Cardano تا ژوئن 2022 به 74٪ سهام ADA می رسد، افزایش قیمت

  • با وجود بازار نزولی، کاردانو به 74 درصد از سهام ADA رسید.
  • طرفداران کاردانو خوشحال هستند و مشتاقانه منتظر تحولات بیشتر در ماه ژوئن هستند.
  • اگر همه چیز خوب پیش برود، ADA ممکن است شاهد افزایش قیمت 20 دلاری باشد.

علیرغم بازار نزولی که در حدود 5 آوریل آغاز شد، کاربران Cardano به 74٪ سهام ADA رسیده اند. این بدان معناست که هزاران کاربر در طول دو سال گذشته تقریباً 23 میلیارد دلار ADA را در بین 3000 استخر فعال به اشتراک گذاشته اند. طرفداران کاردانو از این خبر خوشحال می شوند و اعلام می کنند که پروژه تازه شروع شده است.

احساس کاردانو “به تازگی شروع شده” بی اساس نیست. واقعیت این است که چندین ویژگی بزرگ وجود دارد که هنوز باید در دسترس قرار گیرند – یعنی هاردفورک Vasil. خود چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، این واقعیت را در 12 مارس سال جاری توییت کرد.

چارلز ادعا می کند که بسیاری از Cardano Dapps “منتظر راه اندازی هاردفورک Vasil در ماه ژوئن هستند تا از خط لوله بهره مند شوند. بنابراین به نظر می رسد ما هنوز چیزی در TVL ندیده ایم. او القا می کند که تا ژوئن، بسیاری از کاربران و dApps به افزایش ADAs TVL کمک خواهند کرد. از این نقل قول می توان استنباط کرد که چارلز به آینده کاردانو در سال 2022 اطمینان دارد.

ارقام در نظر گرفته شده برای Cardano گواه اعتماد کاربران به پروژه است. با وجود ورود دوباره بازار نزولی، کاربران این توکن را رها نکرده اند. در عوض، به نظر می رسد مردم مشتاقانه منتظر کارهای بیشتری از کاردانو هستند – ادعا می کنند که این پروژه آینده روشنی در پیش دارد.

[in my opinion] بیشتر به دلیل افزایش درصد خرده فروشانی است که کاردانو را می دانند [and] دید آن [and] برای مدت طولانی اینجا هستند! کاردانو در حال ساخت یک پایه فوق العاده محکم است!

با همه این پیشرفت‌های آتی برای کاردانو، این احتمال وجود دارد که شاهد یک افزایش قیمت تا 20 دلار تا ژوئن 2022.

در زمان نگارش این مقاله، Cardano (ADA) با قیمت بیش از 0.8 دلار با نرخ کاهش 14.1٪ در 7 روز گذشته معامله می شود. دارای ارزش بازار بیش از 28 میلیارد دلار با حجم معاملات 24 ساعته تقریباً 815 میلیون دلار است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر