Cardano (ADA) اخیراً همانطور که در زمان انتشار مشاهده شد به زیر خط حمایت 0.50 دلاری خود سقوط کرد. درست مانند بیت کوین، آلت کوین های اصلی نیز یا تثبیت شده اند یا در نمودارهای خود سقوط کرده اند. در بازه زمانی طولانی تر، کاردانو (ADA) به نمایش پایان نامه نزولی ادامه داد.

برای بازه زمانی کوتاه تر، ADA به احتمال تغییر قیمت در نمودارها اشاره می کرد. طی 24 ساعت گذشته، ADA 1.7 درصد افزایش یافت و در هفته گذشته، سکه ضرر دو رقمی را به ارمغان آورد. گاوها از بین رفته اند زیرا قدرت خرید همچنان در زمان نگارش تاریک باقی مانده است.

در حال حاضر 0.50 دلار به عنوان نشان مقاومت فوری سکه عمل می کند. سطوح حمایت فوری برای سکه به ترتیب بین 0.44 دلار و 0.40 دلار بود. اگر بازار گسترده‌تر همراه با قدرت خرید پایدار بهبود یابد، می‌توان امیدهایی به تغییر قیمت برای Cardano (ADA) داشت.

تجزیه و تحلیل قیمت کاردانو: نمودار یک روزه

Cardano در نمودار چهار ساعته 0.47 دلار قیمت داشت منبع: ADAUSD در TradingView

ADA در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.47 دلار معامله می شد. از ماه آوریل، سکه یک کانال نزولی را تشکیل داد که منعکس کننده نزولی در نمودار بود. اخیرا ADA از کانال نزولی خارج شد زیرا به زیر قیمت 0.50 دلار سقوط کرد.

در حال حاضر 0.50 دلار به عنوان نزدیکترین سقف قیمت برای سکه عمل می کند. در صورتی که کاردانو بتواند از مرز قیمت 0.50 دلار عبور کند، سکه می تواند نزدیک به 0.58 دلار معامله شود. سقوط به زیر سطح قیمت 0.47 دلار باعث می شود که ADA بین 0.44 تا 0.40 دلار شناور شود.

سقوط کمتر از آن ممکن است ADA را به سطح پایین قیمت بیش از یک سال خود برساند. حجم سکه به میزان قابل توجهی کاهش یافت و به این معنی بود که خرس ها همچنان در راس کار بودند.

تحلیل فنی

کاردانو
کاردانو افزایش قدرت خرید در نمودار چهار ساعته را ثبت کرد منبع: ADAUSD در TradingView

کاردانو نشانه هایی از تغییر قیمت را در نمودار چهار ساعته نشان داد. قیمت آلتکوین در تلاش بود تا از خط 20-SMA بالاتر برود. با این حال، در حال حاضر، فروشندگان همچنان مسئول حرکت قیمت بودند.

شاخص قدرت نسبی افزایشی را ثبت کرد که به این معنی بود که قیمت در نمودار خوشبینانه بود. خریداران در حال بازگشت به بازار بودند و افزایش تقاضا می تواند دارایی را به بالای 20-SMA برساند.

افزایش تقاضا باعث می شود که ADA نزدیک به سطح قیمت 0.58 دلار معامله شود و سپس سکه می تواند سطح قیمت 0.70 دلار را لمس کند.

مطالب مرتبط | با تصحیح قیمت زیر 2000 دلار، سودآوری اتریوم به پایین 2 سال کاهش یافت

کاردانو
Cardano سیگنال خرید را در نمودار چهار ساعته فلش زد | منبع: ADAUSD در TradingView

Awesome Oscillator ADA هیستوگرام های سبز رنگ را نشان می دهد و این به معنای تغییر در حرکت قیمت است. AO همچنین یک سیگنال خرید را به تصویر می کشد زیرا هیستوگرام های سبز نشانه ای از همان هستند.

میانگین متحرک همگرایی واگرایی متقاطع صعودی شد و هیستوگرام های سبز چشمک زد.

هیستوگرام های سبز به این معنی است که در جلسات معاملاتی آینده، سکه می تواند در نمودارهای خود صعود کند.

مطلب پیشنهادی | Cardano TVL 205 میلیون دلار از زمانی که به اوج خود رسیده است کاهش می دهد

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر