کاردانو (ADA) خطر کاهش قابل توجه قیمت را به همراه دارد زیرا چندین معیار روی زنجیره احساس نزولی را برای توکن کریپتو نشان می دهند. این مصادف است با تجزیه و تحلیل فنی اخیر توسط یک تحلیلگر ارز دیجیتال، که پیش بینی کرد که ADA می تواند تا 0.4 دلار کاهش یابد.

ADA شاهد کاهش حجم معاملات است

داده ها از پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای Messari کاهش نشان می‌دهد حجم معاملات ADA از اوج اخیر خود توکن کریپتو در 14 مارس حجم معاملات روزانه 1.53 میلیارد دلار را ثبت کرد، اما از آن زمان به بعد روند کاهشی ثابتی داشته است و در 10 آوریل حجم معاملات روزانه 445.83 میلیون دلار را به ثبت رساند.

علاوه بر این، داده ها از IntoTheBlock سه معیار دیگر زنجیره‌ای را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده احساس نزولی برای توکن کریپتو است. اولین مورد، «رشد خالص شبکه» است که در هفته گذشته 0.17 درصد افزایش داشته است. این متریک تعداد کل آدرس‌های ADA را اندازه‌گیری می‌کند، به این معنی که تعداد کاربران بیشتری از اکوسیستم خارج شده‌اند تا تعداد کاربران جدید در هفته گذشته.

دومین معیار «در پول» است که در هفت روز گذشته 0.20 درصد کاهش داشته است. این معیار تعداد دارندگان ADA را که در حال حاضر در سطح قیمت توکن کریپتو سود دارند اندازه گیری می کند. در همین حال، معاملات بزرگ در شبکه کاردانو اخیرا نیز با افت 2.60 کاهش یافته است. این تراکنش های بزرگ به تراکنش هایی اطلاق می شود که بیش از 100000 دلار هستند، که نشان می دهد نهنگ های ADA در حال سرمایه گذاری در ارز دیجیتال دیجیتال هستند.

این معیارهای نزولی روی زنجیره، تحلیل آلن سانتانا، تحلیلگر ارزهای دیجیتال را بیشتر تقویت می‌کند، که در آن او اشاره کرد که ADA ممکن است بین 0.4444 تا 0.3450 دلار کاهش یابد. در آن زمان، او اشاره کرد که ADA هنوز از دیدگاه تحلیل تکنیکال چشم انداز نزولی دارد و این چشم انداز تا زمانی که ADA سطح حمایت قوی در نمودارها پیدا کند ادامه خواهد داشت.

بازار مشتقات ADA نیز چشم انداز نزولی را نشان می دهد

داده ها از Coinglass نشان می‌دهد که خرس‌ها به‌طور محکم اکوسیستم ADA را کنترل می‌کنند. در 24 ساعت گذشته، 632720 دلار از ADA حذف شده است بازار مشتقه، با موقعیت های خرید (502,170 دلار) بیشتر این انحلال ها را تشکیل می دهد.

در همین حال، حجم معاملات در بازار مشتقات ADA بیش از 11 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش علاقه به بازار است. توکن ADA در میان سرمایه گذاران کریپتو علاوه بر این، حجم معاملات گزینه ها تصویر نزولی تری را نشان می دهد و در 24 ساعت گذشته 92 درصد کاهش یافته است.

در زمان نگارش این مقاله، ADA در حدود 0.59 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 1٪ افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

ADA price at $0.58 | Source: ADAUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Independent، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر