چه چیزی موسسات را برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال سوق می دهد؟ دیوید اولسون از BlockFi توضیح می دهد

اولسون می‌گوید: «از 80 درصد 50 صندوق تامینی برتر در جهان که با آنها صحبت کرده‌ایم، همه آنها در حال شروع نوعی سفر ارزهای دیجیتال هستند.

در یک مصاحبه دیوید اولسون، رئیس توزیع سازمانی جهانی در BlockFi، با جو هال، خبرنگار کوین تلگراف در 12 آوریل، بینش خود را در مورد وضعیت پذیرش نهادی ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت. BlockFi یک شرکت خدمات مالی است که محصولات مدیریت ثروت خرده فروشی مانند وام های ارز دیجیتال شده، حساب های بهره، بیت کوین را ارائه می دهد.بیت کوین) کارت‌های اعتباری پاداش و غیره. در همین حال، برای سرمایه‌گذاران نهادی، پلتفرم اختصاصی BlockFi، تأمین مالی برای بهره‌وری سرمایه، امکان قرض‌گیری سکه‌ها برای پوشش ریسک و کوتاه‌سازی، و زیرساخت‌های تجاری در سطح سازمانی را فراهم می‌کند.

وقتی از اولسون در مورد هر گونه روند هیجان انگیزی در میان مشتریان سازمانی که ارز دیجیتال را به کار می گیرند، پرسیده شد، “از 80 درصد 50 صندوق تامینی برتر در جهان که با آنها صحبت کرده ایم، همه آنها در حال شروع نوعی سفر ارزهای دیجیتال هستند، مانند شروع یک میز معاملاتی یا سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بومی کریپتو که توسط افراد 25 تا 30 ساله اداره می‌شوند که می‌دانند چگونه آلفا را از بازارهای کریپتو استخراج کنند و ریسک‌ها را مدیریت کنند.”

“این واقعاً یک داستان نسلی است. مدیران دارایی اولیه دیدگاه طبیعی و بومی دیجیتالی افراد جوان‌تر را ندارند. اما ما شاهد علاقه زیادی هستیم.”

اولسون به کوین تلگراف گفت که با توجه به افزایش قابل توجه نقدینگی و نهادینه شدن این فضا در طی سال‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای مدت زیادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال آماده شده‌اند. طبق مطالعه ای که توسط Fidelity در سال گذشته انجام شد، 70٪ از موسسات مالی مورد بررسی قصد دارند در سال آینده روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند، در حالی که 90٪ گفتند که قصد دارند در پنج سال آینده این کار را انجام دهند. اولسون افزود: «بیت‌کوین به طور میانگین در 10 سال گذشته بیش از 100 درصد در سال بازدهی داشته است، در مقایسه با حدود 10 درصد در سال برای سهام در ایالات متحده، بنابراین از نظر اشتراک ذهنی بسیار بزرگ شده است که مردم نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند.»

کریپتو می‌تواند لوله‌کشی سیستم مالی را در سراسر جهان برطرف کند و کارمزدهای گران‌قیمت را از بانک‌ها حذف کند.

اما اولسون همچنین اشاره کرد که برخی از موسسات 100٪ احساس راحتی نمی کنند، زیرا حوزه های قضایی با نقدینگی بالا برای ارزهای دیجیتال همیشه مقرراتی برای حمایت از آنها ندارند. برای افزایش پذیرش، به یک زیرساخت سازمانی نیاز دارید که به معنای KYC است [Know Your Customer]، AML [Anti-Money Laundering] مکانیزم، که به معنای شفافیت مالی، امنیت سایبری، همه چیزهایی است که مشتریان به آنها اهمیت می‌دهند.»

همانطور که کوین تلگراف قبلاً گزارش داده بود، تقاضا از سوی سرمایه گذاران عمده ممکن است همچنان بالا باشد 30000 بیت کوین از کوین بیس خارج شد در 15 آوریل

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس