User_Blacklisted_by_SHIB_Team_for_Hate_Symbol_in_Metaverse_01 (2)

  • توسعه دهندگان Metaverse Shiba Inu (SHIB) کیف پول یک کاربر را در لیست سیاه قرار داده اند.
  • اعتقاد بر این است که دلیل قرار دادن کاربر در لیست سیاه به این دلیل است که کاربر با استفاده از زمین Metaverse پروژه، یک صلیب شکسته کشیده است.
  • به نظر می رسد جامعه با تصمیم تیم برای قرار دادن کیف پول در لیست سیاه موافق است.

شیبا اینو (SHIB) بر اساس بیانیه ای که اواخر روز سه شنبه توسط تیم منتشر شد، توسعه دهندگان Metaverse کیف پول یک کاربر را در لیست سیاه قرار داده اند. اعتقاد بر این است که دلیل قرار دادن کاربر در لیست سیاه به این دلیل است که کاربر با استفاده از زمین Metaverse پروژه، یک صلیب شکسته کشیده است.

تیم Shiba Inu نوشت: «SHIB: Metaverse کیف پولی را قرار می‌دهد که شناسایی می‌کند [hate symbol] نقض در یک لیست سیاه، به این معنی که هرگز نمی تواند در هیچ یک و در همه زمینه های این پلتفرم شرکت کند.

همه چیز با راه اندازی فروش زمین Shiba Inu Metaverse آغاز شد که در 12 آوریل راه اندازی شد. تقریباً 36,000 از کل 100,000 قطعه زمینی که برای تصاحب بود به فروش رفت. طرفداران Shiba Inu و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال که توکن بومی اکوسیستم، LEASH و توکن های غیر قابل تعویض شیبوشی را قفل کرده بودند، می توانستند در زمین های مربعی در مناقصه شرکت کنند. متاورس.

زمانی که کاربر برای یک قطعه زمین پیشنهاد قیمت می داد، قطعه زمین از خاکستری به سیاه بر روی نقشه تبدیل می شد.

اعضای انجمن شیبا اینو دیسکورد در 15 آوریل متوجه شدند که یکی از کاربران در حال مناقصه برای قطعات زمینی است که با هم، یک صلیب شکسته را تشکیل می دهند. پس از کشف، جامعه با خرید قطعه زمین در اطراف نماد برای تغییر شکل به “پنجره” پاسخ داد.

تیم توسعه‌دهنده کیف پولی را که به پیشنهادهای اولیه مرتبط بود در لیست سیاه قرار داد و همچنین دستورالعمل‌های پروژه را در 19 آوریل در توییتر منتشر کرد. به نظر می‌رسد جامعه با تصمیم تیم برای لیست سیاه کیف پول موافق است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر