کاردانو کم ارزش است

  • Cardano (ADA) در کمترین قیمت خود از مارس 2020 است.
  • ADA در چند ماه گذشته به نقاط عطف متعددی دست یافته است.
  • تحلیلگران معتقدند که ADA در بلندمدت عمل خواهد کرد.

در نظر گرفته می‌شود که بلاک‌چین اصلی اثبات سهام (PoS) Cardano (ADA) در سال‌های اخیر کمتر از ارزش‌گذاری شده است. این را نشانگر ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) Santiment نشان می دهد.

جردن میجر، تحلیلگر کریپتو توضیح می‌دهد که وقتی قیمت یک ارز دیجیتال با ارزش واقعی آن مقایسه می‌شود، نسبت MVRV ممکن است برای تعیین منطقی بودن یا نبودن قیمت دارایی استفاده شود. MVRV به عنوان یک نقشه راه برای کمک به شناسایی بالا و پایین بازار در بازار ارزهای دیجیتال عمل می کند. بر اساس داده های تاریخی، این شاخص دقیق در نظر گرفته می شود. و بنابراین، هرچه نسبت MVRV کمتر باشد، احتمال افزایش قیمت کالا بیشتر می شود.

تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، علی مارتینز نیز به این شاخص MVRV اشاره می کند و معتقد است که ADA از مارس 2020 تا این حد کم ارزش نبوده است. “MVRV 365D (P/L آدرس هایی را که در 365 روز گذشته $ADA به دست آورده اند اندازه گیری می کند) به دارندگان ADA پیشنهاد می کند. مارتینز می‌گوید: با ضرر متوسط ​​-26 درصد بنشینید.

ADA در ماه های اخیر به چندین نقطه عطف دست یافته است. ADA که در بیش از صد صرافی فهرست شده و در بیش از دو میلیون کیف پول ذخیره شده است، پیشرفت قابل توجهی داشته است. برخی از تحلیلگران بر این باورند که عملکرد فعلی ADA کوتاه مدت است و چشم انداز بهتری در بلندمدت دارد.

در زمان انتشار، ADA در حال حاضر با قیمت 1.04 دلار معامله می شود، کاهش قیمت -2.2٪ در 24 ساعت گذشته و -9.8٪ در هفت روز گذشته. بر اساس داده های CoinGecko، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار در حال حاضر دارای ارزش کل 33.195 میلیارد دلار است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.


توییتر
،
تلگرام
یا
برچسب هاADA Price Cardano PoS

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر