Polygon، راه حل محبوب لایه 2 اتریوم، در میان بازار نزولی، سود قابل توجهی به دست آورده است. در 24 ساعت گذشته، Polygon با ثبت 4.37 درصد افزایش در 0.833 دلار، به عملکرد قوی دست یافته است. ارزش بازار پروتکل L2 به 7.07 میلیارد دلار، آن را در رتبه 12 برتر قرار می دهد، بالاتر از DAI و Shiba Inu.

در مقایسه با بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی 2.68 دلار در دسامبر 21، MATIC با قیمت فعلی خود تقریباً 73 درصد کاهش یافته است. با این حال، همان عواملی که در سقوط پولیگون نقش داشتند، عملکرد ارزهای دیجیتال را در سال 2022 با مشکل مواجه کردند.

مطالب مرتبط: جهش بیت کوین همزمان با بازگشت احتمالی کلان | تجزیه و تحلیل BTCUSD 4 اکتبر 2022

چند ضلعی در این ماه های تابستان چه بوده است

کل بازار کریپتو در طول ماه های تابستان با روندهای نزولی مواجه است و Polygon نیز از این قاعده مستثنی نبود. با نگاهی به داده های روزانه Polygon، می بینیم که در ماه ژوئن به پایین ترین سطح 0.313 دلار رسیده است. بیش از 240 درصد از آن پایین برگشت و تنها در دو ماه دوباره به 1 دلار رسید.

قیمت در نهایت حمایتی در حدود 1 دلار پیدا کرد. این جایی است که سطح اصلاحی فیبوناچی 50% ارائه شده توسط بردار نزولی که کنترل می کند، عبور می کند. این سطح با استفاده از داده‌هایی از حداکثر 1.75 دلار در ماه مارس تا پایین‌ترین سطح 0.31 دلار محاسبه شد.

روی چند هفته قبل بزرگنمایی کنید. می‌توانیم ببینیم که 0.69 دلار یک منطقه حمایتی مهم برای MATIC در سراسر جهان بوده است. از آن زمان قیمت دوباره افزایش یافته است. در حال حاضر، مهمترین معیار، بردار نزولی از اوج سپتامبر 0.9438 تا 0.69 دلار آن است.

MATIC به بالاترین حد 3 هفته رسید

پس از موفقیت ناموفق دیروز، Polygon (MATIC) بهترین عملکرد را داشت. رو به افزایش در روز سه شنبه به بالاترین سطح سه هفته ای رسید. در ابتدای آخر هفته، جفت ارز MATIC/USD تا 0.7548 دلار معامله شد. این فقط کمی پایین تر از کف آن 0.7690 دلار بود. اما با بازگشت خوش‌بینی به بازار ارزهای دیجیتال، این توکن در طول روز به 0.8336 دلار رسید.

این اوج نشانگر قوی ترین موقعیت Polygon از اواسط سپتامبر است. همچنین مصادف است با شاخص قدرت نسبی 14 روزه (RSI) که به بالاترین حد خود طی سه هفته رسیده است. این شاخص اکنون در حوالی 55.90 معامله می شود، درست زیر نقطه مقاومت بالاتر در 57.65. اگر این مانع از بین برود، به احتمال زیاد قیمت توکن به سطح 0.8500 دلار نزدیک‌تر خواهد شد.

قیمت MATIC در حال حاضر 0.815 دلار است. | منبع: نمودار قیمت MATICUSD از TradingView.com

افزایش چند ضلعی ممکن است به اخبار ادغام اخیر مرتبط باشد

افزایش اخیر Polygon ممکن است به اخبار صعودی اخیر مرتبط باشد. در 27 سپتامبر، RobinHood، یک کارگزاری ارز دیجیتال محبوب، خود را راه اندازی کرد کیف پول غیر حضانت با MATC به بیش از 10 هزار آزمایش کننده بتا.

مشتریان بتا کیف پول Robinhood می توانند MATIC را از برنامه تجاری اصلی شرکت دریافت کنند. آن‌ها می‌توانند از پلتفرم DeFi، که میزبان برنامه‌های کاربردی مانند Uniswap، Kyberswap و غیره است، در شبکه Polygon استفاده کنند.

مطالب مرتبط: Dogecoin در آتش، پس از تایید معامله ایلان ماسک و توییتر، تجمع کرد

Shopping.io، یک سایت تجارت الکترونیکی متمرکز بر ارزهای دیجیتال، همچنین گفت توکن بومی Polygon MATIC را به عنوان یک روش پرداخت می پذیرد. کاربران توکن برای هفت روز اول تحویل رایگان و 2 درصد تخفیف 30 روزه دریافت خواهند کرد. این گزارش های صعودی ممکن است مسئول افزایش فعالیت باشد. در زمان نوشتن، MATIC با 8.33 دلار معامله می شود که تقریباً 12.31 درصد در هفت روز افزایش یافته است.

Featured image from Pixabay and chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر