کاردانو با بررسی دقیق روبرو شد زیرا چارلز هاسکینسون با پشتوانه VC نیست

  • چارلز هاسکینسون اخیراً برای یک مصاحبه مجازی با دن گامباردلو، اینفلوئنسر ارزهای دیجیتال نشسته است.
  • هاسکینسون استدلال پشت بررسی دقیق حول محور ADA را به اشتراک گذاشت
  • در اخبار مرتبط، قیمت ADA طی 24 ساعت گذشته 1.06 درصد کاهش یافته است.

مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Cardano، چارلز هاسکینسون اخیراً برای یک مصاحبه مجازی با اینفلوئنسر ارز دیجیتال دن گامباردلو نشسته و در مورد اینکه چرا کاردانو (ADA) با چنین بررسی‌هایی از سوی رسانه‌ها مواجه است، صحبت کردند.

هاسکینسون بررسی دقیق را به این واقعیت نسبت داد که ADA توسط سرمایه گذاران خطرپذیر حمایت نمی شود، و VC های اروپایی و آمریکایی فرصت ورود به ADA را در سطح زمین از دست دادند.

علاوه بر این، هاسکینسون اضافه کرد که VC ها رسانه ها را کنترل می کنند، و از آنجایی که آنها فرصت ورود به ADA را در مراحل اولیه از دست دادند، دائما در تلاش هستند تا پروژه را از بین ببرند.

در اخبار مرتبط، قیمت ADA در زمان نگارش مقاله پس از افت 1.06 درصدی در 24 ساعت گذشته، طبق وب‌سایت ردیابی بازار کریپتو، CoinMarketCap، 0.4934 دلار است. قیمت ADA همچنان در حال کاهش است زیرا در یک ساعت گذشته 0.22 درصد کاهش یافته است. خوشبختانه برای گاوها، قیمت ADA در نمودار هفتگی عملکرد خوبی دارد، زیرا قیمت آن در 7 روز گذشته 13.49 درصد افزایش یافته است.

حرکت قیمت ADA، ارزش کل بازار کاردانو را به 16653 میلیارد دلار رسانده است – و آن را در رتبه 8 در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال CoinMarketCap بر اساس ارزش بازار قرار داده است. در مقایسه با دو رهبر بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، قیمت ADA در برابر BTC با حاشیه ناچیز 0.05٪ تقویت شده و در برابر ETH تقریباً 0.38٪ ضعیف شده است. حجم معاملات روزانه ADA با شروع آخر هفته کاهش یافته است. حجم معاملات روزانه در حال حاضر 791,147,785 دلار است که در 24 ساعت گذشته 2.61 درصد کاهش داشته است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر