گاو نر در مقابل خرس. سابقه طولانی مبارزه دو حیوان با یکدیگر در وال استریت اکنون راه خود را به بازارهای ارز دیجیتال باز کرده است. پس از یک سلطنت طولانی، گاو نر یک گام به عقب برداشته است و خرس ها تسلط یافته اند. با این حال، بسیاری از ما می دانیم که شرایط بازار در حال حاضر مناسب ترین شرایط برای معامله گران نیست. سکه‌های ثابت بی‌ثبات شده‌اند و حمام خونی با شمعدان‌های قرمز در حال فرورفتن است.

بنابراین، در این مرحله چه چیزی می تواند به یک معامله گر یا یک سرمایه گذار کمک کند؟ پاسخ ساده، تنوع، یا قانون طلایی این است که هرگز تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید. ایجاد تعادل مناسب از نظر تنوع گاهی اوقات می تواند دشوار باشد، به همین دلیل است که داشتن مکانیسم یا ابزار مناسب می تواند کمک کند.

تنوع چیست؟

تنوع بخشیدن به استراتژی توزیع دارایی های شما در چندین طبقه دارایی برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض تنها یک نوع است. این روش برای کمک به به حداقل رساندن نوسانات پرتفوی شما در طول زمان و به حداکثر رساندن بازده با سرمایه گذاری در دارایی های مختلف است که در شرایط یکسان واکنش متفاوتی از خود نشان می دهند. برخی از مزایای تنوع عبارتند از:

  • به حداقل رساندن ریسک ضرر: تنوع دارایی ریسک از دست دادن پول در یک نوع دارایی را کاهش می دهد. این به این دلیل است که اگر یک دارایی یا کلاس دارایی ضعیف عمل کند، دارایی یا کلاس دارایی دیگر عملکرد خوبی دارد. این به تعادل نتیجه کمک می کند و خطر از دست دادن پرتفوی را کاهش می دهد.
  • حفظ سرمایه: تنوع بخشیدن به دارایی ها ریسک از دست دادن سرمایه را کاهش می دهد. ابزارهای بدهی مجموعه ای از بازده و محافظت از سرمایه را ارائه می دهند، بنابراین گنجاندن آنها در سبد سرمایه گذاری شما حفظ سرمایه را تضمین می کند.
  • بازده بیشتر (با همان میزان ریسک): در امور مالی نهادی، مشخص شده است که تنوع بازدهی بالاتری را برای همان میزان ریسک فراهم می کند. مواقعی وجود دارد که کلاس‌های دارایی خاصی در بازار عملکرد بسیار خوبی دارند و داشتن یک سبد دارای تنوع خوب تضمین می‌کند که از این موضوع سود می‌برید. برعکس، به خصوص در طول یک بازار نزولی، برخی از دارایی‌ها به خوبی عمل نمی‌کنند و داشتن یک سبد متنوع، میانگین زیان را نشان می‌دهد.

بنابراین، برای ساده نگه داشتن کارها از نظر تنوع، دورفی یکی از آن ابزارهایی است که یک معامله گر و بیشتر از آن یک معامله گر کریپتو برای تجارت موثر حتی در یک دوره نزولی از بازار ضروری است.

دورفی به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز چه می کند؟

Durafi یک پروتکل DeFi برای تجارت مشتقات شاخص ارزهای دیجیتال و محصولات ساختاریافته است. این شرکت قصد دارد دسترسی به مشتقات ارزهای دیجیتال قدرتمند را دموکراتیک کند و هزینه روش‌های معاملاتی فعال را با کاهش هزینه‌های تراکنش و ساده‌سازی تنوع ارزهای دیجیتال کاهش دهد. ماموریت آن این است که با کمک اولین محصول نوآورانه خود، توکن صندوق دورافی (DFT) سرمایه گذاری در روندهای ارزهای دیجیتال را بدون نیاز به خرید و فروش دستی صدها توکن یا شناسایی برندگان و بازندگان خاص برای مردم آسان کند.

دورافی با ترکیب اصول مالی سنتی با پویایی مالی غیرمتمرکز از بهترین های هر دو جهان استفاده می کند. برخی از ویژگی های سطح برتر Durafi عبارتند از:

  • دورافی ثبت اختراع شده است موتور نقدینگی دورافی ترکیبی از مزایای استخرهای نقدینگی غیرمتمرکز با دفترهای سفارش پرسرعت و نوآوری های اختصاصی برای به حداکثر رساندن لغزش و اثر بازار بر اساس پارامترهای هر معامله.
  • مشتقات DeFi را با سرعت سریع و کم هزینه معامله کنید: کاربران می توانند به لطف تولید کننده مشتقات Durafi و موتور نقدینگی، توکن های تک یا مشتقات شاخص را با سرعت بالا و کم هزینه مبادله کنند.
  • طراحی شده برای حمایت از استراتژی های معاملاتی فعال: محصولات مشتقات دورفی بدون قفل یا محدودیت های دیگر معامله می شوند. آنها 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس هستند و با استفاده از API آنها که توسط معامله گران با فرکانس بالا ایجاد شده است، می توان آنها را با سرعت بالا معامله کرد.

همه این‌ها به لطف «توکن‌های سرمایه دورافی» (DFT) امکان‌پذیر است که در مبادلات آنها معامله می‌شوند و عملکرد سبدهای ارزهای دیجیتال مانند Durafi کریپتو Index را که ارزهای دیجیتال اصلی را ردیابی می‌کند، شاخص Durafi DeFi، که امور مالی غیرمتمرکز عمده را ردیابی می‌کند، امکان‌پذیر است. پروتکل‌ها و Durafi NFT Index که توکن‌های اصلی پلتفرم NFT را ردیابی می‌کند.

هر توکن برای نشان دادن عملکرد کل بازار اجزای شاخص در نظر گرفته شده است، بنابراین تنوع را آسان تر از همیشه می کند. با دورفی، نه گاو نر و نه بازار خرس نمی توانند شما را از قرار دادن تخم های خود در سبدهای مختلف و متنوع باز دارند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر