PR1

    • ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر جهان را تحت تأثیر قرار داده است.
    • در نتیجه تقاضای بازار بیش از هر زمان دیگری بوده است.
    • Shiryo یک پلتفرم P2E است که به طور خاص به بخش بازی کارت تجاری با کیفیت بالا (TCG) پاسخ می دهد.

ارز دیجیتال طوفانی در جهان طی چند سال گذشته به وجود آمده است و سرمایه‌گذاران برای سود بردن از استفاده از یک شکل غیرمتمرکز ارز از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. این شامل رهایی از دست دولت ها و واسطه ها و بهره مندی از امنیت قوی فناوری web3 می شود.

در نتیجه تقاضای بازار بیش از هر زمان دیگری بوده است. طی سال گذشته، رشد قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال باعث شده است که ارزش بازار ارزهای دیجیتال به 1.88 تریلیون دلار برسد. آوریل 2022، افزایش بیش از ده برابری در مقایسه با سال 2020، با توجه به CoinMarketCap.

در میان کاربردهای آن در سراسر جهان، ارز دیجیتال به دلیل توانایی آن در آزادسازی افرادی که در کشورهای در حال توسعه زندگی می‌کنند مورد تحسین قرار گرفته است. یکی از این نمونه ها Vignesh Sundaresan است. ساندارسان که در سال 1988 در چنای در هند به دنیا آمد، از ابتدا فروتنانه بود. این علاقه‌مند به فناوری کدنویسی را در دبیرستان شروع کرد و با دوستش برای شرکت‌های محلی وب‌سایت‌هایی می‌ساخت و تنها ۲۰ دلار برای هر شغل دریافت می‌کرد. مقاله توسط رویترز

Sundaresan با الهام از افرادی مانند استیو جابز و ناامید شدن از کمبود ستاره های فناوری در هند، به یک دانشگاه مهندسی در دبی رفت. بلافاصله پس از آن، در سال 2012، او با بیت کوین مواجه شد که تنها 10 دلار بود. تا سال 2013، این کارآفرین صرافی ارز دیجیتال خود را با نام Coins-E راه‌اندازی کرد، جایی که به افراد کمتر خوش شانس در هند آموزش می‌داد که چگونه بیت‌کوین می‌تواند آزادی مالی برای آنها فراهم کند. به سرعت به سال 2021 برسید و کلکسیونر پرفروش‌ترین NFT در تاریخ را خریداری کرد.

داستان Sundaresan نمونه‌ای بارز از این است که چگونه ارز دیجیتال می‌تواند کشورهای در حال توسعه را آزاد کند تا کنترل امور مالی خود را، حتی بدون پیش‌زمینه فنی، در دست بگیرند. سایر کشورهای در حال توسعه نیز از هند پیروی می کنند. در ماه آوریل، دولت اتیوپی همکاری خود را با یک پلتفرم بلاک چین برای ارائه خدمات هویتی مبتنی بر بلاک چین برای 5 میلیون دانش آموز اعلام کرد و به آنها اجازه می دهد تا نتایج آموزشی را دنبال کنند.

به ویژه، کشورهای آفریقایی، مانند رواندا و کنیا، نیز در تلاش هستند تا ارز فیات خود را به DeFi متصل کنند. برای مثال، پروژه یونیسف Leaf از فناوری بلاک چین استفاده می کند تا به رواندایی ها اجازه دهد مستقیماً از تلفن خود پول ارسال و دریافت کنند. یک استارتاپ دیگر، کوتانی پرداخت، به مردم کنیایی اجازه می دهد برای ارسال و دریافت ارز دیجیتال، یک کد کوتاه از تلفن خود شماره گیری کنند.

در راستای رونق ارزهای دیجیتال، مفهوم Play-To-Earn (P2E) نیز به سرعت پدیدار شد و کسانی که در کشورهای در حال توسعه زندگی می کردند را آزاد کرد. فناوری پرطرفدار ترکیبی از رویدادهای متعدد است – مردم زمان بیشتری را در خانه به صورت آنلاین می‌گذرانند مالی غیرمتمرکز (DeFi) رونق و صنعت بازی که به سرعت در حال گسترش است. علاوه بر این، از آنجایی که هر کسی با اتصال به اینترنت می‌تواند به این فناوری دسترسی داشته باشد، P2E در اقتصادهایی که یافتن جریان‌های درآمد اضافی کمیاب است اما برای ثبات اقتصادی بسیار مهم است، به طور فزاینده‌ای محبوب شده است.

بازی‌هایی مانند Axie Infinity که در این بخش پیشرو هستند، بازی‌ها را به عنوان یک حرفه به واقعیت تبدیل کرده‌اند و راه جدیدی را برای افرادی که شانس کمتری برای کسب درآمد دارند ارائه می‌کنند. بازی دارد بیش از 3 میلیارد دلار درآمد داشته است در حجم معاملات از زمان عرضه آن در مارس 2018. در کشورهای در حال توسعه مانند هند، افزایش بازی هایی مانند برنامه Real11 Fantasy Cricket به کاربران اجازه می دهد بر اساس عملکرد بازیکن امتیاز کسب کنند و همچنین در کشور بسیار محبوب شده است.

در کنار پتانسیل تثبیت اقتصادی به دلیل دسترسی به ارزهای جایگزین، فناوری‌های بلاک چین در حال تحول مزایای دیگری را برای کسانی که در کشورهای در حال توسعه زندگی می‌کنند ارائه می‌کند. به عنوان مثال، افزایش تعداد بازی برای کسب درآمد (P2E) گزینه های بازی فرصتی را برای جریان های درآمد اضافی برای کسانی که در مشکلات مالی هستند فراهم می کند.

ژانرهای P2E متنوع هستند و می توانند برای بسیاری از کاربران نهایی متفاوت باشند. شیریو یک پلتفرم P2E است که به طور خاص به بخش بازی کارت تجاری با کیفیت بالا (TCG) پاسخ می دهد. پلتفرم Shiryo روی بلاک چین زندگی می‌کند و توسط تیمی ایجاد شد که شکافی در بازار دیدند و می‌خواستند چیزی بسازند که خودشان می‌خواستند بازی کنند.

تیم پشت Shiryo مشتاق استفاده از تخصص خود برای متحول کردن دنیای DeFi است. آنها برنامه های بزرگی برای تصاحب نه تنها فضای بازی کارتی تجاری بلکه متاورس نیز دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پلت فرم جدید پیشگام، Shiryo’s را بررسی کنید سایت اینترنتی.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر