هنگام سرمایه گذاری در صرافی ارز دیجیتال، کاربران کریپتو چندین انتخاب دارند. اولین انتخاب، معاملات نقطه ای (مثلا خرید بیت کوین) است. با این حال، در این مورد، سرمایه‌گذاران تنها زمانی می‌توانند از سرمایه‌گذاری کریپتو خود سود ببرند که قیمت در برابر نوسانات بازار کریپتو افزایش یابد. انتخاب دوم، تجارت مشتقه است. به عنوان مثال، هنگام معامله قراردادهای تحویل، سرمایه گذاران می توانند سود بیشتری از نوسانات قیمت از طریق اهرم بالا در مقایسه با بازده لحظه ای خود کسب کنند. با این حال، آنها نمی توانند قراردادهای تحویل خود را در درازمدت حفظ کنند، زیرا چنین قراردادهایی در نهایت منقضی می شوند، جایی که گزینه سوم مطرح می شود – قراردادهای آتی.

اگرچه هر دو مشتقات مالی هستند، اما قراردادهای آتی با قراردادهای تحویل تفاوت دارند زیرا هیچ روز انقضا/تسویه ندارند، به این معنی که سرمایه گذار می تواند قرارداد آتی را به طور نامحدود نگه دارد. برخلاف معامله گران نقدی، معامله گران آتی می توانند یک موقعیت باز کنند و بدون نیاز به مالکیت دارایی پایه، معامله را آغاز کنند. به لطف مزایای فراوان، قراردادهای آتی در حال حاضر نیمی از بازار ارزهای دیجیتال را از نظر حجم معاملات تشکیل می دهند.

اکنون بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو قراردادهای آتی ارائه می‌کنند. از نظر عملکرد، این پلتفرم‌ها را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: پلتفرم‌های سطح ورودی و پلتفرم‌های حرفه‌ای. اگرچه پلتفرم‌های سطح حرفه‌ای برای سرمایه‌گذاران آتی قدیمی یا معامله‌گران حرفه‌ای مناسب‌تر هستند، اما با سرمایه‌گذاران آتی بی‌تجربه رفتار دوستانه‌ای ندارند. از سوی دیگر، پلتفرم‌های سطح ورودی برای مبتدیان کریپتو طراحی شده‌اند. در چنین پلت‌فرم‌هایی، تازه‌کارها می‌توانند از طریق عملکردهای آتی ساده و راحت، تجارب معاملاتی بیشتری کسب کنند و از معاملات آتی سود ببرند.

در سال‌های اخیر، CoinEx تلاش‌های خود را برای نوآوری و بهینه‌سازی معاملات آتی، پوشش ارتقای محصول، مکانیسم‌های معاملاتی، حفاظت از دارایی‌ها، و خدمات و تجارب سرعت بخشیده است، که به آن کمک کرد تا در میان معامله‌گران آتی به رسمیت شناخته شود. در سال 2021، این صرافی پیشرفت بزرگی از نظر حجم معاملات آتی داشت و یکی از عوامل مهم موفقیت آن، محصولات آتی ساده و با استفاده آسان است.

I. CoinEx Futures دارای sتوابع ساده و کاربردی که چندین ارز دیجیتال رایج و پرطرفدار را پوشش می دهند بازارها

طبق وب‌سایت CoinEx، قراردادهای آتی صرافی اکنون بازارهای اصلی معاملات ارزهای دیجیتال مانند BTC و ETH و همچنین چندین ارز دیجیتال پرطرفدار از جمله AAVE، AVAX و SOL را پوشش می‌دهند. علاوه بر این، کاربران می توانند معاملات آتی را در CoinEx از طریق وب و اپلیکیشن انجام دهند.

باز کردن/بستن یک موقعیت در CoinEx بسیار آسان است. کاربران می توانند یک موقعیت را در وب سایت یا برنامه تلفن همراه خود شروع کنند یا با یک کلیک یک موقعیت را ببندند. علاوه بر این، CoinEx Futures همچنین دارای TP & SL است که به کاربران اجازه می‌دهد قیمت TP/SL را برای موقعیت فعلی خود ایجاد کنند. هنگامی که قیمت بازار به قیمت TP/SL رسید، سیستم به طور خودکار موقعیت را می بندد و کاربران نگران حفظ موقعیت یک شبه نخواهند بود. این عملکرد همچنین معاملات آتی در CoinEx را برای کاربران آسان‌تر کرده است. در همین حال، پس از باز کردن یک موقعیت، کاربران می توانند PNL لحظه ای موقعیت فعلی خود را بررسی کنند تا تصمیمات معاملاتی آگاهانه اتخاذ کنند.

II. CoinEx Futures را پوشش می دهد بیش از 100 بازار آتی

جدا از ویژگی های همه کاره، پوشش نیز یکی از شاخص های اصلی قدرت کلی پلت فرم معاملات آتی است. به طور کلی، هر چه یک پلتفرم انواع بیشتری از معاملات آتی ارائه دهد، از نظر محصول و فناوری قوی‌تر است. در حال حاضر، CoinEx دارای بیش از 100 بازار آتی است و محصولات آتی بیشتری را معرفی می کند که توسط بازار ارزهای دیجیتال به رسمیت شناخته می شوند. این همچنین نشان دهنده تمرکز CoinEx بر نیازهای تجاری کاربران و همچنین تلاش مداوم آن در پالایش محصولات است.

III. CoinEx به کاربران کمک می کند تا فرصت های بازار را با کارمزدهای معاملاتی کم و یک سیستم امن و پایدار به دست آورند

اگرچه تنوع محصول عامل اصلی تأثیرگذار بر سهم بازار یک پلت فرم معاملات آتی است، با ادامه رشد بازار، تمرکز محض بر دارایی های ارز دیجیتال اصلی در توسعه و عملیات آتی بعید است که کاربران را جذب کند یا سهم بازار آن را در دراز مدت حفظ کند. . به این ترتیب، برای رقابتی شدن بیشتر، یک پلت فرم معاملاتی باید انواع بیشتری از معاملات آتی را ارائه کند که نیازهای سرمایه گذاری متفاوتی را مطابق با آخرین پیشرفت بازار برآورده کند. در طول سال‌ها، CoinEx دارایی‌های ارز دیجیتال نوآورانه را جمع‌آوری کرده و بسیاری از ارزهای دیجیتال ممتاز را شناسایی کرده است. این به کاربران کمک کرده است تا از مزایای حرکت اول استفاده کنند و صرافی را در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به رسمیت بشناسند.

علاوه بر این، تجربه کاربری معاملات آتی از اهمیت بالایی برخوردار است. CoinEx که همیشه کاربران را در اولویت قرار می دهد، در طول 5 سال از آغاز به کارش هیچ گونه نقض امنیتی نداشته است. این صرافی مدت‌هاست که خود را به بهبود تجربیات کاربر و بهینه‌سازی محصولات و خدمات اختصاص داده است. به لطف کارمزدهای معاملاتی پایین، محصولات ساده و با استفاده آسان و سیستم ایمن و پایدار، کوین اکس به یکی از پلتفرم‌های معاملات آتی مورد علاقه در میان کاربران ارز دیجیتال تبدیل شده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر