همانطور که در هفته گذشته مشاهده شد، قیمت ریپل (XRP) رشد چشمگیر 33 درصدی را بالای منطقه مقاومت مهم ثبت کرده است.

  • XRP به طور قابل توجهی در 22 سپتامبر 10 درصد افزایش یافت
  • ریپل مطمئن است که در مبارزه قانونی علیه SEC پیروز خواهد شد

این توکن نیز همانطور که در 22 سپتامبر مشاهده شد، 10 درصد افزایش یافت، زیرا بازار ارزهای دیجیتال در دریای قرمز فرو رفت.

اگرچه با افزایش 4.9 درصدی بیت کوین و افزایش 7.3 درصدی اتریوم، XRP همچنان در آن روز پیشرو بود.

مطابق با CoinMarketCap، قیمت XRP تا زمان نوشتن این مقاله 4.47٪ افزایش یافته است یا با قیمت 0.5051 دلار معامله می شود.

به‌روزرسانی در مورد اختلافات حقوقی با SEC، خوش‌بینی سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد

قیمت XRP افزایش بیش از 45 درصدی را نشان می دهد که از ماه اوت مشاهده شده است. بنا به گزارش، آزمایشگاه Ripple اخیراً درخواستی را برای قضاوت خلاصه در 18 سپتامبر ارائه کرده است که شامل اجازه دادن به دادگاه می شود تا آن را جمع بندی کند و بر اساس حقایق ارائه شده در راستای اینکه آیا XRP به عنوان یک امنیت در نظر گرفته می شود، تصمیم نهایی اتخاذ کند.

به روز رسانی اخیر در مورد روندهای قانونی کمی خوش بینی را برانگیخته و احساسات سرمایه گذاران را در مورد حمل بلندمدت XRP افزایش داده است. علاوه بر این، علاقه باز XRP به طور قابل توجهی بهبود یافته است زیرا از 310 میلیون دلار در هفته گذشته به 575 میلیون دلار افزایش یافته است.

معامله گرانی که به دنبال ورود هستند باید منتظر میانگین متحرک متحرک نمایی 200 روزه باشند که روی 0.48 دلار تعیین شده است تا ببینند آیا در روزهای آینده به سمت حمایت حرکت می کند یا خیر.

در زمان انتشار، کل ارزش بازار XRP به 25.14 میلیارد دلار رسیده است، زیرا روز گذشته 3 میلیارد دلار افزایش یافته است.

Image: CoinMarketCap

XRP با گام های صعودی قوی دیده می شود

در نمودار روزانه، قیمت XRP پس از افت دوباره بازگشته است و اکنون از روند صعودی برخوردار است. گاوها قصد دارند مقاومت مهم را که در 0.4306 دلار مشاهده شده است، بشکنند و پس از انجام این کار، XRP می تواند در مرحله بعد با قیمت 0.49 دلار شلیک کند.

در میان خوش‌بینی نشان‌داده‌شده توسط XRP، یک شکست در منطقه پشتیبانی مهم 0.392 دلار نشانه‌هایی از ضعف خریدار را نشان می‌دهد. علاوه بر این، این تز صعودی را باطل می کند و قدرت را به خرس ها باز می گرداند. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت XRP می تواند سقوط کند و دوباره به منطقه پشتیبانی مهم در 0.38 دلار بازگردد.

به نظر می‌رسد که XRP با وجود موانعی که در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال وجود دارد، با گام‌های قوی حرکت می‌کند. روند صعودی با تحولات قوی در نبرد حقوقی بین ریپل و SEC همراه است.

اگرچه SEC و Ripple هر دو با یک قضاوت خلاصه موافقت کردند، اما به نظر می رسد ریپل پس از چندین توییت توسط استوارت آلدروتی، مشاور حقوقی ریپل، که گفته است SEC قادر به انجام تست هوی تعیین شده توسط دادگاه عالی نیست، مطمئن تر است که برنده خواهند شد. . تست هوی به تنظیم کننده ها کمک می کند تا یک دارایی را به عنوان یک اوراق بهادار ارزیابی و دسته بندی کنند.

علاوه بر این، برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، قاطعانه معتقد است که SEC ممکن است مایل به رعایت قانون نباشد، اما می‌خواهد آن را دوباره بسازد.

XRP total market cap at $24.3 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

Featured image from کریپتو Daily, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر