• Input Output Global تحقیقاتی را در زمینه مقیاس پذیری شبکه Cardano منتشر کرد.
  • به عنوان بخشی از فاز توسعه باشو، شبکه کاردانو در حال انجام یک سری ارتقاء و بهینه سازی مداوم برای افزایش مقیاس پذیری و قابلیت همکاری است.
  • قیمت Cardano آماده آزمایش مجدد 0.55 دلار در روند صعودی است.

یک جهش در ارزش کل قفل شده است شبکه کاردانو با افزایش ورود سرمایه به اکوسیستم DeFi آلتکوین. Cardano شاهد ورود بیش از 21 میلیون دلار در هفته گذشته بود و ارزش کل قفل شده به 268 میلیون دلار افزایش یافته است.

Cardano TVL (منبع: DeFi Llama)

هدف ارتقای Vasil آینده ارائه قابلیت‌های مهم است که می‌تواند تعداد پروژه‌ها را در شبکه Cardano افزایش دهد. قابل ذکر است، برخی از dAppها می توانند مقیاس پذیری و قابلیت همکاری شبکه Cardano را به طور قابل توجهی بهبود بخشند. علاوه بر این هارد فورک واسیل تامین جریان است dApps با قابلیت عملکرد با سرعت بالاتر، افزایش قابلیت تراکنش و قدرت اسکریپت.

IOG اجرای چندین بهینه سازی پارامترهای ثابت را قبل از هارد فورک برای بهبود عملکرد شبکه آغاز کرده است. از آنجایی که هارد فورک Vasil قصد دارد پلتفرم قراردادهای هوشمند Plutus را بهبود بخشد، می‌تواند توسعه‌دهندگان را قادر به تولید dAppهایی کند که سریع‌تر و مؤثرتر باشند. قابلیت های افزایش یافته پلوتوس پس از هارد فورک Vasil در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر 144 مقاله در IOG میزبانی می شود، و تعداد آنها به طور مداوم افزایش یافته است زیرا Cardano از هر حرکت خود با تحقیقات دانشگاهی پشتیبانی می کند. دانشگاهیان پایه و اساس ارتقاءهایی را که در شبکه کاردانو مستقر شده اند، گذاشته اند.

اتاق بازرگانی آمریکا (AmCham) یک نهاد مغولی است استقبال کرد IOG به عنوان جدیدترین عضو. AmCham مغولستان از کار IOG در شبکه Cardano قدردانی کرد و توسعه دهنده نرم افزار را به عنوان نیروی محرکه پلت فرم قرارداد هوشمند ADA عنوان کرد.

نمودار قیمت کاردانو نشان می دهد که قاتل اتریوم برای یک رالی عظیم آماده است. پس از چرخش متحرک نمایی 200 ساعته در 0.475 دلار، قیمت کاردانو به هدف 0.55 دلار چشم دوخته است. ADA احتمالاً در روند صعودی مداوم به هدف خود خواهد رسید و شاهد یک رالی طولانی مدت خواهد بود. اگر ADA شتاب صعودی خود را حفظ کند، هدف بعدی آلتکوین 0.68 دلار است که در راه رسیدن به 0.70 دلار است.

نمودار قیمت ADA-USD (منبع: TradingView)

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر