چین هشدار می‌دهد که بیت‌کوین به سمت صفر می‌رود، اما BoE به نظر مثبت است

رسانه رسمی ملی چین به خوانندگان هشدار می دهد که بیت کوین ممکن است به صفر برسد تا آنها را از سرمایه گذاری و استفاده از ارزهای دیجیتال منصرف کند.

دولت چین با هشدار به سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال مبنی بر اینکه قیمت بیت‌کوین به سمت صفر می‌رود، از رکود شدید در بازار کریپتو استفاده کرده است.

ساوت چاینا مورنینگ پست گزارش شده است در 22 ژوئن، خبرگزاری ملی اخبار اقتصادی چین، هشداری را در مورد بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار صادر کرد تا شهروندان را از استفاده از ارز دیجیتال منصرف کند.

در گزارش اکونومیک دیلی آمده است که غرب در ایجاد یک مقصر است بازار با اهرم بالا این “پر از مفاهیم دستکاری و شبه فناوری” است که به گفته آن یک “عامل خارجی مهم” است که به نوسانات بیت کوین کمک می کند.

این روزنامه می‌گوید: «بیت‌کوین چیزی بیش از یک رشته کدهای دیجیتال نیست و بازده آن عمدتاً از خرید پایین و فروش بالا به دست می‌آید.

در آینده، هنگامی که اعتماد سرمایه گذاران از بین برود یا کشورهای مستقل بیت کوین را غیرقانونی اعلام کنند، به ارزش اصلی خود باز می گردد که کاملا بی ارزش است.

دولت چین استخراج بیت کوین را ممنوع کرد جولای گذشته و برنامه‌های بزرگی برای راه‌اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود (CBDC) به نام یوان دیجیتال چین (e-CNY) سراسر کشور تمام ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد معاملات سپتامبر گذشته، و صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارجی را ممنوع کرده است از فعالیت در داخل کشور در سال 2018.

دولت چین تنها کسی نیست که پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت‌کوین به کجا می‌رود.

روز دوشنبه، موسس و مدیر عامل شرکت تحلیل بازار DeMark Analytics، Tom DeMark گفت مارکت واچ او معتقد است که بازار کریپتو در راستای آن است کاهش طولانی مدت قیمت زیرا بیت کوین از اوج 69000 دلاری خود در نوامبر به زیر 50 درصد رسیده است.

چنین خرابی‌هایی حکایت از احتمال بالایی دارد که برگشت به بالاترین سطح بیت کوین به سال‌ها، اگر نه دهه‌ها، نیاز دارد.

او گفت، با این حال هنوز فرصتی برای بازگشت به محدوده 40000 دلاری در چند ماه آینده وجود دارد.

این امر چشم‌انداز بهبودی 50 تا 56 درصدی را در ماه‌های آینده نفی نمی‌کند که به معنای بازگشت صعود بیت کوین به 40000 تا 45000 دلار است.

برخلاف هشدارهای پکن، بانک انگلستان (BOE) شروع به دیدن پتانسیل صعودی ثروت در فضای کریپتو در طول یک بازار نزولی کرده است.

جان کانلیف ​​معاون فرماندار BOE گفت بلومبرگ در 22 ژوئن، شرکت‌های ارز دیجیتال که موفق می‌شوند در طول رکود فعلی سرپا بمانند، می‌توانند «بازیگران مسلط» در صنعت وقتی اوضاع تغییر کند.

«هر اتفاقی که در چند ماه آینده برای دارایی‌های کریپتو بیفتد، من انتظار دارم که فناوری و امور مالی کریپتو ادامه پیدا کند. امکان بهره وری عظیم و تغییرات در ساختار بازار را دارد.»

در همین حال، نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور به دنیای بیت کوین پرداخت در 19 ژوئن با توجه به کاهش قیمت BTC. او در توییتی نوشت که مردم باید «نگر به نمودار دست بردارند و از زندگی لذت ببرند»، زیرا او مطمئن است که قیمت‌ها وضعیت خواهند یافت.

رئیس جمهور بوکله به دلیل سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و زیان ده ها میلیون نفر تا کنون مورد انتقاد قرار گرفته است، اما الخاندرو زلایا، وزیر دارایی، استدلال کرده است که این زیان نیست «زیرا ما سکه ها را نفروخته ایم».

مربوط: انقضای 2.25 میلیارد دلاری گزینه های بیت کوین در روز جمعه ممکن است ثابت کند که 17.6 هزار دلار پایین ترین قیمت بیت کوین نبوده است.

تا زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 20386 دلار معامله می شود که 71 درصد نسبت به بالاترین سطح خود و 0.7 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. با توجه به CoinGecko.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس