چند ضلعی

    • Polygon (MATIC) در حال حاضر پس از افت 2.47 درصدی در 24 ساعت گذشته، هجدهمین لیست CoinMarketCap از نظر ارزش بازار است.
    • قیمت MATIC در حال حاضر 1.23 دلار است.
    • تحلیل بر اساس اندیکاتور نشان می دهد که روند نزولی هنوز برای MATIC به پایان نرسیده است.

چند ضلعی (MATIC) در حال حاضر از نظر ارزش بازار در لیست CoinMarketCap با ارزش کل بازار 9,600,651,010 دلار در رده هجدهم قرار دارد. ارزش بازار آن در پی کاهش قیمت مانا در 24 ساعت گذشته، 2.47 درصد کاهش یافته است. در حال حاضر، MATIC در زیر Cronos (CRO) در جایگاه هفدهم و بالاتر از دای (DAI) در رتبه 19 قرار دارد.

قیمت MATIC در زمان نگارش مقاله 1.23 دلار است. این به 0.00003099 BTC و 0.0004193 ETH ترجمه می شود، زیرا MANA نیز در برابر این دو به ترتیب 2.56٪ و 3.29٪ ضعیف شده است.

با نگاهی به دوره زمانی طولانی تر، قیمت MATIC نیز طی هفت روز گذشته 13.49 درصد کاهش یافته است.

حجم معاملات 24 ساعته MATIC بیش از 470 میلیون دلار است. این افت 9.62 درصدی نسبت به رقم دیروز است.

تعدادی از شاخص های TA روند نزولی MATIC را تایید می کنند (منبع: TradingView)

مانند بقیه کریپتوهای موجود در بازار، یک صلیب مرگ در نمودار روزانه شکل گرفته است که نشان دهنده گذار به یک روند نزولی برای MATIC است. صلیب مرگ در 22 آوریل امسال اتفاق افتاد زیرا EMA 15 از EMA 50 عبور کرد.

یکی دیگر از نشانه های ورود MANA به یک روند نزولی، حرکت قیمت بین سطوح پایین و میانی باندهای بولینگر است. به علاوه، 15 EMA کوتاهتر نتوانسته است از سطح میانی باندهای بولینگر بالاتر برود. این، همراه با شیب های فزاینده EMA ها به دلیل واگرایی آنها از یکدیگر، نشان می دهد که روند نزولی هنوز به پایان نرسیده است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر