کاردانو از شتاب صعودی فعلی در بازار آلتکوین عقب مانده است. در حالی که اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و XRP در 24 ساعت گذشته روند صعودی داشته اند، قیمت ADA به حرکت خود ادامه می دهد.

مطالب مرتبط | جی پی مورگان ادعا می کند که کاهش هزینه تولید بیت کوین برای قیمت بیت کوین منفی است

در زمان نگارش این مقاله، قیمت ADA با 0.44 دلار با 0.5 درصد سود در روز گذشته معامله می شود.

روند قیمت ADA در نمودار 4 ساعته به سمت نزولی می رود. منبع: ADAUSDT Tradingview

طبق نظرسنجی انجام شده توسط Finder با 53 متخصص صنعت، کاردانو احتمالاً از سطوح فعلی خود بالاتر خواهد رفت. شرکت‌کنندگان ادعا می‌کنند که قیمت ADA قرار است در سال 2022 در حدود 0.60 دلار با انتظارات صعودی در بلندمدت به پایان برسد.

در سال 2025، ADA می‌تواند حدود 3 دلار و نزدیک به 7 دلار تا سال 2030 ارزش داشته باشد. اگرچه کارشناسان نسبت به ADA خوش‌بین هستند، این هدف قیمت نشان‌دهنده افزایش بسیار آهسته‌تری نسبت به پیش‌بینی‌شده در نظرسنجی ژانویه Finder است.

در آن زمان، شرکت کنندگان انتظار داشتند که قیمت Cardano در 2.79 دلار و به 58 دلار تا سال 2030 بسته شود. این کارشناس معتقد است توسعه دهندگان Cardano نتوانسته اند انتظارات بازار در مورد اکوسیستم و توسعه این شبکه را برآورده کنند.

کارشناس ایوا سلامی، مدیر مشترک مرکز فین‌تک در دانشگاه شرق لندن، در مورد کاردانو و پتانسیل آن برای روند صعودی بر اساس موارد استفاده در دنیای واقعی، موارد زیر را گفت:

من فکر می‌کنم ارتباط بلاک‌چین کاردانو، به‌ویژه از آنجایی که به دنبال تقویت مشارکت مالی در اقتصادهای در حال توسعه است، بسیار مهم است و احتمالاً استفاده طولانی‌مدت آن را گسترش می‌دهد و بنابراین تأثیر مثبتی بر قیمت ADA دارد.

Cardano ADA ADAUSDT F1
منبع: یاب

آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید کاردانو (ADA) است؟

در کوتاه مدت، 17 درصد از کارشناسان انتظار دارند که کاردانو در رویداد آینده Vasil Hard Fork Combinator (HFC) شتاب صعودی را ببیند. 20 درصد دیگر معتقدند تاثیر مثبت بر قیمت این ارز دیجیتال در بلندمدت محسوس خواهد بود.

در حالی که درصد مرتبطی از این کارشناسان وجود دارد که کارشناسان قیمت را کاهش می دهند، اکثریت ادعا می کنند که از تأثیر قیمت آتی این رویداد مطمئن نیستند. به‌روزرسانی Vasil که برای ارائه عملکرد و توان عملیاتی بهتر به شبکه و افزایش تمرکززدایی آن طراحی شده است، ممکن است نتواند حرکت کافی را برای گاوها فراهم کند تا از محدوده فعلی عبور کنند، حداقل در حال حاضر.

Cardano ADA ADAUSDT F2
منبع: یاب

بن ریچی، یکی دیگر از شرکت کنندگان در نظرسنجی Finder و مدیر عامل مدیریت سرمایه دیجیتال، در مورد تأثیر بالقوه ارتقای آینده مطمئن نیست. ریچی در مورد منافع بلند مدت بالقوه مطمئن تر است. او گفت:

در درک ما، هارد فورک به نفع توسعه دهندگانی است که می خواهند از شبکه Cardano استفاده کنند و جوامعی که عاشق هزینه های کم و شبکه های پرسرعت هستند. با این حال، ارتقاء ممکن است برای آینده شبکه خوب باشد زیرا توسعه دهندگان پروژه بیشتری می توانند به راحتی روی شبکه Cardano بسازند.

مطالب مرتبط | جی پی مورگان ادعا می کند که کاهش هزینه تولید بیت کوین برای قیمت بیت کوین منفی است

اکثریت مهم پانل فینبدر (51 درصد) معتقدند وسیل این شبکه را مفیدتر کرده و گسترش اکوسیستم آن را تسهیل خواهد کرد. همانطور که در زیر مشاهده می کنید، تنها 14 درصد از کارشناسان برعکس آن را باور دارند.

Cardano ADA ADAUSDT F3
منبع: یاب

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر