آماده شوید تا بخشی از شهر نئوپانک Los Machines باشید و دشمنان خود را با مشت های فولادی خود در بازی NFT درهم بشکنید.مست ربات ها” در 7 آوریل در Liquidifty، GameFi و TrustPad.

IDO “Drunk Robots” چند روز دیگر در سه پلتفرم به طور همزمان راه اندازی می شود. طولی نمی کشد که وارد دنیای آینده نئوپانک Los Machines می شوید، شهری آینده نگر که توسط روبات های مستی که به دنبال احتکار فلز هستند، تسخیر شده است.

این سرگرم‌کننده است، یک جنگجوی با اکتان بالا باید بازار Play-to-Earn را تکان دهد، و اکنون شما این فرصت را دارید که چند توکن متال دلاری دریافت کنید و کلاه خود را به همراه سرمایه‌گذاران شگفت‌انگیز و معروف پروژه مانند برندهای Animoca، به رینگ بیندازید. Merit Circle، Gate.io، Zb.com و بنیانگذار 1Inch!

حال بیایید شرایط شرکت در IDO “Drunk Robots” در پلتفرم های GameFi، TrustPad و Liquidifty را دریابیم:

در GameFi:

حداقل سرمایه گذاری در توکن های Launchpad برای دسترسی به IDO Lottery: 889 دلار
حداقل سرمایه گذاری در توکن های Launchpad برای دسترسی به تخصیص تضمین شده: 133350 دلار
تعداد کل فلز تخصیص یافته: 15,000,000
KYC: ضروری

نحوه شرکت کردن

در TrustPad:

حداقل سرمایه گذاری در توکن های Launchpad برای دسترسی به لاتاری: 1590 دلار
حداقل سرمایه گذاری در توکن های Launchpad برای دسترسی به تخصیص تضمین شده: 7950 دلار
تعداد کل فلز تخصیص یافته: 5,000,000

KYC: نه

نحوه شرکت کردن

در مورد نقدینگی:

حداقل سرمایه گذاری در توکن های Launchpad برای دسترسی به IDO: 600 دلار

حداقل سرمایه گذاری در توکن های Launchpad برای دریافت تخصیص تضمین شده: 2000 دلار
تعداد کل فلز تخصیص یافته: 5,000,000
KYC: خیر

نحوه شرکت کردن

برای مقایسه پتانسیل «ربات‌های مست»، بیایید به قیمت اولیه توکن‌ها و رشد بیشتر در سرمایه‌گذاری پروژه‌های دیگر نگاه کنیم. به عنوان مثال، توکن پروژه Bombcrypto در ابتدا بود 0.60 دلار، ولی بالاخره 60 شد!!! بار و به ارزش بازار رسیده است 11,730,000 دلار! یا نمونه دیگری از موباکس که در ابتدا شروع شد 29 دلار اما به پایان رسید رشد 2900! اکنون حروف بزرگ توکن Mobox رسیده است 566,950,000 دلار. و هر شانسی وجود دارد که IDO “Drunk Robots” به همان اندازه موفق باشد. نمونه های دیگری از رشد فضایی پروژه های مشابه Drunk Robots را می توان در جدول مشاهده کرد.

حداکثر تخصیصی که می توانید روی پلتفرم ها دریافت کنید برای آن پروژه باورنکردنی به اندازه کافی بزرگ نیست. «روبات‌های مست» قبلاً با انیموکا همکاری کرده‌اند، و این یک سیگنال واضح است که این پروژه می‌تواند حداقل 30 برابر افزایش دهد! پیش از آن، مجموعه NFT Rebel Bots نیز با Animoca همکاری کرد و پس از اعلام، توکن آنها از 0.2 دلار به 2 دلار افزایش یافت! «روبات‌های مست» از طریق همکاری با Animoca، Polygon ZB.com و بایننس هوشمند، پتانسیل بیشتری برای رشد دارد. و پلتفرم Liquidifty نوعی “هک زندگی” را برای کاربران در مورد نحوه شرکت در IDO “Drunk Robots” با مبلغ بیشتر و کسب سود کیهانی بعدا ارائه می دهد.

در پلتفرم Liquidifty، شما فرصت خرید دارید یکی از سه پاس برای دریافت تخصیص: پاس گاز، مایع و جامد. این ویژگی فقط برای کاربران پلتفرم در دسترس است و به همه IDO ها در Liquidifty مجوز می دهد.

با توجه به تعداد کاربران و پاس های فعلی، هر دارنده Solid Pass که در IDO شرکت می کند، تضمین دریافت تخصیص 5000 دلاری را خواهد داشت! این صد برابر بیشتر از سایر پلتفرم ها و بدون نیازهای اضافی مانند مسابقات یا قرعه کشی است. این یک فرصت عالی برای افزایش تخصیص و دریافت مزایای اضافی مانند NFT های ارزشمند و دسترسی به همه Liquidifty IDO است. تنها چند روز دیگر به IDO “Drunk Robots” باقی مانده است، بنابراین وقت خود را هدر ندهید و مجوزهای Liquidifty را خریداری کنید تا بتوانید تخصیص بیشتری در IDO راه اندازی دریافت کنید.

علاوه بر این، Liquidifty رویدادها، دراپ‌ها و مسابقات جدید مربوط به پاس‌ها را انجام می‌دهد. آنها هفته گذشته قرعه کشی برای دارندگان پاس جامد با سیستم شفاف از ابتدای قرعه کشی تا انتخاب برنده و انتقال مبلغ جایزه انجام دادند. و برنده 2000 دلار در چشم من گرفت! آنها بسیاری از رویدادها را می سازند و آنها را در خود اعلام می کنند کانال تلگرام.

تخصیص دور عمومی: 25,000,000 دلار فلز
IDO و قیمت لیست: 0.01 دلار
FDV در فهرست: 27.5 میلیون دلار
TGE MarketCap با نقدینگی ارائه شده: 18,750,000 دلار فلزی / 187,500 دلار
TGE MarketCap بدون نقدینگی: 5,000,000 دلار فلزی / 50,000 دلار
برنامه تسلیحات برای دور عمومی: 10% TGE، 15% ماهانه

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر