یکی از مهمترین رویدادها در تاریخ ارزهای دیجیتال سرانجام در این هفته اتفاق خواهد افتاد. ارتقای نرم‌افزار اصلی اتریوم که The Merge نام دارد، پلتفرم بلاک چین را از مکانیسم اجماع اثبات کار فعلی به مدل اثبات سهام منتقل می‌کند. انتظار می‌رود که اتریوم به صورت عادی به کار خود ادامه دهد، فقط اکنون با استفاده از PoS به جای PoW برای احراز هویت تراکنش‌های ارز دیجیتال تأیید می‌شود.

مطابق با Ethereum.orgادغام نشان دهنده پیوستن لایه اجرایی موجود اتریوم (Mainnet) با لایه اجماع اثبات سهام جدید آن، Beacon Chain است. این نیاز به استخراج انرژی بر را از بین می برد و در عوض شبکه را با استفاده از سهام ETH ایمن می کند.

هدف ادغام پرداختن به سه حوزه اصلی نگرانی است: پایداری، مقیاس پذیری و امنیت. به گفته محققان بنیاد اتریوم، سیستم جدید نه تنها زمینه را برای ارتقاء مقیاس‌پذیری آینده از جمله شاردینگ فراهم می‌کند، بلکه مصرف انرژی اتریوم را تا بیش از 99 درصد کاهش می‌دهد، زیرا استخراج‌کنندگان دیگر انگیزه مالی برای راه‌اندازی رایانه‌ها در شبانه‌روز نخواهند داشت.

همچنین انتظار می‌رود که گذار از اثبات کار به اثبات سهام، تغییرات بیشتری را در بازار NFT ایجاد کند. ادغام این پتانسیل را دارد که تنوع اتریوم را افزایش دهد و توکنومیک کل بازار را اصلاح کند و به طور بالقوه شاهد افزایش قیمت NFT باشد.

اکثر NFT ها بخشی از بلاک چین اتریوم هستند و بسیاری از مردم در مورد این انتقال هیجان زده هستند زیرا انتظار می رود مصرف انرژی کاهش یابد، به این معنی که کاربران می توانند NFT ها را به روشی پایدار تر برش دهند و بفروشند. با این حال، با همه ارتقاهای فنی قابل توجه، برخی از کاربران نگران هستند که احتمال کلاهبرداری، هک، نوسانات و سردرگمی وجود داشته باشد.

آیا NFT های شما ایمن هستند؟

ممکن است در مورد اینکه کدام دارایی ها “رسمی” یا “اصیل” هستند سردرگمی وجود داشته باشد زیرا NFT های تکراری به دلیل زنجیره اثبات کار ETH و دیگر فورک های بالقوه وجود خواهند داشت.

زمانی که ادغام کامل شد، انتظار می‌رود حداقل یک فورک اثبات کار (PoW) اتریوم ادامه داشته باشد و به طور بالقوه خطر ایجاد دو نسخه NFT را ایجاد کند. بنابراین، صاحبان NFT ممکن است با مشکلی به نام «حمله مجدد» مواجه شوند. این زمانی است که یک تراکنش در یک بلاک چین کامل می شود و در دیگری تکرار می شود.

بزرگترین بازار NFT، OpenSea، و برندهای برجسته مانند Yuga Labs، خالق Bored Ape Yacht Club، علنا ​​اعلام کرده‌اند که از نسخه‌های تکراری NFT‌های موجود در این زنجیره‌ها پشتیبانی نمی‌کنند. پروف، استارتاپی که پشت پروژه Moonbirds NFT قرار دارد، نیز موضع مشابهی را بیان کرده و معتقد است که هیچ فورکی را که پس از ادغام ساخته شده است، پشتیبانی یا تشخیص نخواهد داد.

تنها چند روز دیگر، Merge تبدیل به رویداد مرزبندی می شود که NFT های دوران PoW و PoS را از هم جدا می کند. مجموعه NFT SELFi3S™ مبتنی بر اتریوم توسط Supercute World™ یکی از اولین کسانی خواهد بود که در مرحله جدید اتریوم راه اندازی می شود و با پلتفرم توسعه دهنده Web3، Alchemy، برای تقویت پروژه آینده و همچنین برجسته کردن قابلیت های جدید توسعه NFT این شرکت همکاری کرده است.

نیکیل ویسواناتان، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل کیمیا، گفت: “مأموریت ما همیشه این بوده است که وب 3 را به یک میلیارد نفر برسانیم، و می بینیم که NFT ها محرک اصلی این پذیرش هستند.” برای کمک به دستیابی به این هدف، ما به سرمایه‌گذاری در پیشنهاد توسعه NFT خود ادامه خواهیم داد و از پروژه‌های جدید خلاقانه و هیجان‌انگیزی مانند Supercute World حمایت خواهیم کرد.

SELFi3S™ by Supercute World اولین پروژه NFT واقعاً فراگیر است که به شرکت کنندگان اجازه می دهد بهترین نسخه های خود را به صورت آنلاین با ارائه نسخه های زیر ایجاد و ارائه دهند: مرد، زن و جنسیت خنثی. دارندگان می توانند بهترین نسخه از خود را بدون تأثیر بر امتیاز نادر انتخاب کنند.

انتظار می رود مجموعه آینده Supercute World از 7777 SELFi3S در ماه اکتبر عرضه شود. برای به‌روز ماندن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد Supercute World™، به سایت مراجعه کنید سایت اینترنتی و پروژه را دنبال کنید توییتر.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر