کاربر کریپتو که 163 میلیون دلار در بیت کوین از دست داده است می خواهد حزب جستجوی ربات را راه اندازی کند: گزارش

جیمز هاولز، بیت‌کوین‌کننده، قصد داشت در هفته‌های آینده با شورای شهر نیوپورت در مورد پیشنهادی برای یافتن هارد دیسک خود که 9 سال پیش در محل دفن زباله دور انداخته شده است، صحبت کند.

جیمز هاولز، مردی بریتانیایی که در سال 2013 به اشتباه یک هارد دیسک حاوی تقریباً 7500 بیت کوین را دور انداخت، گزارش شده است که به دنبال همکاری ربات‌ها و انسان‌ها برای برگشت رمزارزش از یک محل دفن زباله محلی است.

بر اساس گزارش یکشنبه Business Insider، هاولز چنین کرده است تن به تن یک ایده 11 میلیون دلاری برای یافتن و برگشت هارد دیسک گمشده، که ممکن است با حدود 110000 تن زباله احاطه شده باشد. این پیشنهاد، با حمایت چند سرمایه‌گذار خطرپذیر، شامل این بود که افراد، سگ‌های ربات و سایر ماشین‌ها تا سه سال تا زمان گم شدن بیت‌کوین، زباله‌های محل دفن زباله را جمع‌آوری و مرتب کنند.بیت کوین) یافت می شود، در حالی که نسخه دیگری از طرح هاولز 6 میلیون دلار هزینه دارد و 18 ماه طول می کشد.

زیاد کاربران کریپتو اقدامات هاولز را به عنوان یک داستان حکایت از اهمیت ردیابی سکه های خود، چه با ذخیره ایمن کلیدهای خصوصی یا یک کیف پول سخت افزاری فیزیکی بدانید. مرد بریتانیایی در سال 2013 هارد دیسک حاوی بیت کوین را با تصور خالی بودن آن دور انداخت و ماه ها بعد متوجه شد که به طور بالقوه میلیون ها دلار ارز دیجیتال را از دست داده است.

شورای شهر نیوپورت، نهاد دولتی مسئول نظارت بر عملیات در محل دفن زباله که ظاهراً حاوی هارد دیسک گمشده با BTC است، تلاش های قبلی هاولز برای برگشت دستگاه را رد کرده است. گزارشی از ژانویه 2021 – زمانی که قیمت بیت کوین بیش از 30000 دلار بود – پیشنهاد کرد که شهر را پیشنهاد کرده است تا 25 درصد از ارزش بیت کوین از دست رفته به عنوان کمک مالی در میان هزینه های فزاینده به دلیل بیماری همه گیر، اما هنوز فرصت جستجو به او داده نشد.

هیچ چیزی وجود ندارد که آقای هاولز بتواند به ما ارائه دهد [for approval]یکی از نمایندگان شورا گفت: “پیشنهادات وی خطر زیست محیطی قابل توجهی دارد که ما نمی توانیم آن را بپذیریم و در واقع با شرایط مجوز ما از بررسی آن جلوگیری می کنیم.”

در زمان انتشار، ارزش 7500 بیت کوین تقریباً 163 میلیون دلار در میان نوسانات بازار ارزهای دیجیتال بود. طبق گزارش ها، طرح هاولز، در صورت تایید و اجرای موفقیت آمیز، به او اجازه می دهد تقریباً 30 درصد از بیت کوین را حفظ کند، در حالی که مابقی به تیم برگشت، سرمایه گذاران و 150000 ساکن نیوپورت اختصاص می یابد – تقریباً هر کدام 60 دلار به اعضای آخرین بیت کوین. گروه

“اگر ما در برگشت سکه ها موفق باشیم، پس من به مردم نیوپورت قول دادم که به معنای واقعی کلمه به افراد در کریپتو نیوپورت مستقیماً بدهم.” گفت هاولز در مصاحبه ای با روزنامه نگار ریچارد هاموند. من می‌توانم بقیه عمرم را صرف یک کار روزانه کنم و هرگز به چیزی با ارزشی که روی آن هارد دیسک است نزدیک نشم.»

جیمز هاولز در حال ارائه طرح خود برای یافتن هارد دیسک حاوی 7500 بیت کوین است. منبع: بعد چی؟

هاولز قصد داشت در هفته های آینده با شورا صحبت کند. در صورتی که اعضا این طرح را رد کنند، بیت‌کوینر گفته است که می‌تواند یک مسیر قانونی را برای جست‌وجو در محل دفن زباله با ادعای اینکه ارز دیجیتال موجود در هارد دیسک او غیرقانونی تحریم شده است، دنبال کند.

مربوط: بیت کوین از دست رفته ممکن است یک “اهدا” باشد، اما آیا مقاومت پذیرش می شود؟

برخی از کارشناسان با برگشت سکه های گمشده یا فراموش شده به ارزش میلیون ها دلار، نام خود را در فضای ارز دیجیتال به دست آورده اند. در آگوست 2021، سرویس برگشت کیف پول KeychainX گزارش داده است که دسترسی داشته است یک کیف پول شش ساله حاوی 10 میلیون دوج کوین (DOGE) – در آن زمان تقریباً 3 میلیون دلار ارزش داشت. جو گراند، مهندس کامپیوتر و هکر سخت افزار نیز بیش از 2 میلیون دلار برگشت کرد از کیف پول سخت افزاری Trezor One در ژانویه.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس