چندین کهنه سرباز SEC تحت رهبری گری جنسلر استعفا داده اند

  • مقامات SEC با 50 سال تجربه تحت رهبری Gensler استعفا داده اند.
  • رهبری گنسلر در SEC مورد پسند اکثریت جامعه نیست.
  • رئیس SEC قبلاً نگرانی های خود را در مورد کمبود بودجه آژانس در میان گذاشته بود.

زمانی که جنسلر سال گذشته به عنوان رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) منصوب شد، منتقدان به سرعت در توییتر به او لقب «ظالم ارز دیجیتال» را دادند و ادعا می‌کنند که او به شدت ضد ارزهای دیجیتال است.

SEC، اتحادیه ای که نماینده همه کارمندان غیر مدیریتی آژانس است، بر جنسلر و همچنین مقامات ارشد آژانس فشار آورده است. فرمان جنسلر که آنها را ملزم به استفاده یا از دست دادن تعطیلات پولی خود می کند، در مرکز بحث و جدل قرار دارد.

طبق گزارش فاکس بیزینس، وکلای کارکنان بخش اجرای SEC تحت رهبری جنسلر، که کریپتو توییتر اکنون او را «فقط یک حادثه قطار دیگر تحت رهبری دولت بایدن» می‌نامد، استعفا داده‌اند.

کریستینا لیتمن، جنیفر لیت و آدام آدرتون، مقامات SEC اخیراً آژانس را ترک کرده‌اند و مجموعاً نزدیک به 50 سال در آژانس خدمت کرده‌اند.

در حالی که مقامات SEC از تخصص خود در نظارت نظارتی استفاده می کنند و کار قانونی در این زمینه به دست می آورند، آژانس معمولاً نرخ نگهداری قوی را حفظ می کند و می تواند به جذب افراد با استعداد ادامه دهد.

با این حال، به نظر می‌رسد که این موضوع در زمان Gensler در حال تغییر است، زیرا آژانس اکنون کارکنان کمتری را حفظ کرده و افراد با استعداد کمتری را جذب می‌کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اوایل ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد با اضافه کردن 20 محقق و وکیل دادگستری به تیم، اندازه واحدی را که به اجرای ارزهای دیجیتال و امنیت سایبری اختصاص دارد، تقریباً دو برابر کند.

یکی دیگر از مواردی که بانکدار سرمایه گذاری سابق را نگران کرد، بودجه کمیسیون بورس و اوراق بهادار بود که در آن او ابراز تمایل کرد که آژانس پول بیشتری در زمین داشته باشد.

به غیر از مدیران دارایی ثبت شده در SEC، Gensler گفت که آژانس دسترسی محدودی به وجوه خصوصی و دفاتر خانوادگی دارد، جایی که قرار گرفتن در معرض کریپتو بیشتر است.

فرم PF، که توسط سهام خصوصی و صندوق های تامینی ارائه می شود، باید اطلاعات بیشتر و سریع تری را بر اساس قانون پیشنهادی SEC در ژانویه به آنها ارائه دهد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر