چین قصد دارد NFTها را از ارز دیجیتال از طریق زیرساخت جدید بلاک چین جدا کند

چین نمی‌خواهد سرکوب ارزهای ارز دیجیتال شده باعث شود این کشور در رونق NFT عقب بماند.

چین در حال برنامه ریزی برای ایجاد مرز روشنی بین ارزهای دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) است، تقریباً به همان روشی که با تلاش های ارز دیجیتال خود انجام داد، قبل از اینکه سرکوب ارزهای دیجیتال در این کشور به صنعت NFT محلی آسیب برساند.

ساوت چاینا مورنینگ پست، شبکه خدمات مبتنی بر بلاک چین (BSN)، یک پروژه بلاک چین تحت حمایت دولت، در حال کار بر روی زیرساخت هایی است که از مشاغل و افراد برای ساختن پلتفرم ها و برنامه هایی برای مدیریت NFT ها پشتیبانی می کند. گزارش شده است.

این پروژه که رسماً گواهی دیجیتال توزیع‌شده BSN (BSN-DDC) نامیده می‌شود، با ارائه رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی برای توسعه پورتال‌های کاربر و برنامه‌هایی که در آن پول فیات تنها روش پرداخت خواهد بود، از استقرار NFT‌های غیرکریپتو پشتیبانی می‌کند.

با تاکید بر اینکه NFT ها تا زمانی که با بیت کوین استفاده نمی شوند در چین مشکل قانونی ندارند.بیت کوین) یا سایر ارزهای دیجیتال، یفان او، مدیر عامل Red Date Technology، ارائه‌دهنده پشتیبانی فناوری BSN، گفت که زیرساخت آینده از یک بلاک چین باز و مجاز برای فعال کردن یک نهاد حاکم بر زنجیره استفاده خواهد کرد.

او به کوین تلگراف گفت: «زنجیره های عمومی را نمی توان به طور قانونی در چین اداره کرد. مدیر اجرایی اضافه کرد که بدون زیرساخت اختصاصی NFT در سراسر کشور، NFT ها تنها می توانند در زنجیره های خصوصی “غیر قابل اعتماد” در کشور مستقر شوند.

با فعال کردن یک نهاد متمرکز برای اداره زیرساخت ها و مداخله در صورت فعالیت غیرقانونی، Red Date قصد دارد یک پلت فرم NFT سازگار ایجاد کند که به طور کامل از نمایه معمولی ارز های دیجیتال جدا باشد.

او خاطرنشان کرد که Red Date با تمام شرکای پروژه DDC همکاری می کند تا شبکه را تا حد امکان شفاف کند و در عین حال مطابق با مقررات و قوانین چین باشد. تمام هزینه های گاز در شبکه BSN-DDC با پول فیات پرداخت می شود.

ما به شرکت‌های NFT در هنگ کنگ خدمات ارائه خواهیم داد، به این معنی که اگر تجارت بین‌المللی مربوط به صدور NFT در داخل چین وجود داشته باشد، آنها قطعاً می‌توانند از شبکه BSN-DDC از طریق دروازه هنگ کنگ ما استفاده کنند.

مربوط: کیف پول CBDC در صدر جدول فروشگاه های اپلیکیشن موبایل در چین قرار دارد

China Mobile متعلق به دولت، China UnionPay و مرکز اطلاعات دولتی از زیرساخت NFT BSN پشتیبانی می کنند. او گفت که BSN-DDC 10 بلاک چین از جمله نسخه اقتباس شده اتریوم و کوردا و همچنین Fisco Bcos WeBank را ادغام خواهد کرد.

سال گذشته، فناوری خرما قرمز توافق نامه ای امضا کرد با یک شرکت مشاوره ترکی مرکز تطبیق تجاری چینی ترکیه برای راه اندازی دو پورتال بین المللی BSN در ترکیه و ازبکستان.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، پورتال های جدید توسعه دهندگان بلاک چین در ترکیه و ازبکستان را قادر می سازند تا برنامه های بلاک چین به عنوان یک سرویس را با استفاده از پورتال جهانی BSN که میزبان بلاک چین های اصلی مانند شبکه اتریوم، Algorand، Polkadot، Tezos، ConsenSys Quorum، Corda و غیره است، بسازند. .

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس