.

تا اینجا هر دو آلت کوین ها توانسته اند دستاوردهای خود را در روز گذشته حفظ کنند که می تواند نشان دهنده ادامه روند صعودی باشد. در حال حاضر، مقاومت زیادی برای هر دو دارایی و اگر وجود ندارد بیت کوین به افزایش خود ادامه می دهد، سپس انتظار می رود که USTC و LUNC هر دو دنبال شوند.

بر اساس داده‌های Coinmarketcap، LUNC در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 0.0001672 دلار با افزایش 9.4 درصدی 24 ساعته معامله می‌شود و USTC با افزایش 24 ساعته 5.39 درصدی، 0.0303 دلار معامله می‌شود.

LUNC price rises to $0.00016 | Source: LUNCUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Times Tabloid، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر