چگونه کریپتو برخی از سرمایه گذاران نهادی را جذب می کند – مدیر فروش Huobi Global

جیمز هیوم می‌گوید: «من فکر می‌کنم اکنون همه موافق هستند که کریپتو برای درازمدت وجود خواهد داشت.

جیمز هیوم، رئیس فروش Huobi Global، گفت: در حالی که برخی از سرمایه‌گذاران نهادی نسبت به کریپتو «پا سردی» دارند، بسیاری با میلیاردها دلار در حال کاوش در فضا هستند.

هیوم روز سه‌شنبه در گفتگو با کوین تلگراف در کنوانسیون بلاک چین اروپایی گفت که صرافی ارز دیجیتال طی یک تا دو سال گذشته علاقه فزاینده‌ای را از سوی سرمایه‌گذاران نهادی برای ورود به فضای دارایی‌های دیجیتال مشاهده کرده است. به گفته هیوم، مدت زیادی طول کشید تا شرکت‌ها و صندوق‌های تامینی خاص «تیم‌سازی کنند، سرمایه جذب کنند و زیرساخت‌ها را درک کنند» تا در کریپتو مشارکت کنند، تخمین زده می‌شود 20 تا 30 شرکت با بیش از 1 میلیارد دلار بتوانند در طول سال تجارت خود را آغاز کنند.

هیوم گفت: “من فکر می کنم زمان بسیار هیجان انگیزی است.” “بسیاری از شرط‌بندی‌های سوداگرانه‌تر در کریپتو… برخی از آنها کمی سرد هستند، بدیهی است که اگر می‌خواهید به بازار بیایید و اندازه مناسبی را انتخاب کنید.”

مدیر فروش Huobi افزود که صرافی خاطرنشان کرد که مردم در سرمایه‌گذاری در صندوق‌های تامینی «کمی کاهش یافته‌اند»، با این حدس و گمان که شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر بزرگ‌تر می‌توانند منتظر نوسانات بازار باشند، اما برخی از سرمایه‌گذاران می‌توانند «بترسند، عقب نشینی کنند، تجارت کنند. اهرم دهی.» مقداری سرمایه گذاران نهادیبه گفته هیوم، باید در مورد جنبه های نظارتی فضا آموزش داده شود.

انطباق با مقررات، علاوه بر تعداد شرکت کنندگان جدید در بازار کریپتو و زیر ساخت، می تواند بر روی شرکت هایی که شرط بندی های سوداگرانه و طولانی مدت روی ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین را انتخاب می کنند تأثیر بگذارد.بیت کوین):

طی چند سال گذشته، تعداد زیادی از مکان‌هایی که بیرون آمده‌اند و گفته‌اند که «قرار است مقررات ارز دیجیتال را انجام دهیم» و معلوم شد که آن چیزی نبوده است که همه کاملاً امیدوار بودند – یا خیلی طول می‌کشد، یا چیزهایی را قرار می‌دهند. در مکان‌هایی که کاملاً محدود هستند.»

مربوط: موسسات در حال کاوش در فضا هستند – تیم کریپتو KPMG کانادا

کوین تلگراف در ماه ژوئن گزارش داد که Huobi چنین کرده است مجوزهای لازم برای فعالیت در نیوزیلند و امارات متحده عربی، در حالی که شعبه آن مستقر در تایلند – یک نهاد جداگانه – برنامه ریزی شده است که تا 1 ژوئیه بسته شود در پی لغو مجوز فعالیت این شرکت از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار کشور. صرافی کریپتو همچنین راه اندازی یک بازوی سرمایه گذاری با بیش از 1 میلیارد دلار دارایی ارز دیجیتال تحت مدیریت را اعلام کرد. با هدف بررسی امور مالی غیرمتمرکز و پروژه های Web3

هیوم می‌گوید: «من فکر می‌کنم اکنون همه موافق هستند که کریپتو برای درازمدت وجود خواهد داشت. «همه تا حد زیادی موافق هستند که این یک کلاهبرداری نیست. ابزار واقعی در بازار وجود دارد […] که مردم می توانند در دنیای واقعی از آن استفاده کنند.»

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس