چنگال سخت Cardano VASIL برای افزودن مقدار بسیار زیاد ابزار

  • برخی معتقدند که ارتقاء Vasil کاردانو را در تابستان امسال به ارتفاعات جدیدی سوق خواهد داد.
  • هارد فورک VASIL در Cardano پیاده سازی خواهد شد تا مقدار زیادی از ابزار را ارائه دهد.
  • VASIL محدودیت اندازه بلوک را افزایش می دهد تا تراکنش های بیشتری را در هر بلوک جا دهد.

در کاردانو و پلوتوس قرارداد هوشمند پلتفرم‌هایی که هر دو مبتنی بر ADA هستند، قرار است در ماه ژوئن با عرضه هارد فورک Vasil، تقویت قابل توجهی پیدا کنند.

تیم توسعه Cardano به دنبال روش‌های مقیاس‌پذیری نوآورانه مانند هر بلاک چین محبوب دیگری است. اتریوم با مشکلات مقیاس پذیری اش، به دنبال لایه بندی دو راه حل مانند خوش بینی و آربیتروم. این پروتکل‌ها ممکن است اتریوم را به صدها هزار تراکنش در ثانیه افزایش دهند.

Cardano در حال برنامه‌ریزی است تا پروتکل پایه خود را از طریق شاردینگ بدون به خطر انداختن تمرکززدایی یا امنیت، مقیاس‌بندی کند. هارد فورک VASIL نقطه عطفی در تلاش‌های کاردانو در مقیاس‌بندی خواهد بود زیرا مقیاس‌گذاری عمودی و افقی در لایه‌ها (VASIL) را فعال می‌کند.

در اخیر توییت توسط یک اینفلوئنسر ارزهای دیجیتال بیگ پی، آنها گفتند که “هارد فورک VASIL برای کاردانو یک معامله بزرگ خواهد بود.” آنها همچنین اضافه کردند که “این اجازه می دهد تا قراردادهای هوشمند در مقیاس کامل در Cardano انجام شود.”

Cardano در حال حاضر پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و به خوبی در راه تبدیل شدن به سه پروژه برتر است. هارد فورک VASIL کاردانو را برای شرکت ها و توسعه دهندگان جذاب تر می کند زیرا راه حل های مقیاس پذیری لازم را در اختیار آنها قرار می دهد.

تیم پشتیبان Cardano همچنین در حال کار بر روی ارتقاهای مهم دیگر، مانند Ouroboros Genesis – ارتقاء شبکه بزرگی است که کاردانو را قادر می سازد از الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) به اجماع اثبات سهام (PoS) حرکت کند. الگوریتم

ارتقای Ouroboros Genesis نیز برای تابستان امسال برنامه ریزی شده است و کاردانو را به اولین بلاک چین تولیدی تبدیل می کند که از الگوریتم اجماع PoS استفاده می کند.

جامعه کاردانو مشتاقانه منتظر این ارتقا هستند زیرا کاردانو را به یکی از مقیاس پذیرترین و کاربرپسندترین پلتفرم های قرارداد هوشمند در صنعت تبدیل می کند.

ارتقاء برای افزایش محدودیت اندازه بلوک نیز یک تغییر خوشایند است زیرا امکان پردازش تراکنش های بیشتری در هر بلوک را فراهم می کند. این برای هر بلاک چینی که می‌خواهد به سطوح سازمانی برسد، مهم است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر