SHIB، همراه با اکثریت فضای ارزهای دیجیتال، در 24 ساعت گذشته با کاهش 7.7 درصدی دارایی، به کاهش قیمت نگاه کرده است.

  • Shiba Inu در اواخر اکتبر پس از انتشار Shiba Eternity پنج برابر رشد کرد
  • SHIB در هفت روز گذشته 8.8 درصد کاهش یافته است
  • شیبا اینو به سمت حرکت نزولی دیگری حرکت کرد

13هفتم بزرگترین ارز دیجیتال با ارزش کل بازار 5.9 میلیارد دلار در حال حاضر با قیمت 0.00001019 دلار معامله می شود. کوینگککو.

آلتکوین با تم سگ مشابه Dogecoin اکنون 8.8 درصد از قیمت خود را در هفت روز گذشته از دست داده است و در موقعیتی قرار دارد که پس از انتشار بازی Shiba Eternity از آن انتظار می‌رفت.

پس از توسعه، پیش بینی شد که Shiba Inu یک رالی صعودی داشته باشد و بلافاصله از نظر قیمت معاملاتی 3 برابر رشد کند.

نه تنها این، بلکه پیش‌بینی می‌شد که ارزش دارایی با تغییر پنج برابر افزایش یابد. اما کاهش اخیر باعث شد برخی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تعجب کنند که چرا قیمت SHIB پس از انتشار بازی های Shiba Eternity انرژی خود را از دست داد.

Shiba Eternity – چگونه بر قیمت SHIB تأثیر می گذارد

SHIB نتوانست از عرضه یکی از بازی‌های مورد انتظار در فضای کریپتو در سال جاری برای خروج از رکود و شتاب نزولی خود استفاده کند.

اما باید در نظر داشت که “Eternity” یک نسخه تازه معرفی شده است و ممکن است هنوز توانایی ایجاد تقاضای زیاد برای جامعه SHIB را نداشته باشد.

مدتی طول می‌کشد تا تقاضای قابل‌توجهی داشته باشد و سوزاندن نشانه‌ها – دو عاملی که می‌تواند به Shiba Inu در نهایت روند صعودی خود کمک کند.

به همان اندازه که هیاهوی ایجاد شده عالی بود، به محض اینکه بازی در دسترس قرار گرفت، هیجان از بین رفت. عملکرد این توکن بار دیگر در میان آنهایی که امیدوار به روند صعودی بودند، تردید ایجاد کرد.

در حال حاضر، از آنجایی که کریپتو بار دیگر سقوط کرده است، سرمایه گذاران SHIB باید قبل از حرکت بزرگ بعدی شیبا اینو، به دنبال این نشانه ها باشند.

SHIB: در مورد احساسات و قیمت

در زمان نگارش این مقاله، داده‌های Santiment نشان می‌دهد که احساسات وزنی برای SHIB دوباره در محدوده منفی قرار دارد، درست زمانی که قیمت آن دوباره کاهش یافته است.

میانگین سن سکه 90 روزه نیز افت مداومی را تجربه می‌کند و به سمت پایین‌ترین محدوده چهار هفته‌ای حرکت می‌کند. این حرکت نشان‌دهنده یک روند نزولی دیگر برای ارز دیجیتال همکار Dogecoin است.

سرمایه‌گذارانی که SHIB را در سه ماه گذشته خریداری کرده‌اند، دارایی‌های خود را می‌فروشند و فشار فروش را افزایش می‌دهند که هر حجم صعودی را که دارایی روی آن بانکی است، افزایش می‌دهد.

Source: Santiment

علاوه بر این، حساب‌های بزرگی که میزبان تریلیون‌ها سکه هستند نیز سکه‌های خود را فروخته و تخلیه کرده‌اند.

با این کار، سرمایه گذاران SHIB باید انتظار حرکت صعودی دارایی کریپتو را داشته باشند که فشار فروش به طور قابل توجهی کاهش یابد.

همچنین، آن‌ها می‌توانند منتظر بمانند تا بازی Shiba Eternity کمی به بلوغ برسد و ظرفیت تقاضای توکن‌های زیادی را داشته باشد و امیدوار باشد که این امر قیمت SHIB را بار دیگر به ارتفاعات جدیدی برساند.

SHIB market cap at $5.7 billion | Featured image from BSC News, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر