بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال در بازار، در یک ماه و نیم گذشته در محدوده انباشت مجدد قیمت بین 59000 تا 70000 دلار معامله می شود.

تحلیلگر کریپتو Rekt Capital اخیراً دیدگاه خود را در مورد این مرحله و مدت زمان بالقوه آن به اشتراک گذاشته است الگوهای تاریخی و داده ها در یک پست در پلت فرم رسانه های اجتماعی X (توئیتر سابق).

زمان شکست و الگوهای تاریخی

با توجه به Rekt's تحلیل و بررسیبیت کوین به دنبال رویداد Halving که هر چهار سال یک بار برای خنثی کردن هرگونه اثر تورمی روی بیت کوین از طریق کاهش مقدار پاداش برای ماینرها و حفظ کمیاب رخ می دهد، دامنه انباشت مجدد را تجربه می کند.

از لحاظ تاریخی، این مرحله یکپارچه سازی تا ۱۵۰ روز طول می کشد تا بیت کوین به یک تبدیل شود روند صعودی سهموی. بر اساس این الگو، اگر بیت کوین برای 150 روز آینده به تثبیت ادامه دهد، Rekt پیشنهاد می کند که در سپتامبر 2024 انتظار شکسته شدن آن وجود دارد.

مدت زمان ایده آل محدوده انباشت مجدد در تعیین مسیر آینده بیت کوین بسیار مهم است. Rekt Capital اشاره کرد که زمانی که بیت کوین به مرحله جدیدی رسید اوج تمام دوران (ATH) با 73700 دلار در اواسط مارس، چرخه خود را 260 روز تسریع کرد. با این حال، با بیش از 49 روز تثبیت، شتاب به تقریبا 210 روز کاهش یافته است.

بازنشانی چرخه نصف شدن بیت کوین

تکرار روندهای تاریخی، که در آن بیت کوین به مدت 150 روز پس از هاوینگ ادغام می شود، همچنان نشان دهنده شتاب در چرخه فعلی است، البته به میزان کمتر از 60 روز.

با این وجود، Rekt ادعا می کند که بیت کوین در حالت ایده آل باید حداقل به مدت 210 روز یکپارچه شود تا به طور کامل با تاریخچه خود همگام شود. چرخه های نصف شدن و شتاب فعلی در این چرخه را به 0 بازنشانی کنید. این باعث می‌شود که نرخ شتاب به 0 روز برسد و به طور بالقوه منجر به شکست در حدود نوامبر 2024 شود.

این تحلیلگر همچنین پیشنهاد کرد که برای دستیابی به بیش از 200 روز پس از هالوینگ تثبیت و به طور کامل با چرخه های هاوینگ تاریخی مجدداً همگام شود، بیت کوین باید محدوده انباشت مجدد اواسط سال 2023 خود را تکرار کند، که 224 روز قبل از ظهور یک روند صعودی جدید ادامه داشت. رکت نتیجه گرفت:

به طور کلی، مدت زمانی که این محدوده انباشت مجدد فعلی ادامه خواهد داشت، شتاب باقیمانده در این چرخه را دیکته می کند و در نهایت بر جایی که بیت کوین در نهایت در بازار گاوی خود به اوج می رسد تأثیر می گذارد.

نمودار 1-بعدی عملکرد جانبی قیمت بیت کوین را بالای 60000 دلار نشان می دهد. منبع: BTCUSD در TradingView.com

بزرگترین ارز دیجیتال، با ارزش بازار 1.2 میلیارد دلار، در حال حاضر با قیمت 64,400 دلار معامله می شود که کمترین نوسانات را در مقایسه با حرکات قیمت روز پنجشنبه نشان می دهد.

اخیراً بیت کوین با مقاومتی در سطح 66000 دلار مواجه شده است که مانع از توانایی آن برای تثبیت بالای این آستانه شده است. برعکس، سطح 63400 دلار ممکن است به عنوان پایه حمایتی برای ارز دیجیتال در صورت افزایش نوسانات نزولی در آخر هفته باشد.

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر